[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ibonn

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:06

Ooh Wollie, wat erg Ach gut
Na 7 jaar is het helemaal niet gek dat je verdrietig bent. Sterkte ermee...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 16:08

Oh Wollie, heel veel sterkte.
Het is helemaal niet gek om zo verdrietig te zijn hoor! Ik ben ook een echt kattenmens en kan me indenken wat er allemaal door je hoofd gaat. Heel veel sterkte. Ach gut

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:09

SGWOllie schreef:
Ik kreeg net een telefoontje van de dierenarts.... Brammie is vanmiddag naar de poezenhemel gegaan.... Er was bloed afgenomen om wat tests op te doen. Zijn nierfunctie leek wonderbaarlijk genoeg in orde. Waarschijnlijk heeft zijn schildklier niet of nauwelijks meer gewerkt. Het bloed in zijn oog werd veroorzaakt door een veel te hoge bloeddruk. Die bloeddruk zorgde vanmiddag waarschijnlijk voor een bloeding in zijn hoofd en daaraan is hij overleden.... Huilen
Nu spoken er allerlei vragen door mijn hoofd. Wat als ik eerder naar de dierenarts was gegaan? Wat als ik niet was gegaan? Was de extra stress van de dierenkliniek teveeel of was het anders thuis gebeurd?
Het klinkt misschien stom dat ik zo verdrietig ben om mijn kat, maar hij was al wel 7 jaar mijn vriendje. En nu heb ik niet eens afscheid mogen nemen... Huilen Huilen

Ach gut Wollie, dat is echt heel knullig, dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Maar die wat als vragen hebben nu geen zin meer. Dat moet je laten gaan, hoe moeilijk het is. Je kunt dit niet meer ongedaan maken. Bovendien ga ik er vanuit dat jij als dierenliefhebster je kat altijd fijn verzorgd hebt en dat hij 7 fijne jaren bij jou heeft gehad.
En Brammie weet hier niks meer vanaf, die heeft geen pijn meer. Voor jou is het moeilijker Ach gut

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:19

Dank jullie voor de lieve reacties. Ik troost mezelf met het idee dat hij nu in de kattenhemel al zijn tandjes weer terug heeft gekregen en dat hij daarmee nu op reuzemuizen aan het jagen is...
Maar het helpt nog niet echt....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:21

Ach Wollie, wat een naar bericht Scheve mond

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:36

Ah jakkie... Wollie... Ach gut Verdrietig
Kan me voorstellen dat je er mee zit dat je geen afscheid hebt kunnen nemen.

Brammie zal het je niet kwalijk nemen... hij heeft 7 heerlijke jaren bij jou gehad!
En hij heeft nu denk ik ook geen tijd... er wachten te veel reuzenmuizen op hem...

Sterkte.. Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:52

Sterkte Wollie Ach gut
7 jaar is een lange tijd en heel begrijpelijk dat je nu zo verdrietig bent! Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:37

Sterkte Wollie!!!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:49

wat naar wollie....altijd even slikken als je een huisdier/maatje moet laten inslapen. Ik mis mijn laatste hond ook nog steed heel erg. Maar je kat heeft een heerlijk leventje bij je gehad, en dat moet je altijd in gedachten houden.

ook nog wat goed nieuws...ik kon vandaag weer draven en ademen tegelijk en dat ook nog over langere periode.
Nanea heeft volgens mij ook vandaag een goed dagje gehad want ze wilde alweer op volle snelheid door het bos heen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 19:09

Fijn dat het met jullie beiden de goede kant op gaat Madelene!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:28

Ollie,wat een rot nieuws. Helamaal vervelend dat je geen afscheid heb kunnen nemen.

Ibonn, altijd leuk zo'n overvol weekend. Veel plezier bij het horse event als je gaat.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:31

Sterkte Wollie!! Lijkt me inderdaad heel vervelend als je geen afscheid kunt nemen.

Ik heb vandaag mijn slijmpogingen goed kunnen gebruiken... Ik heb aankomende week 4 practica en daar zou ik er 3 van missen omdat ik woensdag voor een week een week naar Wenen ga. Normaal mag je alleen ruilen maar ik mag nu gelukkig op een later tijdstip in een groep erbij! (volgens mij moet ik maar een sixpack bier meenemen voor de docent de volgende keer Clown)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:46

Ach gut Wollie
Ik snap heel goed hoe je je voelt, heb zo vorig jaar mijn kat verloren. Ik snap dat je graag afscheid had willen nemen, maar voor hem is het zo wel beter, alleen heb jij daar zo weinig aan Verdrietig

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:50

Kreeg zaterdag een sms-je dat ik vandaag om 6.00 moest beginnen en dat na 3 weken vakantie Boos! Waren ze ook nog een hele hoop vergeten in te delen dus ik heb tot 16.00 gewerkt en nog zonder pauze ook. Weet meteen weer dat mijn vakantie over is Huilen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:12

Sterkte Wollie, ik heb het 2 jaar geleden ook erg moeilijk gehad toen mijn katje dood ging dus ik kan me goed voorstellen dat je ervan in de war bent, zeker als je geen afscheid hebt kunnen nemen. Daarnaast heb je gedaan wat je dacht wat het beste was voor je katje, en meer kon je niet doen.

Klinkt goed GvdT, hebben ze er bij de reorganisatie een paar teveel eruit gegooid?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:16

Wollie sterkte!

Ik meld me hier maar eens. Het gewone sgw topic is voor mij echt niet bij te houden! En blijf wel graag op de hoogte! Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:18

Canter schreef:
Klinkt goed GvdT, hebben ze er bij de reorganisatie een paar teveel eruit gegooid?

Ja en ze gaan vrolijk verder, de nieuwe vestigingsmaneger moet ook zoveel contracturen wegwerken en dan bij voorkeur fulltimers. Nu zijn het vooral de flexibele parttimers die het zat zijn ( ik dus ook) en die zijn bezig om te vertrekken. Heb morgen weer een afspraak met iemand van een mobiliteisburo om het verder te bespreken en om te kijken hoeveel ik eruit kan slepen Schijnheilig Extreme duivel Heb wel wat eisen, stel ze allemaal en dan komen ze wel voor een del tegemoet. Ik heb al van ex collega's gehoord dat je veel moet eisen, ze proberen ongeveer de helft van je eisen te voldoen. Denk aan financiele compensatie en betalen van opleidingen.

Hoi MM, las ergens dat je veulen het toch niet gered heeft. Kennis van mij komt binnenkort bij jullie in het dorp wonen. Ze heeft een huisje gekocht op de kerkweg.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:22

Wat leuk! Kerkweg ik zou eerlijk gezged niet weten waar dat is. Ben niet zo bekend hier eigenlijk! Nagelbijten / Gniffelen Edit: Zit me te bedenken dat dat waarschijnlijk het zandpad is? Maar dan is het niet zo heel ver hiervandaan! Lachen

Klopt maandags was gebleken dat zijn slokdarm toch was gaan lekken. Hij is smiddags nog op tafel geweest maar het was allemaal al ontstoken. Dus hebben ze hem terug bij Furella gelegd en in laten slapen. Een week later hebben we een hond in laten slapen en weer een week later ging de jaarling door het draad en had een wond van zo''n 20 cm². Een winkelhaak en een gat in de spier. Dus pech genoeg. Vrijdag is Cassanova wel voor een mooi bedrag geveild en Callucci hebben we voor de helft verkocht aan Kajanus hier op bokt. Zo dat waren mijn nieuwtjes. Ow ja en ben sinds gister met Wonderland L2 startgerechtigd. In minder dan een halfjaar! Lachen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:30

Dan heb je genoeg ellende meegemaakt in de afgelopen maanden. Goed van wonderland en fijn dat je de veulens nog goed heb kunnen verkopen.

Volgens mij is het ook aan het zandpad, een kennis van hun woont ook aan het zandpad (Bruin en Nannia?) en ik dacht dat ze zij dat ze bij hun in de straat kwam wonen. Je ziet over een paar maanden vast wel een veel te dikke tinker voor een kar lopen Knipoog Ze is heel aardig, maar praat wel een beetje veel.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:45

Ja had ik het idd wel goed. Ik ken eigenlijk niemand hier in het dorp. Maar ik zal mijn ogen open houden! Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:25

Hoi Wollie wat vervelend van je poes. Het is altijd vervelend om afscheid te moeten nemen van een huisdier, maar als je ook nog eens geen afscheid hebt kunnen nemen kan ik me goed voorstellen dat je het er helemaal moeilijk mee hebt1
Sterkte Ach gut

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:14

Ik stond aantal maanden terug nog voor de keus van 1 van mijn katten, ze bleek suiker te hebben dus het was inslapen of 2 x pd gaan prikken.
Loop nu soms wel te zeuren want het is een hoop gedoe maar goed ik kon nog kiezen..

En het geen afscheid kunnen nemen is helemaal sneu..

Heel veel sterkte Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:30

MM jij hebt ook flink veel pech gehad afgelopen weken, ook een Ach gut voor jou!

Het stond Velvet blijkbaar niet aan dat ze er 1 ijzer af had. Dus wat doet mevrouw,
ze heeft vandaag vrolijk haar andere 3 ijzers er ook afgeslagen in de wei. *zucht* Ziek

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 07:20

MM, wat verdrietig van je veulen Ach gut
Maar wel fijn at de andere veulens zo gewild zijn en jouw wedstrijden zo lekker gaan!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 08:26

Oh dat doet ze handig Jitske, naja is ze in ieder geval rondom gelijk.

MM ook sterkte aan jou, arm veulie

Ik verwacht binnenkort ook elende met mn poezen, de 1 is net 16 geworden en de ander is 14 (en al jaren tandloos). Tot nu toe gaat het nog steeds goed, maar ik vrees voor de dag dat ze behandelingen moeten hebben. Zijn niet zo makkelijk in de omgang, een vlooienbehandeling vergt al een week voorbereiding en 2 man!

Tal achtervolgt door een haf (en door Gvdt) Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=znMnGPPBYvM