[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 00:17

Precies, dat is inderdaad ook mijn idee... Ff een checkup om in ieder geval uit te sluiten dat dat het niet is... Moet eerlijk zeggen dat het dier echt al een jaar of 2 geen dierenarts gezien heeft, buiten de entingen... Dus mischien is het weer eens tijd

Ga het nu even afkloppen

(en ook maar gelijk slapen... Werk morgen lekker van thuis!)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 00:42

Pinacolada schreef:
Gomir: Denk je wel betje om jezelf? Lijkt me niet slim om niet te gaan slapen

Gebeurd wel vaker, zal tijdens mijn co-schappen ook nog wel een paar keer voorkomen dus dan ben ik er maar vast aan gewend
Soms zijn de dagen gewoon tekort

Ben nu trouwens nog helemaal klaarwakker

Lielle: bedankt voor het aanbod, heb nu de hele bult naar mijn begeleider gemaild, maar ik zal het iig onthouden

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 00:58

Gomir gaat zo richting bedje, heb niet zo veel meer te doen, moet alleen nog even aangeven wanneer ik in juni kan werken en dan is het klaar voor vandaag

Ik ga lekker naar Outdoor Gelderland 7 juni
Zijn altijd wel leuke dingen om mee te gaan

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:02

EERST!!
Wat is het hier rustig...
iedereen nog op 1 oor, of juist flink aan de arbeid?

Leuke foto's Marieke en MJ.
@Manic, een check-up is nooit verkeerd. Dan kun je iig dingen uitsluiten.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:25

2dest! Ik zit al op school!

Ik heb gister voor het eerst bij iemand anders les gehad! Ging echt super! Ze knikt altijd wat met het hoofd waardoor de aanleuning onrustig/rommelig word. Nou zij was de 1e die daar wat over zei. Ik moet dus heel veel binnen been buiten teugel. Ze draait haar rechterachterbeen vooral in stap als ze hem neer zet. Heel vaag. Maar daardoor is hetr moeilijk om echt door haar rug te lopen. Het leek dus altijd wel mooi maar eigenlijk hield ze zich gewoon vast. Nou ja ik kreeg het niet 123 voor elkaar. Maar toen is zij er even op gaan zitten en na 10 minuten had ze het voor elkaar. Niet eenvoudig maar ze liep iig met haar hoofd rustig. dus ze kan het wel. Nou ja toen ben ik er weer op gegaan. maar ik vind het nog wel erg moeilijk om tegelijk buitenteugel en binnenbeen te geven. Dus daar moet ik op gaan oefenen! Heb direct voor maandag weer een les gepland want nu wil ik wel doorpakken! En dan komen de winstpunten waarschijnlijk wel!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:35

Klinkt goed MM!
Paardrijden is idd wel een sport waarbij je alle delen van je lichaam tegelijkertijd en toch onafhankelijk van elkaar moet kunnen laten bewegen. Het is allemaal puur coordinatie van je eigen lichaam. Hoe beter jou coordinatie, des te makkelijker wordt het paardrijden.

Start je dit weekend ook in OOsterwolde?
Ik las net dat mn wedstrijd voor zaterdag niet doorgaat... Heb ik mee eindelijk eens voor 2 dressuurproeven opgegeven... en dan gaat het niet door...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:40

waar zou je starten dan RK?

ik zit inmiddels ook al weer een stad verder

Onide: kan je mij wat info geven over die fysio?! ben wel geinteresseerd!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:52

Ja idd RK! Maar dat is wel moeilijk opzich je eigen lichaam coordineren. Maar idd ga zondag naar Oosterwolde. Als het doro gaat met dit weer!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:02

@BT, ik zou dressuur starten met Kees in St. Nicolaasga. Wil nog graag ff wat puntjes halen om M1 te mogen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:47

raar kind!!!

ik hoop wel dat het volgend weekend kanp weer is...vorig jaar was het bloedje heet met oosterwolde

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:03

Klopt ja! toen liep ik er gewoon in mijn rok! Toen deed ik niet mee! Maar tussen het weer van vorig jaar en het weer van dit jaar zit een erg groot verschil. Hoop dat het wel een beetje beter word!

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:16

Ik hoop het ook! Maar van mij mag het liever nou wat minder zijn en dan de zomervakantie super!

Een aantal jaren geleden was het echt super mooi weer, behalvein de zomervakantie....zucht

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:18

Hoi Hoi benik ook weer eventjes!!

Heb alles wel bijgelezen en mooi van iedereen die goed heeft gereden dit weekend;)
Vief mooie deken hoor!! staat m leuk! Ik had iets fluoriserend paas verwacht dus dit viel nog wel mee haha

Ik heb mn eerste 2 examens gehad en ben tussendoor een beetje ziek geworden..Waarschijnlijk omdat de eerste(geschiedenis) heel erg meeviel is er toen veel spanning van me afgevallen..
bah wat voelde ik me slecht..toch ook maar Nederlands gemaakt en ook die ging goed voor mijn gevoel..

Vannochtend een sollicitatie gesprek gehad bij de Street One en morgen weer examen frans..
Bah net zo druk allemaal..Ik hoop zooooo dat ik slaag en mooi overal vanaf ben...

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:23

Spannend Anja. Sta je er verder wel goed voor?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:31

Nog even voor Marieke. Ik heb de startlijsten van mijn komende dressuurwedstrijd even doorgespit en dit waren de namen met een U:

Urbanus
Urban
Una
Ulanka
Udo
Urona
Utah
Ukandor
Utopia
Uiver
Unique
Uniek
Urona
U4Ever
Ulfried

Urona, dat vind ik echt geen mooie naam. Doet me denken aan Urine....

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:12

Hou vol Anja, je kan het!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:15

Nog even volhouden Anja! Je kunt het!

Ik ken de spanning, bij mij begint deze ook al aardig op te bouwen.. en ik moet nog wel wachten tot volgende week dinsdag....

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:46

Jaah ik sta er opzich vrij goed voor hoor! Mag gemiddeld rond de 4.6 halen voor elk vak..voor economie een 4.9 en biologie 4.7 die 2 moet ik nog als echte leer examens..Verder heb ik morgen dus frans en moet ook engels nog ..
Hoop echt dat t goed gaat komen...

Sjaan: hoezo heb jij volgende week dinsdag pas? ook echte eindexamens voor je opleiding?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:48

Idd nog even volhouden Anja!
Het paars is in het echt inderdaad een stuk feller, maar het was gisteren zo donker dat het een beetje anders lijkt op de foto's

Straks maar weer even lekker rijden. Gisteren er nog heel even zonder zadel opgekropen en toen liep ie wel lekker. Heb denk alleen 10 minuten gereden ofzo
Maar ga hem van de week weer even rond en laag instellen. De middendraf kwam er van het weekend weer niet zo goed uit. Dit was echt een onderdeel waar we thuis niet echt op hoefden te trainen dus ik denk dat we door de wedstrijden waar hij wel bovenin moet lopen misschien net dat laatste beetje lossigheid mist ofzo..
Een stapje terug kan geen kwaad dacht ik zo!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:57

sterkte anja!!
Je Kunt het

Uhm, verder niet echt bijgelezen. Ik heb een nieuw cross monster gekocht. Alleen heeft ie 4 (brede) banden ipv 4 benen
Zal vanaaf wel eens een foto van m maken. Mn SGW of Life logo komt er zolang in te hangen, totdat ik me 1e training heb overleefd

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:59

Heb je al genoeg gespaard voor je droomauto?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:00

Moet nog steeds alle verslagen van Westerbork bijlezen
minnie_muis; fijn dat het zo goed ging!

Ik heb gisteren ook voor het eerst van iemand anders les gehad, nouja, kende haar wel van jaren geleden toen ik nog op de manege reed, toen had ik ook les van haar
Was wel even wennen natuurlijk, maar het beviel goed, volgende week maandag weer, even wat bijspijkeren aan dressuur

CD; foto!!

Anja; succes met je examens!

Chantal; ook alvast succes met je examen!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:02

droom auto heb ik opgegeven..
Hoewel dees Purple Dream gaat heten Ik laat jullie nog ff in dubio wat voor auto het is

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:13

Pfff, ben er net weer van de examens Vanmorgen 3 uur aardrijkskunde gehad die echt heel erg moeilijk was Vanmiddag tot half 5 Nederlands gehad en die ging wel aardig geloof ik! Ben nu echt hartstikke moe en ga na het eten maar naar bed denk ik.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:16

Zoo..dat vond ik ook toen ik examens had..3 uren is echt lang! je krijgt zere kont van het zitten..en maar nadenken en schrijven.

Succes!