Na 7 jaar is het helemaal niet gek dat je verdrietig bent. Sterkte ermee...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWOllie schreef:Ik kreeg net een telefoontje van de dierenarts.... Brammie is vanmiddag naar de poezenhemel gegaan.... Er was bloed afgenomen om wat tests op te doen. Zijn nierfunctie leek wonderbaarlijk genoeg in orde. Waarschijnlijk heeft zijn schildklier niet of nauwelijks meer gewerkt. Het bloed in zijn oog werd veroorzaakt door een veel te hoge bloeddruk. Die bloeddruk zorgde vanmiddag waarschijnlijk voor een bloeding in zijn hoofd en daaraan is hij overleden....![]()
Nu spoken er allerlei vragen door mijn hoofd. Wat als ik eerder naar de dierenarts was gegaan? Wat als ik niet was gegaan? Was de extra stress van de dierenkliniek teveeel of was het anders thuis gebeurd?
Het klinkt misschien stom dat ik zo verdrietig ben om mijn kat, maar hij was al wel 7 jaar mijn vriendje. En nu heb ik niet eens afscheid mogen nemen...![]()
Wollie, dat is echt heel knullig, dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Maar die wat als vragen hebben nu geen zin meer. Dat moet je laten gaan, hoe moeilijk het is. Je kunt dit niet meer ongedaan maken. Bovendien ga ik er vanuit dat jij als dierenliefhebster je kat altijd fijn verzorgd hebt en dat hij 7 fijne jaren bij jou heeft gehad.

)
Wollie
Waren ze ook nog een hele hoop vergeten in te delen dus ik heb tot 16.00 gewerkt en nog zonder pauze ook. Weet meteen weer dat mijn vakantie over is
Canter schreef:Klinkt goed GvdT, hebben ze er bij de reorganisatie een paar teveel eruit gegooid?
Heb wel wat eisen, stel ze allemaal en dan komen ze wel voor een del tegemoet. Ik heb al van ex collega's gehoord dat je veel moet eisen, ze proberen ongeveer de helft van je eisen te voldoen. Denk aan financiele compensatie en betalen van opleidingen.
Edit: Zit me te bedenken dat dat waarschijnlijk het zandpad is? Maar dan is het niet zo heel ver hiervandaan! 
Ze is heel aardig, maar praat wel een beetje veel.
voor jou!