[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:51

Zo ik ben weer thuis! Gesloopt, maar wel heel leuk gehad.

Evie: Zorg dat je goed oplet waar je de sleutel van Mara's kast laat :P Van t weekend kon die nog mooi ontzet worden omdat de sleutel erin lag terwijl hij dicht zat :D
Ka: Ik vind het echt zo gaaf voor je!
Evony: Gefeliciteerdmet je winstpunt!

En verder ben ik alles ongeveer weer kwijt... :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:51

welkom terug lau :D disney is leuk hea? Ben er echt verzot op hihi.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:52

In de 2e fase koos je voor pakket. Dan had je tot de 3e HAvo of 4e VWO alle vakken in 1 en dan later had je die in je pakket hoorde als 2. :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:01

Annetje: Dat lijkt me echt heel vreemd om zelf mee te maken inderdaad, zeker zoiets als niet meer weten hoe je je veters moet strikken :+ . Heb je nu nog steeds last van je geheugen of is het sinds een tijdje na het ongeluk weer helemaal normaal?
Lautje: Dat is een goed om te onthouden :D !

Tegenwoordig in de nieuwe tweede fase bestaat dat 1/2 systeem al niet meer, je hebt gewoon alle vakken t/m de derde klas en daarna kies je je profiel/pakket en de vakken die je niet kiest krijg je helemaal niet meer, gelukkig.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:14

caro29 schreef:
@ Mistid. Er zijn nog 4 avonden dressuur in Exloo hoor :P . Kun je zo meedoen *\o/*

:Y) . Mijn zusje wil dan meedoen en we kunnen volgens mij een paar keer niet. Volgens mij is er ook 1x dat ik wel kan maar dat de pony even een week in Ermelo zit :Y) . Misschien iets voor Beautje.

Ben benieuwd naar hoe ze in de praktijk zijn Eef, houd je ons op de hoogte?
Mendy, heb nu 5 en 2 shorts en een los topje. En nog 3 van vorig jaar :o
Mo, dat hebben ik in de 2e meteen geleerd (volgens mij was het zelfs de eerste formule van Nask die we moesten kennen!), al was dat nog op het VWO+. Maar ik heb het een hele poos niet gehad dus was het glad vergeten, wist wel dat het met Pi te maken had.
Klinkt pijnlijk Corien!
Betaknobbel... Ik schijn die wel te hebben maar doe er niet zoveel mee :o . Maar M&O enzo en talen kan ik ook. Kan heel goed leren maar ik kan altijd wel leukere dingen bedenken :Y)
Saar, leuk he jury's :Y) .
Anne, klinkt heftig! Momenteel heet het de moderne 2e fase als ik het goed heb :+
Evie, gelukkig kon ik een aantal vakken laten vallen :Y) . Ik dacht dat ik er werkelijk niets van snapte maar achteraf denk ik: 'dat was makkelijk -O- '. Met mijn scheikunde examen dacht ik dat ik een 1 had en wilde het nieteens nakijken, docent al ingelicht over hoe slecht hij was gegaan, heb het toch stiekem nagekeken en heb hoger dan een 4,5. Echt raadselachtig, wist totaal niet waar ik mee bezig was maar heb alles dubbel opgeschreven zodat ik kon nakijken.

Vanavond weer ruzie gehad met de Vos, ik kan met hem echt niet dressuurtrainen. Heb voor Oudkarspel ook niet aan de dressuur getraind en dat ging gewoon redelijk. Ben nu alweer zenuwachtig voor die stomme dressuurproefjes. Geef mij een pittige cross of een Z spring parcours en ik heb nergens last van... en een simpel L1 proefje :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:27

Sleuteltje is idd slim. :D
Mooi dat je het leuk gehad hebt daar Laura, Disney is ook geweldig. :+:
Jammer Mirthe dat het niet lukt. Morgen toch dressuur concours? Ik heb door Vero veel beter dressuur leren rijden, heb ik nu echt baat van.

Duik zo ook mijn bed in, trusten!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:31

Morgen moet ik idd de ring in. Mam had ipv mijn zusje met Yoeri in de L2, mij met Vos L2 opgegeven... Ik mag nog geen L2 maar dit was een mooie reden om weer eens te gaan dressuren. Ik mag gewoon niet proefgericht gaan trainen met de Vos want dan wordt ik boos en kan ik er beter meteen afstappen. Heb natijd dus nog maar even een rondje in de crosswei gedaan, toen waren we weer vriendjes.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:47

Disney is idd geweldig vooral als je in HET disneyhotel verblijft in het park zelf. Heel luxe, veel beesten, fastpasses gekregen voor je het park ingaat en tussen de
Middag 'even' naar het hotel om te zwemmen/hottubben/sauna/stoombad. :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 00:32

Klinkt heerlijk Lau !
Succes morgen Mirthe!

Ik ga maar gauw naar bed, werd net gevraagd om "het adres" alvast uit te printen, ik heel leuk het adres waar ik heb afgesproken voor het groomen donderdag uitgeprint, krijg ik te horen dat ze bedoelen voor morgen, ik ging toch "een dagje studeren", gewoon helemaal vergeten :+ .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 07:18

Evie heb ook wel eens van die dagen dat ik dingen vergeet :=
lau klinkt als meer dan geslaagd! Hoe gaat het net je knie?
Evony dat is een verschil je paardje!
Sann mooie foto's van vero!!

Ik ben aan de arbeid, ben even 15 minuten pauze aan het houden :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:12

Waar ga je vandaag heen, EB?
Corien houdt lekker even pauze!!

De klusjesmannen om mijn bureau in elkaar te zetten en te sjouwen en verplaatsen zijn besteld... Er zat 6 :oo weken levertujd op dat bureau, dus heb gezegd dat ze eerst maar een ander bureau moeten regelen :+ Laptop is sinds gisteren ook binnen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:16

Allemachtig Mootje, wat duurt dat ontzettend lang bij jullie. Zou haast denken dat je bij de overheid zit :o , sorry voor de ambtenaren onder ons, maar ik ben op dat gebied ervaringsdeskundige :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:19

Klinkt goed Laura! Heerlijk genieten.
Mootje zo dat is een levertijd zeg.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:21

Tja, op mijn meubels thuis zat 4 maanden levertijd, dus dit valt nog mee! Ze gaan in ieder geval een collega zijn bureau confisceren, die krijg ik en hij krijgt een nieuwe als het bestelde bureau binnen is!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:22

Goedemorgen,

Volgens de collega's op het werk zie ik er uit of ik net uit mijn bed kom := . Ik lag gisteren al voor 22.00u in mijn bedje en schrok vanmorgen wakker van de wekker..
Vandaag een druk dagje. Werken tot 13.00u, trainen, met paard naar de fysio en jureren.

Iedereen werk ze of geniet van je vrije dag

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:24

Lau heeft een leuke tijd in disney gehad
Anne lijkt me heel eng dat je dingen niet meer weet
Mooie foto's van Vero San
Mo krijgt een bureau!

Sorry voor de rest maar heb het niet zo goed onthouden

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 08:54

Morning!
Lau, welcome back!
Anne, klinkt heftig van dat ongeluk!
Caro, succes vandaag :)

texelse schreef:
Allemachtig Mootje, wat duurt dat ontzettend lang bij jullie. Zou haast denken dat je bij de overheid zit :o , sorry voor de ambtenaren onder ons, maar ik ben op dat gebied ervaringsdeskundige :D

>;) Kan het wat minder, tante Margriet?! :P
Mootje, er zit in ieder geval een heel klein beetje schot in de zaak. Had je zo'n lange levertijd op je meubels?! :oo Na mijn examen ga ik echt wat dingen regelen voor het huis hoor, anders zitten we straks tegen kale muren en vloer aan te kijken en moeten we op bierkratjes zitten ;)

We zijn gister niet aan de sushi geweest maar zijn bij Wonders beland, ook lekker :)
Ben wel echt moe hoor :O Heb voor vanavond vriendje besteld, dan kan ik wat beter slapen :o

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:03

@ Noor: sorry, maar ik herken daar toch wat in uit de 2 jaar dat ik geprobeerd heb ambtenaar te worden. Helaas niet gelukt.... ik werd gek op dag gemeentehuis :o .

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:08

Morgen!!!

Lau, welkom terug, mooi dat disney zo leuk was, ik ben nog nooit geweest.
Mirthe: Ik ken het, ik heb ook hekel aan dressuur en vaak gaat bij mij ook niet goed als ik te veel ga oefenen. Daarom longeer ik vaak ook de dag voor dressuur wedstrijd als ik die ooit heb!
Mo: Fijn dat je bureau er is :)

Ik ga gauw naar de paarden, stallen doen, ze de wei in gooien, dan kranten lopen en dan vanmiddag weer vroeg naar stal, want om 6 uur begint crosstraining van me broertje in Ermelo!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 09:16

Er zitten zulke ambtenaren tussen hoor, dat klopt. Ik reken mezelf er alleen niet toe! ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:24

Goedemorgen.
Gister weinig tijd gehad en het eea globaal bijgelezen.
Fijn dat er eindelijk wat schot in de zaak zit Mo.
Welkom terug Lau!
Druk dagje Caro.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:27

Morgen :D

Mirthe; succes!
Lau: ooee dat klinkt luxe idd!
Caro: ook succes deze dag! Ga je toevallig ook in hooghalen dressuren?

met een halfuurtje vertek ik richting outdoor gelderland :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:28

Had niet anders verwacht Noor!
Maar als voorbeeld: een van mijn collega's klokte keurig om 12.30 uit, ging achter zijn bureau zijn broodje eten, klokte weer keurig in, en ging dan (minder keurig) een rondje van een half uur door het dorp om een frisse neus te halen. Diezelfde collega ging ook in de tijd van de baas naar de kapper "want mijn haar groeit ook in de tijd van de baas" En als ik wil kan ik zoooooveel voorbeelden geven. Ik stoorde me daar zo erg aan dat ik iedere dag met tegenzin naar mijn werk ging, en dus ontslag genomen heb om weer in het mkb aan de gang te gaan. Dat ligt me beter.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:33

texelse schreef:
Thnx Lielle, en waar zit jij op te internetten, het lijkt een beetje op koeterwaals, maar we begrijpen je wel hoor!!

iPhone zonder spellingchecker :D Het is hier kl*e weer, ik zal de regen jullie kant op sturen ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 09:34

Yep, dat van het broodje komt me bekend voor. Wij hebben er hier een paar (waar ik me echt groen en geel aan erger omdat ik dat dus écht niet vind kunnen...) die op de racefiets komen, dan eerst inklokken en zich dan pas gaan wassen en omkleden. Anders om ook, eerst omkleden en dan pas uitklokken. Zo ontzettend fout!!! Maar goed, dat zijn ook van die types die hier vanaf hun stage van het GOM al zitten en hier blijven tot hun pensioen.