En wat kennen de meiden je hier allemaal goed zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En wat leuk dat je een positief solli-bericht hebt gekregen!
Kan me voorstellen dat je hem dan wel even kneep.. Gefeliciteerd met je verjaardag!
En sterkte nog!
Zo 4 uurtjes schoonmaken en om dat een beetje vol te houden moet ik eigenlijk wel even fatsoenlijk eten. Daarna keihard aan de studie (kreeg gistermiddag te horen dat ik donderdagochtend mijn onderzoeksvoorstel moest inleveren
Ja, het was goed dat ik belde... uhuuu) 

Toen ik tegenover het gemeentehuis woonde waren ze nooit tot zo laat aan het vergaderen!
Zaagmans komt langs! 
Goedemorgen. We gaan op pad, eerst even naar het zh, dat is zo'n beetje "gewoon" geworden, al ben ik deze keer niet het slachtoffer, en dan tuffen we door om een van onze pony's op te halen uit Gelderland. Als alles heel positief verloopt rijden we vandaag pfffffff dik 500 km, en als het minder positief is, een kleine 300... Vanavond lekker "met de biene in een toiltje". Fijne dag allemaal, ik lees vanavond even wat jullie allemaal gedaan hebben vandaag. En ik hoop op een foto van Lieke Emma!!
Gefeliciteeeeeeerd! Leuke naam ook. Hopelijk is alles helemaal goed gegaan met jullie allebei.