[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:13

ze is zo mooi noor!!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:20

Ah super om wat te horen Marijke!! Geniet er lekker van met z'n allen!! :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:20

Yeah Marijke, teken van leven. Wat zijn we allemaal blij voor jullie.
Foto????
Anders stuur je hem even naar mij, kunnen wij ook genieten? Of wil je geen foto's van de kleine op het World Wide Web?
Lekker genieten hé, we zijn zoooooooooooo nieuwsgierig!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:25

Fijn om te horen dat het goed gaat en jullie zo ervan genieten!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:37

MM :wave: *\o/* . Fijn om te horen dat het goed gaat!!!!

Kim: bij jou minder fijn nieuws. Hopelijk vind je / vinden ze iets wat wel helpt. Moet je je eetgewoontes nog aanpassen of zo?
Annetje is lekker aan het springen geweest.
Danielle gaat lekker eten :9 .

Ik heb Paul ook aangestoken, dus die zit nu ziek thuis :(:) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:40

Balen Lelie -O-

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:47

@ Danielle gefeliciteerd
@ Kim gefeliciteerd. Op zich fijn dat je nu weet wat het is maar begrijp je gevoel

Vandaag een niet productieve dag op het werk gehad. Halve dag systeem eruit.
Net gesprongen in Westdorp. Mevrouw begon met haar gebruikelijke gedrag maar uiteindelijk paar keer normaal een parcours gesprongen. Toen het goed ging zijn we gestopt. Het gedrag is niet op/naar de sprong maar puur z.eiken in de hoeken. Ik zal morgen spierpijn hebben. Verder wel fijn gesprongen maar we hebben nog een aardige weg te gaan. Vooral ik met mijn oog voor de sprong. Duidelijk te lang geen parcours gesprongen. Volgende week gaan we weer *\o/*

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 20:02

Lelie: misschien iets gezelliger dan alleen ziek thuis zijn, maar wel balen zeg.. :(:)
Kim: wist het natuurlijk al, maar vind het wel echt rot.. Hopelijk gaan de medicijnen toch nog hun werk doen!
Marijke: Wat fijn dat alles goed is! Geniet ervan :)
Caro: Wel weer lekker dat je wat gesprongen hebt! En leuk dat je volgende week weer gaat :D

Zelf ook fijn gereden :) Alleen de rem was een beetje stuk, ze deed telkens alsof ze niks wist als ik wilde halthouden :z Stonden op een gegeven moment stil op de AC-lijn en omdat het zo hard regende kwam er wat miezer door de nok van het dak naar binnen, stond ze echt als een giraffe een minuut naar boven te kijken :+ Daarna nog een rondje om gedraafd en ondanks dat we al 3 weken niet geweest waren (door vakantie) ging het super goed zonder stoppen of pirouettes :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:22

Lelie beterschap dan maar! :(:)
Marijke geniet er maar van hoor. Natuurlijk zijn wij nieuwschierig, maar neem de tijd!
Caro fanatiek bezig geweest hoor! Gister dan! ;)
Vief rem stuk is niet goed, maar wel mooi dat het verder super goed ging!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:44

MM fijn wat van je te horen
Anne lekker zo weer eens springen
Caro heeft ook fijne rondjes gesprongen
Vief had een braaf paard buiten

Ik ben even aan het kijken welk borsttuig met martingaal ik wil, de mijne is bijna door zag ik vandaag :o. Maar wat is fijner een 3 of een 5punts. En welke merken vinden jullie fijn?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:01

@ Vief is ook wel nodig om volgende week weer te gaan want zo kunnen we nog niet op CC. Vreemd terrein is opeens erg spannend. Gelukkig kan ik altijd bij die stal terecht en net zolang als ik zelf wil. Fijn dat Woll ook lekker meewerkte
@ joki ik heb beide. Ik heb de 5 punts van passier zonder bont.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:06

Even een mededeling: SGW Wieringwerf is vol! We gaan met een wachtlijst werken.

Verder wil ik graag een oproep doen voor hindernisjury's. Help ons!!! :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:08

Ik heb nu alleen een 5 punts nadat ik de andere op texel kwijt ben geraakt. Vond eigenlijk de andere handiger, die hoefde ik niet zo vaak aan het zadel vast te maken. Die zat wel boven nog vast aan het zadel.

Wie weet een goede springsingel? Die staat al langer op het verlanglijstje, maar ik zag dat C zichzelf heeft geraakt. en aan mijn singel te zien niet 1 keer. Hij moet zwart zijn en 115 cm.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:09

Hihi, die van Jer is 135 :+ Ik heb een Kieffer Margriet, prima ding.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:18

Mijn springsingel is geloof ik 1.50 := Ik heb nu een knightrider met bont omdat Ferrose niet tegen leren singels kan maar ik ben nu een zoektocht gestart naar een super zachte springsingel want dat eeuwige wassen van dat bontje is zo irritant (daarbij wordt het schaap nu kaal :+ )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:21

Volgend jaar weer, Noor O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:25

Stommerd. ;)

Vief, wat fijn dat Wolles meteen braaf was buiten!

Net op de racefiets naar het zwembad geweest (5 km heen en weer terug) en nog even gezwommen. Tijd weer gehaald, alleen steeds kramp in mijn teen. :+

http://www.nu.nl/binnenland/2856808/sch ... swijk.html
Opgepast voor boktorren!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:26

mootje dat filmpje met panda echt te <3
kim gefeliciteerd
mooi dat ze iets hebben gevonden wat het is. maar hopen dat medicatie nu wel werkt. (heb je andere gekregen?)
joki heeft weer lekker gesprongen
marijke en geert zijn aan het genieten.
leli en paul zijn ziek
verder over singels en martingalen. Ik heb verschillende. Vind de 5 punts van ol eigenlijk het fijnst maar ook het onhandigs ivm vastmaken aan singel en zadel. vaak heb ik singel al vast denk ik he martingaal vergeten vast te maken. Voor bay heb ik gewoon zo'n elastiek stukje wat je ook bovenaan zadel vast maakt.
springsingel heb ik 130 maar voor bay zou die iets kleiner mogen (zit bovenste gaatje beide kanten)

zo weer een druk dagje op het werk. vanmorgen eerst bij de 1e en daar flink schoongemaakt. Daarna door naar 2e werk daar was het nog druk met operaties en spreekuur.
Daarna even gesprongen met ol. En dat ging echt super. dubbel op 115m gaat de goede kant op. nu ook nog op cc.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:28

En hoe gaat het nu met jou, Mendy? Wat een druk leven heb jij toch!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:30

ik heb het nu echt wel druk ja. volgende week nog zo druk daarna weer iets minder (hoop ik)
dagen van half 9 tot 7 en daarna de paarden nog doen is wel veel. Maarja moeten ook centjes komen voor de paarden.
Met mij gaat het wel goed. knie is nog wel goed blauw en wat dik (niet meer zo erg als zondag). Het doet weinig zeer meer maar lang staan ga ik toch veel afwisselen want dan ga ik het wel voelen.
net met rijden geen zeer maar wel even zodra je weer op de grond staat. Maar komt vast weer goed..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:56

Ik heb een harry's horse springsingel van 1.25. Helaas net te kort maar met singelverlenger. De 1.30m was te ver heen maar heb helaas de verkeerde maat besteld. Had van Br de 1.20 die net te kort was en de 1.35 te lang was.
http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... #tabanchor

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:45

Danielle: Gefelictieerd, nog 1,5 uur te gaan, dus ik ben nog ruim op tijd :D
Mootje: een volle zus naar hetzelfde adres, maar ivm meelezers verdere info alleen via pb. Ja ja, op m'n ouwe dag heb ik ook nog last van meelezers.... -O-
Noor: Getsie, in de regen aan de gang is ook niet leuk.....
Kim: natuurlijk jij ook gefeliciteerd, ook al gedaan op fb, maar beter 2x dan geen x. Jakkie, een breuk in het middenrif. Maar het kan ook gewoon genezen, dus wie weet wordt het van lieverlee beter. In mijn familie was iemand bij wie dat zo gegaan is, en die heeft er nu eigenlijk geen last meer van.
Mootje: wat een droppies, die pandakleintjes.
MM: Wat leuk om even een berichtje van je te lezen!! Lekker genieten van die kleine smurf hoor!!
Noor: zwem je niet op durp?

Goh, jullie hebben je echt netjes gedragen vandaag hoor. Makkelijk bij te lezen vandaag.
540 kilometers hebben we er op zitten!! Alles met de trailer er achter, om 8.30 u de deur uit en om 21.15 u stapten we weer binnen. Lang genoeg geweest.
Vlak voor Den Helder even wat gegeten in een restaurantje waar we wel vaker eten. Altijd prima, altijd lekker, goed geprijsd, en het gaat lekker vlot. Maar vandaag had ik pech.
Een varkenshaasje omwikkeld met spek, gevuld met brie en afgemaakt met honing en wat nootjes. Heeeeeerlijk, maar helaas, hij was niet gaar.... Terug naar de keuken, we kregen een schoon bord zodat we alvast aan de groente en de rest konden beginnen. Komt het vlees terug, is de honing ergens verdwenen, het echte lekkere was er af, en wat blijkt.... nog niet gaar. Tja kan gebeuren, maar toen was ik er wel klaar mee. Een heel pittig vrouwtje had al gezegd dat ze een rondje drankjes niet zou berekenen, terwijl we nergens naar vroegen, maar ik vond dat ook niet meer dan normaal eigenlijk. Toen ik wilde pinnen stond daar de eigenaar van de zaak een partij chagerijnig te wezen, vertelde dat het niet meeviel om vlees dat omwikkeld was gaar te krijgen. Ja, wat heb ik daar aan? Zet het dan niet op de kaart. Gaat hij naast het vrouwtje staan waarmee ik zou afrekenen, hoor ik hem zeggen: "5 euro er af en dat is het!". Ik had nergens om gevraagd!!! begint hij weer, dat hij het wel lekker vindt als het vlees wat zacht is, en een beetje rose. Ja meneer, dat vind ik ook lekker, maar ik hou niet van rauw varkensvlees...... Balen, we aten er graag, maar ik sla het voorlopig even over. Op de rekening waren een rondje drankjes en 5 euro in mindering gebracht.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:49

Margriet, toevallig ga ik van mijn verjaardagsgeld een springsingel kopen.
Heb lang gezocht maar ik bestel een zwarte van Eric Thomas. Vind ik zelf een fijn betaalbaar merk.
Mijn paarden hebben singels van 1.15 :)

Heb ook super fijne gezien maar dan zit je zo aan 150 - 200 euro!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:17

@ FE had graag gewild maar helaas geen tijd.
@ MM fijn wat van je te horen!! Geniet maar lekker eerst met z'n 3'tjes!
@ Annetje lekker gesprongen. Hopelijk is het goed en mag je weer vaker!
@ Caro ook lekker gesprongen! Ik heb echt een onwijs mooi borsttuig van super zacht leer. Was maar E69,95. Zal morgen het merk eens kijken. Geen flauw idee hoe het heet. Zit aan het zadel vast met haakjes en aan de singel. Vind ik altijd fijner dan een lus. Al kan het haakje er wel af.
@ Vief mooi dat hij zo braaf was buiten!
@ Joki ik heb de singel van Rossner. Ik had hiervoor er 1 die was echt keihard en kon Max echt niet tegen. Dit is er 1 van onwijs soepel leer en met een soort van kussentjes in het leer aan de binnenkant. Ik heb echt nog nooit zo''n zachte soepele springsingel gehad. Ook onwijs net aan de prijs E99,95. Hij zit denk ik ook zo fijn omdat het elastiek in de singel aan de zijkant laag zit ipv net naast de gespen voor de singelstoten.
http://www.divoza.com/collectie/paard/z ... ingel.html

Vandaag buitenritje gemaakt. Was een lekkere tempratuur. Niet te warm, niet te koud.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:24

Hadden we eigenlijk al een nieuwe titel?? Gaan nu wel erg sterk richting de 500....