Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk wordt Vorstin niet aangestoken!

En vanavond nog even sportief fitnessen

) en ik kon hem niet meer over de hindernis drukken, dus 1 weigering. Tijd stond heel krap, 2 voor tijd.
) en een mooie V frontriem voor Kino
ben benieuwd

Meisje is door de keuring
Vrijdag komt er nog iemand en dan gaan we beslissen. Hoop dat we dan ook voor ons kleine kamertje iemand hebben.
) Had de antwoorden nog even overgenomen en vanmiddag gelijk nagekeken. Was met nakijken nog wel een beetje spannend. Begin was echt een eitje maar vond hem op het laatst wel echt moeilijk. Gevoel kwam overeen, begin alles goed later ging het iets minder. Maar ondanks dat mijn gevoel het niet helemaal zag zitten, heb ik hem gehaald
Morgen mijn laatste en 's avonds komt er nog iemand eten.. Dan weer lekker naar huis. Van het weekend maar even wat extra aandacht aan Wolles besteden
Had eigenlijk een foto in der stal moeten ophangen. Straks herkent ze me niet meer
gefeliceerd 

Heb een nieuwd spring tuig
helemaal compleet.. dus we kunnen we tegen aan
sorry
!
. Dan gaan ze beide mee naar Oenkerk.
, ben bang dat er dan opeens een hele hoop fouten gaan vallen over het algemeen genomen gemiddelde
.. Morgen nog even knallen!
!! Ze wilde graag mee, maar ze wist nog niet of ze vrij had die dag, ze ging het aanvragen en zodra ze het wist, ga ik ze bestellen!!
.
, alle kanten opschieten, op de achterbenen, bokken.. brak ook nog mijn longeerlijn, dus Wo lekker aan de kletter
. Was weer feest op stal
. Met gevaar voor eigen leven de paarden binnengehaald, die waren enorm opgefokt, duwde mij zowat de schrikdraden in!
.. Was een flinke hersenkraker
!!

Ze was ontzettend druk, liep naast me te bokken etc.