Goeiemiddag! @Snoekiej: Fijne crosstraining gehad? @wedstrijdgangers: Hopelijk hebben jullie fijn kunnen rijden! @Vief: Je kamer ziet er inderdaad lekker knus en mooi uit!
Ik heb vanmorgen Nika al gereden en die liep echt fijn. Daarna kwam een meisje van de club nog springen, maar dat wou niet echt lukken. Vroeg ze of ik het eens wou proberen, nou ja maar gedaan. Gelukkig was hij braaf. Ga nu donderdag met dat paard naar oefenparcours. Is kijken wat hij daar doet. Ga nu even bij de 2-jarige kijken, hopelijk is hij alweer wat gegroeid.
Ik had vandaag met Sofie 179 en 186 punten in de L1. Ze was beetje gespannen op het doorzitten nog (tja jonkie is het nog ). Dus beetje onrustig. Maar 179 is wel stom .
Loempia ook gereden in de M1. Maar het regende toen, dus meteen naar huis gegaan. Weet die punten dus nog niet. Volgende week op wedstrijd en dan met beide dressuur en beide springen, dus dan word het druk .
Jeetje Kim, dan krijg je het echt druk. K heb dat eerder ook gedaan, maar vind het echt niet te doen. Daarom maak ik keuzes met beide. En ach 179... die vergeet je maar snel
Vanmorgen concours gehad en ben erg tevreden.. Zetje was helaas nog steeds niet rad. Ik denk dat ze iets is vernageld van de week. Ze heeft nl afgelopen week voor het eerst ijzers gekregen. Zo dus maar ff de smid bellen. Heb dus Coriana mee genomen en op haar plek gestart in de dressuur. Dressuur was ze echt zoooooo sloom, ook overgangen galop-draf waren niet goed. Ze viel echt uit mekaar. Toch nog 193 pnt en een tweede prijs. Springen ging super fijn... het eerste rondje nog wat onwennig, tweede rondje super fijn en alles passend. Was dus 2x foutloos en 2e Mijn dag kan niet meer stuk!
Gefeliciteerd Rowo. Ik heb het bij de pony's ook een tijdje gedaan. Vond het altijd wel leuk . Net als crossen met 2 paarden. Het is even passen en meten. Maar wel te doen.
Wel fijn, ze hebben me meteen met dressuur al met Sofie als 1e gezet, en Loempia als laatste . Dus ik kan springen met Sofie (begint eerder dan dress). Dan dressuur. Dan is die klaar en kan ik springen en dressuur met Loempia .
Kim, Hilde & Rowo: gefeliciteerd met jullie goede resultaten!
Ik had vandaag oefenparcoursje. Bambi sprong super! Eeste rondje helaas een balkje op de eerste van de dubbel (laagste van het hele parcour ) maar geen één weigering, 2e ronde helemaal foutloos! Met de Barage ging hij zelfs 'hard' Ik was 3e, met 30sec en nog wat. Scheelde niet eens zoveel met de 2e die had 29 en nog wat. Erg tevreden dus
Kim: Wat stom zeg tel er dan even 1 bij op Maar netjes en fijn dat je volgende week zulke fijne tijden gaat krijgen ! Rowo: Super gedaan zeg Hoop dat Zetje snel weer goed loopt! Hilde: Wat leuk dat dit je laatste M1 wedstrijd was. Gaat vast helemaal goedkomen in het M2 Gefeliciteerd! Jetske: Toch wel een erg leuke foto! Fijn dat Bambi steeds meer pit krijgt! Netjes hoor ! Mistid: Leuke foto JN: Fijn dat het paardje zich wist te gedragen
En de rest weet ik niet meer...
Net terug van concours. Woll was super braaf liep al heel fijn met losrijden dus was toen al heel tevreden De banen lagen echt op een heuveltje dus was best lastig maar ze deed goed haar best. Twee fijne proeven gereden. Moest in beide ringen als eerste starten en kon zo in 1x door. Had voor de eerste proef 183 punten en voor de tweede 195 en een 1e prijs (punten van de eerste proef begrepen we niet helemaal, maarja dat heb je soms) Leuk dagje gehad Omdat ze zo braaf was ook nog even naar het losspringveldje gegaan. Bleef ze ook mooi braaf. Moest er wel een beetje in de gaten houden want sommige kwamen echt op centimeters van achteren langs haar heen gegaloppeerd en ik denk dat ze dan nog wel eens uit zou kunnen halen uit zelfbescherming. Maar niet gedaan en omdat ze zo braaf was mijn beugels ook maar even wat korter gedaan en met mijn dressuurzadel wat sprongetjes gemaakt. Super braaf
Haha jaa gaan we ook doen hoor. Maar ik heb niet zo'n haast. Nu nog even druk met school, mijn kamer [hij is nog niet af hoor Rowo ] en alles. Wil straks toch eerst wat springlessen en oefenparcourtjes rijden En dan lekker springen