[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:20

KJ is gewoon een punker :D

ik heb 29 september Spaans feestje van mijn spaanse klasgenoten, 30 september bruiloft van mijn achterbuur meisje en mede speler van het voetbalteam, 30 september afscheidsfeestje collega en ik moet 2 oktober vasse rijden.
Heb daar tussen meer tijd nodig :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:23

ik lag zondag om half vier in bed en om zeven uur ging de wekker alweer voor heino :o
Maar ik kan dan ook redelijk goed zonder slaap en was dus ook gewoon fit

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:24

Pff ik lag in varsseveld om half 5 op bed en de wekker ging om kwart over 6 maar ik was blij dat ik zelf niet hoefde te rijden hoor :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:29

ik kreeg zaterdagnacht aan het eind alleen nog maar koffie onder het motto "jij moet er morgen vroeg uit en jij moet morgen rijden"
toch lief als mensen aan je denken

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:30

haha dat is zeker zo! Ik vond het ook niet zo heel slim van die enkele ruiters die bij ons bleven tot het eind, ze moesten nog de cross van de * en ** rijden :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:41

misschien wil het dan juist beter :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:59

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:01

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:05

gatver ;(

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:16

Oh, wat afschuwelijk.
Dat drukt je wel weer even met de neus op de feiten. Het blijft risicovol de paardensport -O- .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:17

_lautje_ schreef:
Als ik 10 winstpunten heb vind ik het zonde van mijn geld om nog vaker te dressuren. Maar goed dressuur rijden is niet bepaald mijn hobby :Y)

Hier hetzelfde haha! Zo maar eens bijlezen, ik heb de Ipad weer moeten afstaan en mijn laptop is nog steeds stuk :(

Sarah, leuk dat je weer naar Alice gaat!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:21

Jeetje! Nog zo'n verschrikkelijk ongeluk... :'(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:53

Dus ook tijdens training altijd je airjacket aan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:56

Inderdaad!!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:58

Sow, hier een drukke dag gehad.
Met 2 les gehad, daarna thuis alles op orde gemaakt.
3 merrie's zijn van de veulens af, waaronder Gucci.
Nu lekker pannenkoeken eten, mmmm.

Vanmiddag wel een minder leuk berichtje gekregen.
Vaders heeft zijn enkel gebroken! Wordt dus lekker druk de aankomende weken.

Over versneld promoveren.
Ik mag tot de M1 versneld promoveren, en hoop straks tot de M2 te mogen.
Ligt eraan of ik in die paar proeven voor de winterstop met Wino, nog een keer winst rijd in de M2.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:05

pannekoeken :9
balen zeg van je vaders enkel, net nu jullie er ook nog eens zoveel gras af hebben

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:25

dienke wat balen voor je pa. Beterschap.
gaat het goed met de merries en veulens?

net met ol gereden. eerst dres in de bak en daarna nog even stukje gescheurd in het zandpad :D hij had er zin in. op naar zaterdag

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:37

Wat balen voor Eef Dienke, is echt een persoon om stil te zitten met zn pootje hoog :n

Ik heb eerst een heerlijke buitenrit gemaakt en daarna nog effe in de bak los gewerkt. Hij was erg fijn.
Evelien jou stalletje is bijna klaar. Waterleiding is aangesloten, verlichting werkt muren zijn geverft en droog morgen alleen nog uitvegen en zaagsel er in en dan kan ie komen :j

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:28

mooi klo-ten van eefje inderdaad..., worden 3 lange dagen op de trekker voor mij, in totaal 20 hectare, schudden, harken, balen ophalen.... en nu al moe :P (en vanavond nog vergadering van de afdeling van't kwpn..)

net nog even langs Neede gekomen... hoop dat niemand Z hoeft te rijden, die baan lag niet zo mooi haaks ;)

verder ziet het hele terrein er super uit, en super weer, dus dat wordt een super cross, helaas zie ik er waarschijnlijk weinig van... hooguit dat ik met een wagen met balen langs het terrein kom stuiteren :P ghehe

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:34

weule schreef:
net nog even langs Neede gekomen... hoop dat niemand Z hoeft te rijden, die baan lag niet zo mooi haaks ;)

_/-\o_

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 19:03

voor diegene die hem gemaakt heeft: A-kwadraat x B-kwadraat = C-kwadraat dus (20 x 20) + (60 x 60) = 4000 en dan wortel 4000 = 63,25 (bij benadering)

dus je meet korte zijde, 1 lange zijde en dan beide diagonalen op 63,25 en dan heb je het 4de hoekpunt en kun je de zijde's neerleggen... zooooooo simpel MARIJKE!!! ;) (grapje hoor..)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 19:23

@ Itsme mijn zusje was Zspr met een C, M met een D en ZZ springen met een E pony. Volgens de KNHS kon zij gewoon doorstarten tot Zpaarden. Ik heb dat per mail toen doorgekregen.
@ Noor Gio is al lekker aan de maat. hij ligt op schema. Lange manen maar gelukkig nog geen dikke en al een volle staart. Beetje jammer is dat hij over zijn lichaam erg rillerig is en niet van poetsen houdt. Tot de schoft kun je alles doen maar daarachter is het trillen, draaien of wegdraaien. Mag morgen nog van hem genieten en zaterdag eind van de dag gaat hij op kamers |(
@ BV balen van je vaders enkel. Hopelijk is hij snel weer op de been.
@ Weule geen idee waar jij het over heb :D

Over dat ongeluk op het voorpagina: heftig! dan realisser ik mij weer dat eventing geen potje dammen is maar een serieuze sport met gevaar. Ookal zit een ongeluk in een klein hoekje.

Ik ga als het weer goed blijft donderdag trainen in Lelystad. Ik ben heel benieuwd wat voor een leuke speeltuin dat is. Hopelijk krijg ik mevrouw in de buurt van een greppel. Tot nu toe is het met training nog nooit gelukt maar met de wedstrijd wel. Mocht het niet willen dan moet ik maar eens een creatieve oplossing zoeken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 20:45

Goedenavond!
Ik had het gezien van dat ongeluk, erg zeg. Mijn AJ ging zowiezo altijd aan bij trainingen ook, zelfs met springles.
Ik vind na 10 wp doorrijden ook zonde van mijn geld. De echte uitdaging is er dan ook af voor mij. Ik heb toch niet het paard om hoog in het klassement te rijden.

Ik ben weer terug van controle. Ze is wel wat verbeterd, maar het kan nog beter. In de sprong was nog wel iets actief, maar het is niet met 100% zekerheid te zeggen dat het een cyste is. In vergelijking met de foto's van de vorige keer kon je iig wel zien dat het actief was. Allemaal niet superernstig, maar het gaat alleen niet meer weg. Het is gewoon haar zwakke plek, en het management eromheen moet gewoon zo goed mogelijk. Ze heeft nu speciaal beslag gekregen, zodat ze nog wat makkelijker eroverheen kan rollen. En ze heeft nog een ontstekingsremmer in het kraakbeen gekregen, zodat dat evt ook nog tot rust kan komen. Verder gewoon doortrainen en over een paar weken bellen hoe het gaat.

Leuk dat je weer naar Alice gaat Evony!
Gaaf dat je er nog een paard bij gaat starten Karen
Lekker dat je buiten hebt gereden MM

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 20:49

@ Weule, ik heb voor SGW Dijkgatbos ook de Zbaan mogen uitmeten (wel met hulp gelukkig) en nu ben ik niet echt een rekenkundig wonder maar het abc-verhaal kon ik nog wel oplepelen :D
@ Caro, Lelystad is leuk! :j
@ Dienke, sterkte voor je vader.

Jer had zijn ijzer krom, dus die er maar afgesloopt en gelongeerd. Morgenochtend komt de smid, dan morgenmiddag lessen :) Daarna naar Nudine & KJ geweest, wel raar hoor...
Verder wat dingetjes voor het huis geregeld en nu even wat voor vriendjes boekhouding regelen. Die heeft nu al verhuisstress want hij moet volgende wk zijn loods verlaten...Gelukkig inmiddels wel wat gevonden tot 1 januari.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:33