toch maar de trailer ghehaalt voor het geld..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Dus beetje onrustig. Maar 179 is wel stom
.
. 

Mijn dag kan niet meer stuk!
. Net als crossen met 2 paarden. Het is even passen en meten. Maar wel te doen.
. Dus ik kan springen met Sofie (begint eerder dan dress). Dan dressuur. Dan is die klaar en kan ik springen en dressuur met Loempia
. 
) maar geen één weigering, 2e ronde helemaal foutloos! Met de Barage ging hij zelfs 'hard'

.
.
Maar netjes en fijn dat je volgende week zulke fijne tijden gaat krijgen
!
Hoop dat Zetje snel weer goed loopt!
Gefeliciteerd!
!

De banen lagen echt op een heuveltje dus was best lastig maar ze deed goed haar best. Twee fijne proeven gereden. Moest in beide ringen als eerste starten en kon zo in 1x door. Had voor de eerste proef 183 punten en voor de tweede 195 en een 1e prijs
(punten van de eerste proef begrepen we niet helemaal, maarja dat heb je soms) Leuk dagje gehad
Omdat ze zo braaf was ook nog even naar het losspringveldje gegaan. Bleef ze ook mooi braaf. Moest er wel een beetje in de gaten houden want sommige kwamen echt op centimeters van achteren langs haar heen gegaloppeerd en ik denk dat ze dan nog wel eens uit zou kunnen halen uit zelfbescherming. Maar niet gedaan en omdat ze zo braaf was mijn beugels ook maar even wat korter gedaan en met mijn dressuurzadel
wat sprongetjes gemaakt. Super braaf
. Nou moet je dus wel met haar gaan springen
.
] en alles. Wil straks toch eerst wat springlessen en oefenparcourtjes rijden
En dan lekker springen 
viefdepief schreef:Ojaa Woll is vandaag jarig!!

!
met me adoptie fjord 
gefeliciteerd!