Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanavond weer!
? En wauw, zat je in het Disneyhoten
?
Lekker gaat het daar Mootje

billy1 schreef:Mootje schreef:Anne, dan heb je wel de tweede fase gehadhavo is voor mij al 10 jaar geleden en vwo 8 jaar
Schaam je maar niet hoor Mootje, bij mij is het Havo examen al 12! jaar geleden en VWO al 11 jaarHet kan dus veel erger

Ik heb net leuke sandaaltjes gescoord in mijn lunchpauze

!!

). Planning heb ik nog niet. Als het zo ver is ga ik dat wel plannen. Zit wel te twijfelen of ik niet toch naar Arville ga in plaats van Maarsbergen. Hetje loopt beter over meerdere dagen en vorig jaar moesten we heel lang wachten overdag en dat is met hem niet fijn.

Wel balen is dat ik vorig jaar 15winstpunten heb gereden met hem, maar die toch zijn verdwenen door rare/stomme vallen, verkeerde hindernissen, vlaggen missen, vrijwillige opgave waar ze uitsluiting van maakten....
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0196_n.jpg die rode is al van vorig jaar & de 2 geruiten heb ik vorige week al gekocht. Heb net kaartjes van de nieuwe kleren geknipt en heb een kleine schoenendoos vol
ERRUUG! 
Het terug rijden moet ik doen omdat Vies ontzettend lang kan worden als ik hem harder laat gaan. Eigenlijk is het de bedoeling dat voor de sprong iets actiever ga, maar dat vind ik nog erg lastig om voor elkaar te krijgen zonder dat hij langer wordt. 

Komt denk ik omdat ik heel erg scheef ben dat het er zo verkrampt uitziet. Vond ik zelf ook al, maar dat zag ik ook op mijn crossfilmpjes vorige keer.