Komt de diva net bij haar beste vriendin, mijn buurvrouw dus, eet ze een appeltje en gooit ze het klokhuis bij mij in de tuin. Ik stond net boven m'n raam dicht te doen, dus heel hard lachen en spottend gezegd:, over Tokkies gesproken
Edit: zal hem ook nog even goed doorlezen. Maar laten we niet spotten Noor, straks lig je er in de dressuur al af.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 17-04-12 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjonge wat kinderachtig Margreet! Ik had vandaag ook nog op de stoep gestaan, groot gelijk Noor! En dat noemen zich dan volwassen mensen....
Verder wil ik Laura nog heel veel sterkte wensen met het verlies! Ik weet helaas ook hoe het is om 1 van je ouders te verliezen
Mooie foto's Danielle, ik heb je volgens mij nog wel zien springen! Ik heb zelf za. en zo. gestart. Za. ging hij me vol aan de kletter in de ring..en dan niet langs de hindernissen heen maar er overheen Heb na 6 afgegroet. Zondag een keer flink aan zijn kop gerammeld en toen kon het opeens wel normaal! Toen 1 balkje.
percyleen af en toe moet er gewoon even aan de kop worden gerammeld
ik heb weer wat sgw's opgegeven. Moet er eigenlijk ook nog 3 (!!) afmelden maar kan dat nog niet over mijn hart krijgen. Straks veranderd de planning toch nog...
Leliaardje
Geplaatst: 17-04-12 11:57
Wat een verhalen Margreet . Moest wel lachen!
In het wedstrijdkalender-topic zag ik een gerucht langskomen dat er wel L is in Ermelo........... gooit m'n hele planning weer overhoop . Nou ja, eerst maar afwachten of het waar is en dan maar afwachten of Giga weer up-to-date wordt.
Annetje
Geplaatst: 17-04-12 12:10
Moo ik vond de paarse ook heel mooi, maar die was er niet meer in mijn maat BVW met wat voor een ding ga je racen dan?
Nou het wandelen met Vies pakte niet helemaal uit zoals gepland. Ik was ongeveer over de helft (heb echt een flink stuk gelopen) en toen kwamen we langs een tuin met grote heg en in de tuin was een elecktrisch grasmaaiertje in zijn eentje bezig het gras kort te wieken. Vies was er écht van overtuigd dat het ding hem op zou eten. Vies heeft staan steigeren (stijgeren?), proberen om te draaien, knorren, blazen enz... Ik kreeg hem niet in de vooruit en ik heb maar gewoon gewacht tot hij ietsjes rustiger was en heb hem toen in de achteruit gezet tot we een pad in konden slaan. Maar meneer was toen compleet over de zeik. Hals erop, staart omhoog, steeds knorren en alles was eng. Na tien minuten was hij weer zichzelf en weer rustig, maar toen moesten we nog het hele stuk terug Nu ben ik dus gefrustreerd dat het niet lukte en een blaar rijker. Paardrijdschoenen zijn niet gemaakt om dik een uur mee te wandelen vrees ik. Vies leek ook wat gevoelig op linksachter dus die heb ik nog gekoeld. Al dat omdraaien en gestijger is niet bevorderlijk voor je achterbeentjes.
Zo'n grasmaaier hebben ze naast de club ook. Jer houdt dat ding ook altijd met argusogen in de gaten
MargreetW
Geplaatst: 17-04-12 12:24
Ja, die grasmaaier. Op een gegeven moment kan Jer hem niet meer helemaal volgen en als dat ding dan weer tevoorschijn komt vallen z'n oren er soms vanaf. Heel leuk om te zien. Buurvrouw groette gewoon net vriendelijk, en ik dus ook. Ze zoeken het maar uit met z'n allen. Sta ik net bij de buurtsuper met een tas vol boodschappen, geen portemeknip mee, mocht ik het gewoon even laten opschrijven. Ook weer fijn. Ik ga een broodje eten, hondjes uitlaten en dan vanmiddag werken. Zwaai zwaai.
Edit: meiden ze hebben hele leuke zomerjurkjes bij de Action.
ik heb laatst oranje jurkje van action, en ben ook fan van action haha! al 2x voor 30 euro gekocht
bvw
Geplaatst: 17-04-12 12:52
anne een combine even een filmpje voor de duidelijkheid, ik rijd voorop met nr11. Ik werd een dag daarvoor gevraagd of ik voor hun rijder wou invallen. En voor dit jaar hebben ze dus gevraagd of ik het hele jaar voor hun wil rijden.
Jeetje margreet wat een Aso's.. Heb indd ook bij de Action geshopt, oranje spullen voor de olympische spelen. Gaaf BVW, lijkt me ook wel leuk om een keer te doen.
Heb net mn inschrijving voor SGW ermelo de deur uitgedaan, Vosje in het BB, wordt 1e keer, mijnes in het B. Dan de oefencross dijkgatbos ingeschreven en voor de gewone cross dijkgatbos met die van mij in het B. Even kijken hoe vosje de trainingen aanpakt of die dan al rondje B mag.
Ermelo kun je toch pas 1 mei voor inschrijven? Ik ga daar B rijden denk ik met Jip, tenzij ik mijn 2 wp in Castenray zou rijden dan rijd ik misschien wel met Dakar
Bvw ziet er gaaf uit zeg! zou het zelf niet durven
viefdepief
Geplaatst: 17-04-12 13:06
Er kon toch pas vanaf 1 mei opgegeven worden? Of heb ik wat gemist? Wil niet weer op een reservelijst terecht komen
Margreet: Wat een triest mens Bianca: Gaaf zeg!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 17-04-12 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
margreet wat een actie toch weer bij jullie.. bianca is aan het racen. Autocross lijkt mij ook wel heel gaaf om een keer te doen. bonny ermelo kan pas per 1 mei. Heb ik nagevraagd.
Heb ze gewoon gemaild net, zag nergensn een datum itsme van daar.. Dan doe ik het 1 mei nog een keer Ik ga binnenkort maar keertje naar lutjebroek denk ik. Is mooi dichtbij voor mij
PercyLeen
Geplaatst: 17-04-12 13:22
daNiielle_ schreef:
Zou maar niet beginnen aan een burenruzie!
PL, en je zegt niet even wat? Heb jou volgens mij niet gezien, stond je langs de kant?
Je ging al over 1, wou je niet uit je concentratie halen Ik stond langs de kant ja!
muts_marijke
Geplaatst: 17-04-12 15:35
Hoi hoi
@ Noor hahaha een ubergeil fietsbroekkie ja die dingen zijn altijd sexy Joh als Geert een L2 proefje kan rijden kun jij dat met 2 vingers in je neus (soms wil je alleen niet zien HOE Geert het doet ) Hier ook een action fan. @ Vief ik zal je ook een stukkie sturen, maar gelukkig waren de vorige meiden zo lief om mijn foto's om te zetten, want ik stuur altijd linkjes omdat ik nog steeds niet goed snap hoe het wel moet... ben jij ook zo lief? @ Tokkie (Margreet) hahahaha geweldig zo'n bitchfight! Maar heeft zij nou jou Kato geschopt??!! Oei dan geloof ik dat ik per direct verander in een Wel stoer van die roze tanga!! Dat je dat wist! En ik zou der jas wassen met een heel hard stinkend goedje! @ Sussie beterschap!
@ Margreet wow das netjes van de buurtsuper! Ik stond laatst bij het tankstation in ons dorp, wordt gerund door mijn oom!, (maar hij was niet aanwezig maar de kassiere kende ik ook) eerst tanken natuurlijk en dan betalen... ahum.. lukt niet zonder pin pas. En contant geld heb ik nooit op zak. Mocht ik toch niet weg. Ik Geert gebeld, ja hoor die had mijn pinpas maar die was savonds pas thuis. En zolang mocht het niet ''open'' blijven staan. Kon ik mijn mams langssturen om te betalen! en dan tank je daar wekelijks he!
@ BVW haha ik vind jou echt het type voor zo'n combine race! Ik durf op de normale wegen al geen gas te geven laat staan in zo'n bruut ding! Waarschijnlijk ga ik al gillend rond!