!Leuk zeg Rowo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Mijn gevoel na het concours van vandaag... Zegt genoeg dacht ik zo. Ik wil/wou het volgende concours graag M starten. Delaatste tijd sprong ie wel fijn dus was er wel aan toe. Maar na vandaag weet ik het niet meer. Alles ging goed t/m 7.. sprong fijn en was nog 0. Lijntje 7 naar 8 was tegen de zon in. 8 waren 3 zwarte planken en eronder een waterbakje. Hij ging echt heel vuil in de stop. Nog een keer aan rijden, nog een stop. Toen had ik het niet meer, heb hem erover gekregen en daarna nog 2 balken ofzo. 21 strafpunten... Dat betekend dus -2 en sta ik weer op 22 winstpunten. Hij moet volgende week met de verenigingskampioenschappen wel de sterren van de hemel springen voor ik over 2 weken echt M start.

Ik ga heel hard voor je duimen dat het volgende week weer zoals de afgelopen tijd is gegaan!
We gaan om 13.00 uur met de trein richting Ameland en komen woensdag weer, dan vrijdag 3 daagjes Parijs!!
Ik ga ook voor je duimen voor volgende week!!
!
Zometeen maar ff Unic rijden en Jack aan de longe. 
Moe..
Hopen dat hij volgende keer ontzettend goed gaat!

!

!!

Amber_ schreef:Rowo wat vervelend zeg !
Gefeliciteerd Scum!
Heeft iemand hier ervaring met zo'n dubbelgebroken bitje, dat een stangwerking heeft als je druk geeft ?
?! Hahaha!
. Heeft nogal grote mond.
!