[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:12

Goedemorgen allemaal Lachen.

Herkenbaar dit Haha! Haha!.

Heb nu wel lichte spierpijn aan de achterkant van mn benen Nagelbijten / Gniffelen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:15

Zo ik schoot vanacht in de kramp, ik Mark wakker maken dat hij mn been moest rekken! Nu heb ik ook overal spierpijn, hopelijk is Tal er beter vanaf!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:24

Ik denk dat Kev er niets van over heeft gehouden.

Bij het voordraven bij de nakeuring draafde hij behoorlijk blij voorwaarts met oren omhoog (terwijl ik daar met een steek in mn zij aan mn blikje sinas zat).
Thuis gelijk rollen Lachen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:25

Tal ging al bokkend de wei op, dus echt moe was ze er niet van. Ze wilde niet rollen terwijl ze dat juist eigenlijk wel altijd doet

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:35

Morgen!
Apple en Tal: Ach gut
Ik heb me gisteren bezig gehouden met fysiek iets minder zware dingen, nl dressuur met Ultra.
Eerste proef ging superlekker, verwachte daar echt veel punten. Had ik er 179, omdat hij iets achter de loodlijn liep ging er op IEDER onderdeel minimaal 1 punt af. En dat in het L1.. Gestoord
Tweede proef moesten we in de hoofdring, tussen de hekjes, naast reclameborden, vlaggen en een tent. Wel fijn gereden, geen echte fouten maar logischerwijs wel wat spanning. Mindere proef dan de eerste voor mijn gevoel. Was ik derde met 196 punten (tweede had ook 196)! Dat was dus weer wat veel. Of ik snap er gewoon echt niet van, dat kan natuurlijk ook.. Haha!
Ultra was wel heel erg braaf en is al veel minder gestressed op wedstrijd. Aangezien we eigenlijk alleen maar rijden voor de ervaring was ik dus erg tevreden!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:37

Goedzo Wollie. Ik had je eigenlijk gemist in Vlietlanden.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:02

Scum schreef:
Goedzo Wollie. Ik had je eigenlijk gemist in Vlietlanden.

Lovers Da's lief van je. Ik was ook liever daar geweest eigenlijk! Maar met volgende week Neede op het programma vond ik het anders wat te druk worden voor Ollie.
Achteraf had ik misschien beter toch naar Vlietlanden kunnen gaan, ik zie enorm op tegen de lange reis naar (en vooral van) Neede zonder Frankje....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:04

Ah, maar wij zijn er ook in Neede Wollie. Je bent daar echt niet alleen.
En in de trailer... neem een voorraad RedBull (oid) mee. En Tezz, gaat die niet mee?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:13

Wollie, RedBull verricht wonderen. Daar blijf je echt goed wakker van onderweg!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:19

Jawel, Tezz gaat gelukkig mee, anders was ik er al helemaal niet aan begonnen. Ik ben blij dat jullie er ook zijn, dan heeft Tezzz ook iemand om evt op terug te vallen mocht het nodig zijn.
Ik kan het niet precies goed uitleggen, maar het voelt gewoon niet goed zo....

Let maar niet op mij, heb een soort van dipje...

Mijn vader is vanmorgen met een van mijn katten (Bram) naar de dierenarts gegaan omdat hij de laatste tijd veel is afgevallen. Dit weekend zat er bloed in de bol van zijn rechteroogje. Dit was al eens eerder zo maar toen dacht ik dat hij een klap had gehad van een andere kat oid. Nu was het echter weer en dus tijd voor een DA. Het afvallen komt zo als ik al verwachtte door nierproblemen. Oog komt door hoge bloeddruk en is waarschijnlijk op te lossen met medicijnen. Het is niet zeker of hij er nog mee ziet. Bram is nu nog bij de DA waar ze bloedonderzoek doen om te kijken hoeveel schade er is... Verdrietig

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:22

Ach arme poesie, hopelijk knapt hij op van de medicijnen. Heb er nog 1 in de aanbieding, die legde vanacht onder het bed (aan mij kant) een dikke drol! Boos!

Wel lekker dat het dressuren fijn ging, ook al is het nooit zoals je gevoel is Clown

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:24

Heb voor het eerst geen spierpijn gehad na een cross. Het scheelt echt dat hij z'n hoofd nu hoger houdt waardoor ik niet zo moe wordt van het hangen op de hand. Ook meteen aan de sprong aantikken en een keer harder als hij niet aantrok, heeft ook veel geholpen. Ik hoefde zelf veel minder te doen en haalde de tijd dit keer wel: maar 7 sec te laat met een weigering. Cool

We hadden gisteren clubkampioenschap en we rijden dan een dressuurproef, springparcoursje en een mini-SGW over een parcourtje van ± 1,5 km. Dit jaar had ik de eer om het parcours te mogen bouwen en het was fantastisch geslaagd. Had er allerlei SGW-hindernissen ingezet maar het merendeel was met springbalken gebouwd om de ruiters een gevoel van veiligheid te geven Haha! Voor de uitdaging hadden we er een schansje, een waaier en een opsprong ingebouwd en voor de gevorderde ruiters hadden we een houten kist en een huisje (beiden 80cm hoog) bij de organisatie van de SGW in Ysselsteyn geleend. Deze veroorzaakten tijdens het verkennen grote schrik maar werden later toch vaak gesprongen Haha! De alternatieve oxer was immers net zo groot en breed Duivel
Resultaat: 3 ponyruiters willen de SGW-trainingen in Ysselsteyn volgen volgend jaar. Missie geslaagd Haha!
Afbeelding

Tijdens de aansluitende feestavond werden er ook nog toegangskaarten voor Horse Event verloot en ik won toch 2 kaartjes. Dus volgend weekend lekker als een penny-meisje naar Deurne.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:26

Gefeliciteerd Ibonn Haha!

Wollie; dat zijn geen leuke berichten. Hoe oud is Bram?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:28

Wat leuk Ibonn Lachen.

Druk weekend trouwens voor jou Bloos!, zaterdag cross en zondag evenementen op je eigen vereniging.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:34

Klinkt leuk zo'n clubkampioenschap Ibonn!
Scum: Bram is pas 12, veel te jong voor dit soort ongein. Hij is al 7 jaar bij mij (voor ik Frank leerde kennen woonde ik samen met Bram en Max) en heeft een heel speciaal plekje in mijn hart. Hij is al zeker drie van zijn levens kwijt (1x overreden bij zijn vorige baasje, kaakje stond toen scheef, nogmaals overreden bij mij, kaakje verbrijzeld en al zijn tanden kwijt behalve 1, en twee dagen vast gezeten in een of andere klem...). Hij is een beetje een Zij zijn groot en ik is klein! kat.....

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:42

Citaat:
Druk weekend trouwens voor jou , zaterdag cross en zondag evenementen op je eigen vereniging

Idd heel druk, toch zeker als je met je grote mond roept dat je ook wel de catering wil doen maar pas na enkele weken de definitieve datum hoort en dat weekend eigenlijk al volgepland hebt Tong uitsteken
Maar ja, met een goede voorbereiding, 2 koelkasten, een volle diepvries en hulp van mijn parcoursbouwersassistent/hubby hebben we het gered Haha!

Keek net op de site van Horse Event maar denk er intussen sterk over om die kaartjes weg te geven. Zie heel veel "fluister-clinics" en daar hou ik absoluut niet van. Hoop dat de rijkunstige clinics een beetje gunstig getimed worden anders denk ik dat ik iemand anders blij ga maken met 2 kaartjes twv 25,- per stuk. Eigenlijk absurd duur en dan nog 4,- voor te parkeren.

Lielle: als er nog iemand moet invallen in Deurne, hou ik me aanbevolen. Deelnemen is leuker dan op tribunes zitten Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:59

wie, ik? Waarom?

Ach gut Wollie Hoe gaat het met Frank?

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:04

Vorig jaar werd je toch gebeld omdat er nog iemand nodig was voor de TREC-clinic of was dat al 2 jaar geleden?
Was eigenlijk een niet goed gelukt grapje Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:06

klopt Haha! was me volkomen ontschoten Bloos!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:14

We worden ouder.....

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:21

Niet ouder, maar rijper en wijzer.

Wat zielig voor je katje Wollie, hopelijk heeft hij nog 4 levens te gaan en knapt hij hier ook weer van op.

't blijft toch echt sport he, Apple en Tal! Gelukkig is de 2e dag het ergst. Duivel

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:37

Canter schreef:
't blijft toch echt sport he, Apple en Tal! Gelukkig is de 2e dag het ergst. Duivel

Hamer leuk vooruitzicht Canter Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:00

Ik kreeg net een telefoontje van de dierenarts.... Brammie is vanmiddag naar de poezenhemel gegaan.... Er was bloed afgenomen om wat tests op te doen. Zijn nierfunctie leek wonderbaarlijk genoeg in orde. Waarschijnlijk heeft zijn schildklier niet of nauwelijks meer gewerkt. Het bloed in zijn oog werd veroorzaakt door een veel te hoge bloeddruk. Die bloeddruk zorgde vanmiddag waarschijnlijk voor een bloeding in zijn hoofd en daaraan is hij overleden.... Huilen
Nu spoken er allerlei vragen door mijn hoofd. Wat als ik eerder naar de dierenarts was gegaan? Wat als ik niet was gegaan? Was de extra stress van de dierenkliniek teveeel of was het anders thuis gebeurd?
Het klinkt misschien stom dat ik zo verdrietig ben om mijn kat, maar hij was al wel 7 jaar mijn vriendje. En nu heb ik niet eens afscheid mogen nemen... Huilen Huilen

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:03

He Wollie toch Ach gut . Veel sterkte...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:03

Ach Ollie wat naar nou, sterkte met je verdriet Huilen