Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MargreetW schreef:Hahaha Marijke, als je dat schrijft omoet ik aan het hoofd van Geert denken zaterdag. Ik liep met Noor en Jer een rondje over het terrein om jou even te begroeten zie ik opeens het hoofd van Geert achter de auto, hij stond z'n broek te verwisselen. Toen ik riep tegen Noor: Ja Geert in de zin van "ik zie Geert dus daar is Marijke ook", schiet hij naar beneden met een blik van Tjezus meiden....![]()
![]()
muts_marijke schreef:MargreetW schreef:Hahaha Marijke, als je dat schrijft omoet ik aan het hoofd van Geert denken zaterdag. Ik liep met Noor en Jer een rondje over het terrein om jou even te begroeten zie ik opeens het hoofd van Geert achter de auto, hij stond z'n broek te verwisselen. Toen ik riep tegen Noor: Ja Geert in de zin van "ik zie Geert dus daar is Marijke ook", schiet hij naar beneden met een blik van Tjezus meiden....![]()
![]()
Ooooh ja Margreet.... no way dat iemand hem ziet in zn boxer!![]()
Toen ik nog thuis woonde en Geert dus ook geregeld daar onder de douche stond was ie ook altijd zo preuts! vergeet noooit dat hij gedouched had en mn moeder onverwachts boven kwam. Hij heeeeeel gauw zo'n te klein handdoekje omgeslagen en gauw naar mijn kamer gerend... maar niet bij nagedacht dat het handdoekje te klein was en mams zijn kontje nog net kon zien. Waarop mams riep ; wow Geert lekker kontje hoor!
Nou DRAMA! hahahahahaha