[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:27

Online is best wel safe Missmuts. Op de ORUN reden ze allemaal zo op hem weg.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:27

kom hem maar brengen

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:29

Wanneer zijn die 6tal kampioenschappen eigenlijk? Mss dat ik Ienie nog van het M1 naar het M2 kan krijgen voor die tijd..........

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:30

Ik ga voor Twinkel van BT!!! gewoon omdat ik het een geweldig diertje vind (maar alleen dressuren hoor )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:32

ik ben benieuwd hoe Twinkel zal lopen met een dressuurmuts... in haar moederlijn loopt alles Z dressuur... volgns mij wordt het dan best een leuk paard

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:33

Ik wil ook nog wel een paar jaartjes wachten op Wise Crack van Chantal!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:37

Ik zoek over 2 jaar een held voor Zires! (Karandasj x Darnels x Ramiro) Bewegen kan ze super, en zeer geregeld springt mevrouw over de hekken van zo'n 1.30m.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 11:43

als we nog wat paarden terug halen komen we wel aan 3 zestallen

schimmelzestal met Twinkel, Ienie, Oeste, Milord, Wadhnu, Rex, Killea, Lucky en No way back
bruinen met Pico, Djinny, Pablo, Sprits, Ot en Cheeka
vossen: Online, Marple, Ossi van BT en Os van MJ, Cheval en Raimaer als buitenbeentje

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:43

jollyjoker schreef:
Ik ga voor Twinkel van BT!!! gewoon omdat ik het een geweldig diertje vind (maar alleen dressuren hoor )

dankje
moet het schimpie maar dressuurpaard worden

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:46

hallo allemaal!
Ik schaam me diep dat ik zo lang niet gepost heb, maar ik heb een beetje straf van mijn ouders. met de ouderavond waren de leraren niet zo pos. over mijn werkhouding. Ik moet dus elke dag huiswerk gaan maken.
*Snik*

Ik wil graag weer op mijn springpaardje rijden, als hij weer goed is
Hij is zo fit momenteel, niet normaal.

Mijn andere beestje gaan ook super, ze lopen allemaal fijn.
Vanavond weer springles met de jonge.

Voor het zestal heb ik ook nog een hele leuke schimmel in de aanbieding. ze is wel 18, maar nog een fitte dame
(Ze houdt alleen niet van dressuur en met het achttal probeerde ze mijn moeder er altijd af te bokken )

Gaan er nog mensen hiervan naar de sallandse ruiterdagen? Ik moet tweede kerstdag rijden in het L. Ben benieuwd!

reeskees

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:48

@ MissM, waarom zijn messen eigenlijk ook altijd zo scherp Doe gewoon een dik verhand om die vinger, dan voel je de teugel niet zo.
Enneh het staat ook wel heeeel stoer met zo'n dikke ingepakte vinger paardrijden, dan ben je pas een echte die-hard
Laatst op de cross in Nijeberkoop reed Marriet Hoekstra zelfs met een arm inhet gips. Ze had de dag ervoor haar pols gebroken. Tijdens de cross deed het wel "een beetje" pijn zei ze een beetje witjes na afloop

@ Marieke, ik zou nog niet direct een heel parcours gaan springen. Vooral om dat je er in het weekend pas weer op gaat, dat is toch vlak voor kerst? Eerst even een weekje of twee opbouwen. Maar misschien ben ik ook wel te voorzichtig

Oeste lijkt me wel eens leuk om een proefje mee te rijden, en hoe zon paard voelt.
Raimaer lijkt me wel iets voor het springen.
Voor het crossen hou ik het geloof ik maar gewoon bij m'n volbloedje

Biertabje

Re:

Lielle schreef:
als we nog wat paarden terug halen komen we wel aan 3 zestallen

schimmelzestal met Twinkel, Ienie, Oeste, Milord, Wadhnu, Rex, Killea, Lucky en No way back
bruinen met Pico, Djinny, Pablo, Sprits, Ot ,Cheeka en
Oeterma

vossen: Online, Marple, Ossi van BT en Os van MJ, Cheval en Raimaer als buitenbeentje

renskek

Re:

Hebben we ook nog donkerbruine in de aanbieding? ik heb er al 3, dus er hoeven er nog maar een paar bij.

Sunny mag bij de bruine gevoegd worden. (dat is het paard, waar ik mee cross)

En mini-shetten lijkt me ook leuk. Wij hebben een hele lieve (toch vief )

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:49

Ik kan nog een bruine leveren als reserve, 2 schimmels en heb ook nog een vos in de aanbieding!!!
Ik heb ook wel donkerbruin in de aanbieding maar die is wel drachtig

Ik ga zo weer voor het eerst proberen te rijden, gaat nog steeds niet goed met mijn rug Dinsdag naar de dokter.

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:51

Ik heb ook een minishet in de aanbieding, pas alleen op voor je knieschijven!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 11:51

en ik was de volbloed van RK ook al vergeten. Dus de bruinen hebben ook al een achttal + 2 reserve.

de schimmels halen al 2 zestallen geloof ik

Ik heb een donkerbruine renske, dus nog maar 2. Hebben we wel een extra vos nodig.
/add
dat heeft JJ al opgelost, nog 1 donkerbruine

JJ, doe maar voorzichtig.

Onze stalhouder heeft nog een 4 spans vosshetjes

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:52

balen JJ, wat heb je precies?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:53

Tja, ik heb dan 2 weken niet gereden en de laatste keer dat ik reed heb ik nog wat gesprongen (thuis)....moeilijk hoor! Als ik nl niet ga, spring ik wrs helemaal niet meer voor Wanroij en dan hoef ik daar zéker niet heen te gaan (zit toch al te twijfelen of ik rex daar uberhaubt rond krijg!)

ik durf al nauwelijks meer in te schrijven, denk dat ik dit jaar al zeker zo'n 150 euro aan niet-gereden wedstrijden kwijt ben geweest (scheelt wel weer diesel )

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:54

Dat shetten-setje wordt gewoon het leukst! Die van ons heeft wildkleur, maar de kleur doet er niet toe, want anders krijgen we het nooit compleet. Nu nog even een mini-kindje vinden die hem zadelmak kan maken.

JJ--> ik hoop voor je dat het goed gaat.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:55

Ik zie het al helemaal voor me. van die eigenwijze shetten, die elkaar hele tijd staan te trappen en dat ze gewoon ergens midden in de bak stil gaan staan en liggen rollen. (haha ik heb dikke lol hier, zie het helemaal voor me)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:56

Heb nog een gewoon bruine (kaprys) en donkerbruine (Pheminka) in de aanbieding.

Wanneer gaan we oefenen ?

BT, heb eventjes je profiel doorgekeken. Die Indoctro heeft volgens mij de zelfde uitdrukking op zn hoofd als die Indoctro die ik rijd. Maar, die van mij stopt wel eens als ik ff niet op zit te letten onderweg.

@ Marieke, is er vlak voor Wanrooij niet nog een oefenparcours in de buurt? KOm anders maar naar Sneek, daar is op 31 dec oefenparcours

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:56

Ik kan mijn ouwe trouwe Nirvana wel aanbieden, springt ook goed alleen hij zit vreselijk (gelders gefokt)maar is wel donkerbruin.

BT: Ik heb erge rugpijn de laatste tijd/maand en vooral met rijden, Nu heb ik 10 dgn rust gehouden maar het wordt niet beter!

Mijn shet is koffievos met een witte pluk in haar staart

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:57

ik denk ook niet dat ik het zou doen marieke... het is wel moeilijk ja, kan je niet ergens nog paar keer oefen springn ofzo?! vind het best wel snel om na 1 week alweer B te springen
maar misschien dat het wel kan, maar ik ben nu erg voorzichtig geworden met Ossi en Oeterma, maja die zijn er dan ook wat langer uit

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 11:58

Marieke, ik zou dan eerder op zoek gaan naar een oefenspringwedstrijd, ik heb evt wel wat data voor je. Er is iig op de 27e 's avonds oefenspringen in Kapel Avezaath.

En dat gemiste inschrijfgeld ken ik, zal het straks eens optellen voor 2005. Overigens had ik het laatst in Berlicum goed geregeld, Raimaer B HC gestart in de plaats van pablo M en ik hoefde dus alleen maar het B inschrijfgeld te betalen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 11:58

gaat wel lekker zo met de berichetn