Ben met What ook gelijk in de L1 begonnen, het is dat ik geen L2 mag starten. Anders was ik gelijk na 1/ 2 keer L1 doorgegaan in het L2. Ga dan ook gelijk met 10 punten over, of ik met 10 punten in het L2 over ga weet ik niet. Zie ik dan wel weer. Succes morgen Snoek. Gaaf Sarah!! Gatver, wat een naar ongeluk.
Veel plezier morgen Noor Hoe is ie met jou San? En waar wens je me succes mee ?
Sannnn
Geplaatst: 22-09-11 21:54
Foutje! Was aan het bijlezen en dat moet voor vandaag zijn. Maar dat had ik dus niet door. Maar wel goed nieuws opzich dus...
Maar hier gaat het goed! Vandaag voor de 1e keer patiënt alleen behandeld. Boel voor Neede ligt ook al zo goed als klaar. Nu alleen 'ruzie' met zusje omdat ik haar tasje niet mag lenen morgen.
Ja, stage is heel leuk! Op school was ons verteld dat de 1e stage vooral meekijken was en weinig zelf doen. Had er dus in 1e instantie weinig zin in.. Maar ik mag echt al best veel doen. 2e dag moest ik gelijk anamnese afnemen en mag ook steeds meer dingen. Heel leuk dus, nu leer ik wel echt wat. Hoe bevalt het jou in Amsterdam? Neede is dit weekend ja. Kan me voorstellen dat je je er helemaal niet meer mee bezig houdt.
Dat is wel superleuk zeg! De minor is echt leuk Ik heb nu forensische linguistiek, dus dat gaat over alles wat met taal te maken heeft, dus de taal in de rechtzaak, problemen met taal, maar ook bijv smsjes als bewijs enzo. En ik heb forensische psychiatrie, wat opzich wel al aardig bekende stof is. Ben gister naar de rechtbank geweest voor linguistiek, dat was ook echt leuk om eens mee te maken. Ben echt niet met crossen bezig idd. Ik probeer er maar zo min mogelijk en neutraal mogelijk over na te denken, en niet over hoe het allemaal gaat lopen, want dat weet ik gewoon nog niet.
muts_marijke
Geplaatst: 22-09-11 22:19
@ Weule ff plat gezegd he ; Wat ben jij een vieze flikker De volgende keer kom ik je halen om die dressuur baan op te zetten! ik weet nu waar je huis woont @ Dienke met jou kan ik praten, dank je!
Zo de boog staat en het feest kan beginnen
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 22-09-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 22:23
Staan de chocoladesoezen en de snoepkettingen klaar Marijke?
Marijke, vooral niet happen naar Jeroen he! haha Fijn dat stage leuk is San! En ruzie om een tasje? trekken jullie ondertussen elkaars haren al uit?
Hier met Uk naar Bathmen geweest, viel een beetje tegen wat ik nog kon springen. Maar toch een aantal dingetjes meegepakt. Waterbak stond ook weinig water in, maar wel even leuk de afsprongen kunnen doen. En de boom in het water en boom er weer uit. Dat is het voordeel aan weinig water erin, want anders vind ik dat nogal eng, omdat je niet weet wat er allemaal in ligt aan troep.
Daarna vosje gereden en mee gesprongen. Voor het eerst wat meer hindernisjes. Maar hij was wel braaf. Was ook nog niet zo hoog, al vond hij wel dat hij er toch wel minstens het dubbele omhoog moest springen. Balken bijten nu eenmaal
muts_marijke
Geplaatst: 22-09-11 22:33
tientjeh schreef:
Avond!
Marijke, vooral niet happen naar Jeroen he! haha
solly
texelse
Geplaatst: 23-09-11 06:59
Marijke veel plezier op het feest (of ben ik nu een dag te laat?? nee toch??) Alle sgw-gangers heel veel plezier (en succes) En natuurlijk alle "gewone" cc-gangers ook heel veel succes.
Dit weekend zal ik geen paard van dichtbij zien denk ik, of in het land als we ergens langs rijden. We gaan met een groep van ruim 50 man Brugge onveilig maken tot zondagavond! Heel gezellig, en gelukkig is Charlotte haar nieuwe buitenverblijf nu ook af en definitief "Charlotte-bestendig"... Dat duveltje barstte door alle draden heen en moeder sprong er over . En dan zijn de andere paarden wel heeeeel interessant, en eng , en het land wel heeeeeeeel groot. Dus nu laten we haar met een gerust hart achter onder de hoede van "jongste" en "middelste" .
Moguh..., kort nachtje... amper 6 uur, en alweer een uur bezig geweest, ff eten/koffie drinken en dan begint er weer een lange dag gras schudden.... * gaap * koeltas met fris, broodjes en fruit staat weer klaar
@ marijke: had je honger? dat je zo hapte???? nooit doen
@ Snoekiej: interessante minor!! ik heb als minor criminologie gevolgd, ging niet zo diep in op die materie zoals de jouwe, maar wel op de rechtsspraak.
@ Jeroen: schudt ze! Je weet waar je het voor doet
@ Sann: leuk zeg dat je stage je zo bevalt. Hoe lang moet je eigenlijk? 20 weken ofzo?
@ Texelse: veel plezier!
@ Marijke: veel plezier ook voor jou. Vandaag was toch het feest?? Zie je waarsch zondag nog wel.
Ik ga nog ff koffiedrinken en dan mijn spulletjes pakken. Met een uurtje vertrekken we richting DH/Scheveningen! Gelukkig wordt Zetje door een vriendin getraind vandaag.
Rowo veel plezier in scheveningen! Is erg leuk. Texelse: brugge is gaaaaf!! Veel plezier! Eef veel succes in neede hoor wel hoe het is gegaan! Sannn: veel plezier op de bruiloft. Marijke: veel plezier op het feest! Zal wel goedkomen denk ik! Shanouk: klinkt heel interessant jou minor!
Ben net wakker en zoo slecht geslapen... Zo maar even haartjes wassen, wat studeren, lesgeven en chique jurkje aan. Vriend komt mij dan ophalen. Ben heel beneiuwd hoe dat eruiziet. Een little black dress, met robe manteau, hakken ( ) en krukken. Maar een donkere panty aan dat niemand de wond ziet en onpasselijk wordt
goeiemorgen! mandy en texelse veel plezier Jeroen gaat weer lekker op de trekker Marijke heeft honger...
Snoekiej
Geplaatst: 23-09-11 09:56
Mogge, Ik ga zo echt mijn dekens ophalen bij Divoza. Een Rhino 200g, en dan nog 2 onderdekens die je eraan vast kunt maken, een van 100 en een van 200 gram. Dan kunnen we er wel weer tegenaan
Neede-gangers, veel plezier! Veel plezier in Brugge Texelse! Succes Jeroen Veel plezier in Scheveningen Rowo Ben ook benieuwd hoe dat eruit ziet Lau, maak je wel een foto Maar even serieus, veel plezier!
Ik heb lekker een ochtendje vrij. Even lekker uitgeslapen en nu even tijd om ook hier even te reageren. Rowo: veel plezier in Scheveningen! Texelse: veel plezier in Brugge! Evelien: veel succes in Neede! En de rest die daar naar toe gaan ook. Sann: veel plezier op de bruiloft! Marijke: Veel plezier op het feest! Shanouk: heeft een interessante minor uitgekozen. Fijn dat er met Vorstin goed vooruitgang in zit. Jeroen: mag veel trekker rijden. Dienke: balen van je vader zijn voet. Tientjeh: jammer dat je met uk niet zo veel hebt kunnen springen. Fijn dat het vosje zo goed gaat! Sarah: gaat nog een keer naar Alice. Leuk! Laura: gaat in jurkje met een goed bedekkende panty over haar knie. Veel pleizer vandaag!