Fijn dat je weer eentje hebt 
Mandy: ik heb geloof ik iets gemist. eigen huisje
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat je weer eentje hebt 
?
Wel balen van die zware binnenbak.
Moet er gewoon weer even doorheen, weer wat parcoursen achter elkaar rijden en dan komt het allemaal wel weer.
niet moe te krijgen 
Ik had je topic van de week al gezien! Wat een leuk beestje zeg 
CoriienRN schreef:Roos super goed nieuws zeg!! hoezo kon ze eigenlijk de sport toender tijd niet meer in?

Was leuk gister alleen heel erg benauwd en in combinatie met de rokende mensen hield ik het echt niet langer dan 2 uur vol. Wel gezellig gehad en was ook best moe dus het was eigenlijk niet verkeerd om het niet heel laat te maken 

kimdepim schreef:Mandy: ik heb geloof ik iets gemist. eigen huisje?
Ik zal er wel steeds vaker zijn, maar ga er nog niet bij in wonen. Is nl in Enschede en steeds met de bus toch teveel heen en weer gerijd. Niet te doen nog met de paarden, afstuderen, financieel, etc.
Wist ik eigenlijk ook wel geloof ik 
Moest samen met een jongen die ik al kende naar Raalte.
Was daarnaast ook erg gezellig.
Wel leuk, je krijgt gewoon een autootje mee en ziet 's ochtends voor welke locatie en met wie je bent ingepland 

.
..
. Ik hou het zelf ook niet lang uit tussen rokers, krijg het er stikbenauwd van..
. Eerst maar eens even rustig ontbijten en Ice Age 3 kijken
. Dan maar eens naar Woll en even aan de studie
. 
gr_roos schreef:Ja ik wil nog wel een Roven veulen. Ga haar in 2010 hopelijk laten dekken, ligt niet aan mij maar aan mijn paard. Mocht blijken dat ik net dat ene procentje heb, dat ze niet meer de sport in kan, dan heb ik iig nog wat. Ga ook terugplaatsing aanvragen en als alles mee zit mogen we in juni voor het eerst een sprongetje maken. Mag er als alles mee zit eind januari/februari weer op. Tenminste dat begreep ik van de da.
. Snap wel dat met de paarden en studie enzo het niet handig is omdaar vast te gaan wonen.
.
. Zal straks even buitenritje met Sofie maken. Gelukkig is het droog
. 
Fijn dat het leuk was en je morgen weer lekker kunt rijden!

Sprong een gat in de lucht met haar zak om der pootje. Ze laat hem gelukkig mooi zitten
Zitten nu ook watten met jodium bij. Als het ijzertje eronder is eerst maar een paar daagjes rijden voordat ze het land op mag. Maandag ook maar even springschoenen kopen bij de Divoza. Woll is al zo lomp, en dan straks met ijzers
in combinatie met het veel op stal staan, gaat ze maar mooi ingepakt het land op (na een paar x rijden)
(al heb ik al een vermoeden
)