[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 22:56

Leuk paardje ilse :D Fijn dat je weer eentje hebt :)

Mandy: ik heb geloof ik iets gemist. eigen huisje ;) ?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:07

@Vief: Wat een super nieuws van Woll!! Kun je toch weer lekker met haar aan de gang!!!
@LZ: Wat een leuk paardje! Hopelijk hebben jullie veel plezier samen!
@Rowo: Ga je bij je vriend wonen??
@Snoekiej: Fijn dat Vorstin weer lekker ging vandaag.
@WL: Wolin de onvermoeibare :P :P Wel balen van die zware binnenbak.
@Roos: Wat een super nieuws voor jou en je merrie. Maakt ook nog al een wereld van verschil beide diagnoses!

Ik heb vandaag weer voor het eerst sinds eind augustus met Jipje een parcours gesprongen. Losspringen ging echt voor geen meter, wou dus eigenlijk ook niet meer het parcours in. Toch maar gegaan en daar ging hij eigenlijk heel fijn, 1 pechbalkje, maar hij was wel aardig te houden voor mij :D Moet er gewoon weer even doorheen, weer wat parcoursen achter elkaar rijden en dan komt het allemaal wel weer.
Morgen een dagje naar Bottrop naar de indoor skihal met de vereniging. Ga nu dus maar lekker slapen, want ook dat zal wel weer een lange dag worden :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:34

LZ wat leuk dat je weer een paard heb!! tijd niet geweest zeg.
Vief dat klinkt als een goed dagje :)
WL lekker paard heb je toch :+ niet moe te krijgen :P
Roos super goed nieuws zeg!! hoezo kon ze eigenlijk de sport toender tijd niet meer in?
Benthe dat klinkt goed zeg! wat sprong je B/L?

Ik heb vandaag ook weer even gereden, mocht hem niet in het zweet rijden, maar het was zo erg warm, dat hij iets zweete onder zijn dekje.
Hij hoeste niet extreem veel, gelukkig maar, dus nu heel rustig aan op bouwen.

Ga nu verder met het vieren van de verjaardag van me zusje! :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:41

@Benthe: Wat fijn van je parcours!! +:)+
@Corien: De poeder helpt dus wel :) !!

Het was trouwens echt te warm vandaag voor een paard met een deken :\ . Hoop paarden stonden echt te zweten onder hun dek.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 23:54

Hey Ilse, welkom terug :D Ik had je topic van de week al gezien! Wat een leuk beestje zeg :D

@ Lotte, hier ook inderdaad.

Ben net met mijn vader uit eten geweest naar de pizzeria. Was gezellig :)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 09:16

Ilse welkom terug!,leuk beestje.

Zo wedstrijd

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 10:52

CoriienRN schreef:
Roos super goed nieuws zeg!! hoezo kon ze eigenlijk de sport toender tijd niet meer in?

Even hele korte samenvatting. Paard stond in april met een warm dik been,niet kreupel, was na een week niet dunner en kouder. DA laten komen met mobile röntgen.=> Paard moest een jaar op rust en mocht blij zijn als ze nog L kon crossen.
Aangezien ik Z start was het dus voor ons einde oefening.
Vrijdag dus voor een second opinion geweest en daar kreeg ik iets heel anders te horen. Plan om er een veulen bij te fokken blijft bestaan, is van het voorjaar helaas niet gelukt.

LZ lekker dat je weer een paardje hebt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 11:38

Morgen :wave:

Roos: Wat een super nieuws zeg +:)+
Mandy: Jaaa vanwaar deze shopactie? :D
Benthe: Fijn dat het later toch goed ging! Heel veel plezier vandaag :)
Corien: Fijn dat het al beter gaat met Jackson :)
Lotte: Het was inderdaad warm, moest de hele dag op straat staan, wat echt geen straf was met 14 graden en zo'n lekker zonnetje :D

Ik heb net een vers sapje geperst :9 Was leuk gister alleen heel erg benauwd en in combinatie met de rokende mensen hield ik het echt niet langer dan 2 uur vol. Wel gezellig gehad en was ook best moe dus het was eigenlijk niet verkeerd om het niet heel laat te maken ;)
Net al een wasje in de wasmachine gestopt en zo eens naar Wolles voordat ik naar mijn ouders ga en aan mijn opdracht ga zitten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 11:47

Goeiemorgen :wave:

@ vief: en hoe was je telegraaf dagje gister? Ze stonden ook allemaal in Haaksbergen daarmee.

@ lotte: Zetje had gister ook gewoon haar 300grams op. Ik wou een dunnere op doen, maar ze zweette niet en was ook niet mega warm. Dus maar opgelaten...

@ roos: goed dat je dan een second opinion hebt gedaan zeg. Maar hoe kan een DA er zo naast zitten vraag ik me dan af?

@ benthe: netjes toch weer! Had je B of L gestart?

kimdepim schreef:
Mandy: ik heb geloof ik iets gemist. eigen huisje ;) ?

Nee Bas heeft nu zijn eigen huisje en gaat morgen tekenen. Ik had meer verstand van inrichten zei die, dus ik mocht/moest mee :D Ik zal er wel steeds vaker zijn, maar ga er nog niet bij in wonen. Is nl in Enschede en steeds met de bus toch teveel heen en weer gerijd. Niet te doen nog met de paarden, afstuderen, financieel, etc.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 11:53

Wat leuk zeg :) Wist ik eigenlijk ook wel geloof ik :+
Waar gaat hij wonen?

De Telegraaf verkopen was erg leuk gister :D Moest samen met een jongen die ik al kende naar Raalte.
Heb 2 jaar abonnementen afgesloten en 1 halfjaar en was hiermee het beste groentje haha :D Was daarnaast ook erg gezellig.
Wel een leuk team. Dus nog gezellig drankjes gedaan na afloop.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 11:57

Klinkt goed Vief! Maar helemaal naar Raalte ja? Je had dus ook zomaar in Haaksbergen kunnen staan?

Getfertweg komt ie te wonen, naast/achter het ziekenhuis. Mega dicht bij het centrum dus.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:01

Ja, dat had ook heel goed gekund :D Wel leuk, je krijgt gewoon een autootje mee en ziet 's ochtends voor welke locatie en met wie je bent ingepland :)

Dat weet ik wel te vinden. Leuk zeg :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:03

Rowo, het schijnt dat de kwaliteit van mobiel röntgen minder is en ze heeft wel supplementen gehad.
Oordeel destijds was ook wat tegenstrijdig en als je paard overal overheen springt zonder dat het reactie geeft ga je toch verder denken. Voor der pees is het wel goed geweest en ze moet nu ook zeker 2 keer behandeld worden. Ze is er nog niet, maar de vooruitzichten zijn 4 maanden na de laatste behandeling moet ze alles weer mogen doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:04

Dat is wel snel dan zeg!
En idd hoor ik ook steeds vaker minder goeie reacties over mobiel röntgen. Ook paarden goedgekeurd die blijkbaar absoluut niet goed waren, maar ook andersom.

Hopelijk kun je weer snel aan de slag! Maar een veulen wil je dus eventueel nog wel fokken?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:06

Goede morgen

WL ja het was echt warm idd, poeder helpt goed idd :)
Rowo leuk zeg!! huis in richten.
Vief goed bezig geweest dus ;)
Roos dat is idd vervelend, wel fijn dat je nu wel weer mag!!

Zo ga me aan kleden en richitng paard.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:22

Ja ik wil nog wel een Roven veulen. Ga haar in 2010 hopelijk laten dekken, ligt niet aan mij maar aan mijn paard. Mocht blijken dat ik net dat ene procentje heb, dat ze niet meer de sport in kan, dan heb ik iig nog wat. Ga ook terugplaatsing aanvragen en als alles mee zit mogen we in juni voor het eerst een sprongetje maken. Mag er als alles mee zit eind januari/februari weer op. Tenminste dat begreep ik van de da.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:37

Goedemorgen!

LZ: had je topic al voorbij zien komen. Je hebt een leuk paard uitgezocht. Hoop voor je dat je nu weer met veel plezier kunt rijden (en dat dat zo blijft).
Rowo: leuk dat je vriend een nieuw huisje heeft. En een inrichting bij elkaar shoppen is geen straf toch?
Vief: jij kunt dat wel geloof ik, dat verkopen. Ik heb het ook gedaan. Maar mijn ding was het niet.
Roos: wat fijn dat de diagnose nu een stuk positiever is! Als je er langer dan een jaar uit bent geweest doet de KNHS niet moeilijk meer over terugplaatsing. Hoop voor je dat je bij de 99% gelukkigen hoort die volledig herstellen.

Alle wedstrijdgangers succes vandaag!
Hier gaan ze zo het bos in met de paarden. De zon schijnt, het waait alleen erg hard, maar daar heb je in het bos niet zo'n last van.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 12:41

Goedemorgen!! 8-)

@Rowo: Hahah dat is wel leuk, dat jij het kan gaan inrichten ;) .
@Gr_Roos: Een Roven veulen :9 ..
@Vief: Haha leuke avond gehad dus ;) . Ik hou het zelf ook niet lang uit tussen rokers, krijg het er stikbenauwd van..

Ben net pas wakker :z . Eerst maar eens even rustig ontbijten en Ice Age 3 kijken :)) . Dan maar eens naar Woll en even aan de studie :) .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:44

gr_roos schreef:
Ja ik wil nog wel een Roven veulen. Ga haar in 2010 hopelijk laten dekken, ligt niet aan mij maar aan mijn paard. Mocht blijken dat ik net dat ene procentje heb, dat ze niet meer de sport in kan, dan heb ik iig nog wat. Ga ook terugplaatsing aanvragen en als alles mee zit mogen we in juni voor het eerst een sprongetje maken. Mag er als alles mee zit eind januari/februari weer op. Tenminste dat begreep ik van de da.

Op zich dus wel hele goeie vooruitzichten. En een veulen zelf fokken is altijd gaaf. Ik ben nu al benieuwd wat er uit Zetje komt!

En eind januari is het zo he, voor je het weet zit je er weer op.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:56

Wat leuk Mandy :). Snap wel dat met de paarden en studie enzo het niet handig is omdaar vast te gaan wonen.

Vief: Mooi dat het baantje bevalt ;).

Ik was gister even op stap geweest. Was wel even gezellig. Het lag niet in de planning, maar toch wel erg leuk gehad :). Zal straks even buitenritje met Sofie maken. Gelukkig is het droog :P.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 16:25

Roos leuk dat je dan wel een veulen gaat fokken!
WL veel plezier met ice age 3 8-)

Heb even gereden met me paard, ging wel goed hoeste nog wel, dus nog een weekje rustig aan doen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-09 17:11

Goeiemiddag!
Ik ben vandaag meegeweest op wedstrijd, en heb gewerkt. Zag nog een "bekende" bokker, die op Bokt altijd helemaal de wereld in geprezen wordt. In het echt viel dat toch effe tegen zeg :+
Vorstin heb ik ff gelongeerd. Morgen weer rijden :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:23

Shanouk: Haha hoge verwachtingen grote teleurstellingen ;) Fijn dat het leuk was en je morgen weer lekker kunt rijden!

Kim: Leuk dat je nog op stap bent geweest :D

Ik ben weer bij mijn ouders. Mams had perongeluk mijn portemonnee meegenomen en dat is toch wel heel onhandig :=
Woll was erg vrolijk. Helemaal blij natuurlijk zo zonder pijnlijk voetje :D Sprong een gat in de lucht met haar zak om der pootje. Ze laat hem gelukkig mooi zitten :) Zitten nu ook watten met jodium bij. Als het ijzertje eronder is eerst maar een paar daagjes rijden voordat ze het land op mag. Maandag ook maar even springschoenen kopen bij de Divoza. Woll is al zo lomp, en dan straks met ijzers := in combinatie met het veel op stal staan, gaat ze maar mooi ingepakt het land op (na een paar x rijden) :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:37

Snoek: Dan ben ik wel benieuwd welke bokker dat is :P (al heb ik al een vermoeden :+ )

Verder neit echt bijgelezen. Gisteren evneting feest gehad in A'dam. Achteraf spijt dat ik ben gegaan. Het was hartstikke leuk, maar mn hond is wel gaan bevallen en dat is geeindigd in een keizernsee vandaag en 7 dode pups, 3 levend en een hond die heel zwak is.....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:40

Dat is wel heel naar terugkomen PB :\ :(:)
Hoop dat mams er weer helemaal bovenop komt..