ik kan ook aan een wedstrijd gekke bekken trekken meedoen hoor...
super mila, fijn resultaat...en ja het is altijd even zoeken na zo een periode.
stappen mag ik met boxser, geen probleem. Maar ik ga niet meer in het bos stappen, daar is hij nu een beetje te fris voor.
Ik ga met hem naar de verenigingshal, daar is meer rust en focus omdat we altijd daar doen werken.
daaphh...
hoe krijg je het weer voor mekaar...ik zou niet verder hebben kunnen rijden...hahahaha dus chapeau!!varekaj, hoe is het met je billen?? en is je verkoudheid er niet slechter door geworden?
hanne, goede oefenjumping gedaan hoor!
in belgie mag het wel in elk geval
Als er nog iemand tips heeft, shoot! Hij is de laatste in de piste ook heel erg loperig, niet fijn.
Ik had uiteindelijk een gewone pessoa gekocht in rubber met maar 1 klein ringetje, dat was toen een goedkoper alternatief.
Heb na gisteren heeeeeel veel zin gekregen om hem terug in de cross te steken. Hij wordt echt een pak rustiger. 2 jaar geleden ging hij vb. sneller eens steigeren of blokkeren als ik teveel druk gaf om in de zee te gaan of ergens eng over/door te wandelen. Terwijl ik gisteren vrij veel druk kon geven zonder verzet en hij dan wel in het water ging.
Ik begrijp dat het nogal vervelend kan zijn!
En hij loopt er goed op.
Ik denk dat ik vooral wat wandelingen ga proberen doen na het werk, om het vertrouwen wat op te krikken.
Bedankt voor de tip!
Ik kijk eens of ik de filmpjes die ik heb van zondag niet aan elkaar kan plaatsen en posten!