[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

skippy

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 23:44

@ wolinlotte vind die tweede erg leuk ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 23:48

WL, Ze zijn allemaal te lang, helaas. Er moet nog [HK] voor en dan in totaal 60 karakters.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 00:01

Aan deeltje 12 is ook wat gesleuteld :P ... paste anders ook niet :)) .

Leuke foto van Wo als 3-jarige, die aanstaande zaterdag alweer 7 jaar wordt :):) , jonge blom :P ..
Afbeelding

Weekendje Antwerpen is gepland trouwens :) .. Ik ga lekker met een vriendin 3 dagen naar Antwerpen, lekker shoppen, stappen, eten, dierentuin en Antwerpen bewonderen :):) ..

Wil erg veel dit jaar en niet alles kan, helaas, zo heb ik gemerkt :D ..
-Rijbewijs
-E-rijbewijs
-Trailer
-Auto die trailer kan trekken
-Hond, hond, hond, hond :):)
-Trailertraining kost ook centjes :j .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:01

Goede morgen!

WL jeetje das een hooop :)
Vind ze allemaal wel goed eigenlijk :o

Had gister avond even een k*t avond.. :( me zusje is uithuis.. liet niks meer horden of wat dan ook.. :(
Op werk gaat ook niet zo lekker..

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:09

Ik had gisteren eigenlijk springles maar trok Midnight stok en stokkreupel uit stal.
Blijkt dat de smid hem 's mdidags behoorlijk verknald heeft.
Hij heeft er echt veel pijn aan, wil gee gewicht op linksvoor zetten, valt er op met lopen.
Ijzer hebben we er onderuit getrokken en vandaag komt een andere smid ernaar kijken.
Deze smid raakt mijn paard niet meer aan, is elke keer wel wat.
Afgelopen keer groeide de hoef na 3 weken al over het ijzer heen. Hij is slordig enzo. En het kost me toch elke keer 100 euro.

Ik hoop maar dat het allemaal meevalt met mijn ventje

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:22

Goedemorgen!

@ Marjan: €100,-- voor rondom beslag? Vind ik sowieso veel geld. Die van mij doet het voor €85,- (oké tis maar 15 euro maar goed). Hopelijk is hij snel weer in orde.
@ Steph: welkom! Een crosser met al wat meer ervaring ;) Leuke foto's op je hyves!
@ Marije: jij hebt ook mooie beesten staan zeg!!
@ Mootje: mochten we nog een briljante ingeving krijgen voor de titel, kan dat nog wel ingebracht worden toch?
@ Corien: wat vervelend zeg. Nooit leuk als het thuis niet lekker gaat en dan gaat het spontaan op het werk natuurlijk ook k.ut.
@ WL: Zo, Wootje is behoorlijk veranderd in die 4 jaar :D

Even een paar uurtjes werken vandaag. Gisteravond voicemail ingespreken bij de HS, maar niks hoor. Ik begin te vrezen dat ze gewoon op vakantie zijn ofzo :n..... Ga straks nog 1 keer bellen en als ze niet opnemen, bel ik een andere smid. Dan zit het me ook wel gebakken. Op zich opvallend dat elk jaar rond deze tijd (zomertijd, rond de kampioenschappen) Jer er een ijzer onder vandaan tikt en de hoefsmid niet kan komen...n >;)

Nou, ik ga aan de slag, want mijn To-do-list puilt uit :list:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:49

:wave: goeiemorgen

Zit weer op kantoor :). Gister een dagje in het hotel gewerkt. Was lekker druk daar. Vandaag dat ik vanavond ook nog even met de meeste drukte ga helpen. Dus van 6 tot 9. Nouja dat moet te doen zijn :).
Gister morgen om 7 uur zat ik al op de schimmel. En daarna had ik dressuurles met Sofie. Sofie ging erg fijn :)). Daarna dus van 12 tot 8 gewerkt. Toen naar een vriendinnetje geweest en even lekker op het terras gezeten tot 11.

Vanmorgen weer om 7 uur op het paard. Sofietje mocht even springen. Schimmeltje is een dagje vrij.

Balen dat je je smid niet te pakken kan krijgen Noor :\ ..

@ Marjan: Jeetje, dat is ook mooi balen!
@ WL: Jij hebt veel plannen ;) haha.
Trailer rijbewijs wil ik nu toch ook wel graag. Gelukkig kunnen paps of mams eigenlijk altijd mee. Of we plannen het zo dat het kan. Maar als ik zelf wat kan zou ook wel ideaal wezen :).

Jeetje Vief, lees je berichtje nu pas. Wat een aso mensen heb je soms toch ook :\. Gelukkig is het goed gegaan.
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 23-07-10 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:51

Noor, Ja hoor, de titel staat nog niet vast :j Succes met je ToDo lijstje.
Marjan, Dat is balen! Hopen dat het meevalt. Weet je zeker dat hij je paard niet vernageld heeft? Ik betaal geloof ik 100 euro voor rondom met stiftgaten. Onze HS is elke vrijdag op stal en ik hoef hem maar te smsen en hij komt langs, dat is echt fijn!

Auto staat bij de garage. Ik vrees het ergste... Zo om 9.00 maar even mijn spaarrekening leegplunderen :o Onderdeken past goed, maar paard moet niet groeien :n Ik moet volgend jaar denk ik voor een maatje groter, Ik ben nu klaar op een ongevoerde deken na voor €100 euro!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:58

Noor; bij ons in de regio zijn smeden gewoon veel duurder heb ik gemerkt. Ik betaal er hetzelfde voor.
Een collega van mij zit een stuk verderop in Brabant en die betaalt echt stukken minder.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:59

Ik ben bang dat hij hem vernagelt heeft ja.
Daarom hebben we het ijzer er onderuit getrokken en hem daarna in de soda gezet.
Vandaag komt een andere smid kijken en dan hoor ik het wel.

Midnight had gisteren ook opeens een lichte franse stand terwijl hij altijd hele nette benen/voeten had :(

Het ergste vind ik dat als hij mijn paard echt vernagelt heeft, hij dit gemerkt moet hebben bij het beslaan en er gewoon niks mee gedaan heeft.

Mootje, ik hoop dat het meevalt met je auto!
Een goede dikke onderdeken moet ik ook nog hebben.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:59

Ojee.. bankrekening plunderen Mootje? Kapotte auto's zijn slecht voor de portomonnee...

@Marjan: Jeetje zeg!! Dat is onwijs balen!! Hopelijk heeft ie gauw minder last van zijn voeten :(:) .. Wolin heeft alleen voorijzers, en betaal ik 70 euro voor. Smid smeed er zelf het een en ander aan.
@Noor: Succes met je to-do list ;) ! Ik heb hier ook nog het een en ander te doen :j ..
Wo ziet er al wel volwassen uit he met haar 3 jaar vind je niet?

Ik wil inderdaad alles en alles tegelijk :):) .. het liefst allemaal dit jaar nog := ... :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:06

Ik plunder hem alvast en het geld wat ik overhoud is voor een Horze outdoor deken & een zonnehemel _O-

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:12

zo wat kunnen jullie hier snel zeg :D

@ Marjan, wat klote voor je dat je paard kreupel is, zo'n hoefsmid kwam er bij mij ook niet meer aan. Zou er nog wel even wat van zeggen als ik jou was, is gewoon aso natuurlijk.

Zo ik ga nu even lekker mijn paardje buitenzetten, we zijn gister op wedstrijd geweest dus vandaag is ze vrij. Daarna even naar de andere stal om de Cardento te rijden en de rest even lekker in de molen.
Vanmiddag nog even naar het huis van mijn ouders, plantjes doen enzo ( zijn op vakantie )
en daarna weer een lange avond maken op het werk..

@ Mootje vervelend van je auto, hopen dat de rekening je een beetje meevalt

@ Noor succes met je lijst voor vandaag, weet hoe het gaat spaar de dingen soms ook een beetje op :P

@ kim jij bent ook elke keer lekker vroeg bezig! werk zelf gelukkig altijd 's avonds dus dan hoef ik niet zo vroeg. is niet echt mijn ding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:13

@WL:
Lielle schreef:
SGWay of life 12a - niet bijgelovig, gewoon voorzichtig

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:19

Lielle, het waren 61 tekens ;( Ik heb hem iets veranderd en nu past het wel :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:22

Morgen :wave:

Zit nog 45 minuten op de fiets dus kan mooi een btje bijlezen ;)

Skippy: welkom :) 't gaat idd hard hier!
Kim: Je bent er maar druk mee! Wel lekker verdienen zo met 2 baantjes. Fijn ook dat de schimmel zo braaf is :D
Heleen: veel plezier alvast :)!
Mo: hopelijk valt het mee ;(
Corien: :(:)

Ik ga 2uur bij een geopereerde mw poetsen en dan gelijk langs Wolles, want anders blijf ik fietsen ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:33

@ Marjan, wat vervelend dat je paard kreupel is, zo'n hoefsmid kwam er bij mij ook niet meer in.

@skippy: welkom! Leuk nog een ervaren crosser erbij. Ging je wedstrijd gisteren goed?

@ Mootje vervelend van je auto. Hopelijk valt de rekening een beetje mee!

@ Noor succes met je to-do-lijst voor vandaag

@ kim Jij bent ook goed druk bezig zo.

Om 13u scriptiebespreking op de universiteit. Hopelijk wordt het nu dan eindelijk goedgekeurd. Heb het wel een beetje gehad nu!
Zag net op de startlijst van aanstaande woensdag dat ik een vreselijke jury heb. Weet niet of ik nog wel wil starten. Die heeft me vorige keer ontterecht zo weinig punten gegeven, dat ik er niet zo'n zin meer in heb. In de B-proef moet je doorzitten voor het in galop aanspringen. Nou werd mijn paard daar nogal vervelend van en dus sloeg ik het doorzitten over. Daar mag je als jury dan 1 punt voor aftrekken. Nou deze jury werd kwaad tegen mij en mijn moeder en heeft voor de verdere proef geen fatsoenlijk punt meer gegeven. Terwijl de proef zelf eigenlijk best goed ging kwam ik op 168 punten uit. Heb toen met verbazing naar mijn coupon zitten kijken. Had onvoldoendes zonder commentaar die echt nergens op sloegen. Weet dus nog niet wat ik met de wedstrijd van komende woensdag ga doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:34

Nou smidje neemt niet op hoor. Beetje (boel) l.ullig.
Heb telnr van smid van mijn instructrice gevraagd, hoop dat hij vandaag of morgen wil komen of dat ik vanavond met Jer naar hem toe kan komen. Nudine kan nog wel een weekje.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:38

vervelend Noor dat je zo'n moeite hebt om je hoefsmid te pakken te krijgen, die van ons komt gelukkig op vaste dagen dus kan mijn paard dan gewoon "opgeven"

@sussie heb wel redelijk gereden gister, merrie is heel erg willig en daar word ze dan een beetje rustig van. normaal wil ze zelf heel graag over het hout maar die instelling miste nu een beetje.
heb een rondje L gereden en was toen foutloos met een balk in de barrage en toen een rondje M met 1 balk in het basisparcours

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:41

Sussie, Om die reden staan er bij ons in de regio vaak geen juryleden vermeld. Dan groeten mensen gewoon halverwege de proef af ;( Succes met je scriptiebespreking!
Noor, Stomme HS!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:44

Ahum, hij belt me net terug hahaha. Hij is vorige wk door zijn rug gegaan (dat wist ik al) en doet alleen het hoognodige: MIJN PAARD DUS! ;)
Hij komt morgenochtend, dus kan kan ik morgen tenminste nog rijden en dan zondag op concours. Vanmiddag krijgt Jer dus weer een flinke conditietraining aan de longe, dan zal het wel lukken. Als hij vanmiddag zo'n ontzettende last krijgt van zijn rug, belt hij me en probeer ik toch nog een andere smid te regelen. Wat een gedoe!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:49

Bij ons staan meestal de juryleden er ook niet bij. Toevallig dit keer wel. Maar ik rij wedstrijden voor mijn plezier en daarom moet ik even nadenken ofdat ik ga starten en me niks van die jury ga aantrekken (in de B kun je toch geen verliespunten rijden) of dat ik afmeld omdat er toch geen zin in heb. In de B-proef van nu zit bijna geen doorzitten in, dus daar kan de jury al niet moeilijk over gaan doen. Bovendien lukt het doorzitten nu wel. Maar als ik ga, dan rij ik er gewoon voor hoor. Halverwege de proef afgroeten doe ik alleen als ik voel dat er iets met mijn paard is of als het met mezelf niet goed gaat.

Noor: Fijn dat de smid je toch uit de brand komt helpen!
Skippy: jammer van de balkjes, maar wel lekker gereden dus.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:52

Goeiemorgen!!

Wat een leuke titels, jullie zijn echt creatief!

Lotte, mn vriend en ik zijn aan het kijken voor een andere auto. Steeds een auto lenen is ook niet wat. Waarschijnlijk wordt het een Kia Sorento :D
Welkom Skippy!
Corien :(:)
Marjan: balen van je smid!!
Noor: succes met je to do list!
Kim; je maakt wel uren zeg!!! Werkse vandaag!
Mootje; ai arme bandrekening! Wat voor auto heb je??
Vief: poetsze :D
Sussie; gewoon rijden, betalen moet je toch :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:58

KAren: Dat zo'n fijne auto's! Ook wel fijn kan je gewoon zonder gedoe op concours.
Skippy: Welkom. Volgens mij ben ik je nog nooit tegengekomen op een wedstrijd?
Noor: Fijn dat de smid alsnog kan komen!
Susiie: Gewoon lekker gaan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:00

Ja lijkt me heerlijk! Kan ik weer gewoon opgeven zonder te moeten vragen hoelaat een rubriek begint. Auto die we nu gebruiken kan ik pas om 10 uur ophalen. Super dat we hem kunnen lenen hoor maar je bent zo afhankelijk. Met Bari kan ik nu ook niet zoveel omdat overal de BB/B om 9 uur begint.
En de Sorento mag 2800 kg trekken dus veilig op pad!