Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Enkel 2x op laatste sprong een balk. Volgende week zijn eerste jumping.

had echt gene adem meer Haha
Man, dat moet zo oncomfortabel gezeten hebben en dan nog met de warmte van vandaag! Had het stiekem wel graag zien gebeuren
Maar dan gaf hij mij een hinnikje vanuit zijn stal en was ik terug verkocht, mijn dikkie.

! Zou hij niet kunnen stoppen omdat hij hem mss te veel overspringt op andere hindernissen en dan plots schrikt ervan? Ik had vroeger een paardje die ik reed voor iemand en die knalde op elke hindernis over de staanders. gelijk wat je probeerde zo oversprong altijd en soms stopte ze dan omdat ze eigenlijk echt zo hard oversprong dat ze zelf schrok.
ik zou alleen veel pijn aan mijn kont hebben denk ik
25 km wandelen is toch al een serieuse toer. ik denk wel dat het een goed alternatief is voor een soort van conditie training voor in de winter
foto's zagen er ook leuk uit!
ziet er een leuk terrein uit bij kobe. ben er nog nooit geweest
Ik vond op de vorige foto's dat het niet echt opviel dat hij een buikje had maar nu zie je het wel dat hij rond en gezond staat
maar beter zo dan omgekeerd. Tes ook de aard van het beestje he. leuke foto's
Morgen wordt hij geschoren, ben benieuwd of hij daar nog lastiger van gaat worden.