Anthea ja ben er wel blij mee,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoekiej schreef:Goedenavond!
Ik mocht vandaag voor het eerst weer op Vorstin stappen. De osteo had al gezegd dat ze misschien wat zwabberig zou zijn, en nou dat was zeZe liep niet door, was onstabiel en liep een beetje aan me te trekken. Morgen weer een dag, misschien gaat het dan weer wat beter met haar. Morgen komt ook de DA voor het hoesten. Ik heb het nu al lang genoeg aangekeken, en het wordt gewoon niet beter. Rust helpt niet en op zaagsel staan ook niet.
Snoekiej schreef:Dat mag je best vinden. Ik heb weinig zin om me tegenover Bokt te moeten verantwoorden, dus ik ga hier niet een hele uitleg lopen typen. Ik zie wel wat de DA ervan zegt.
viefdepief schreef:Hier is iemand heel erg opgeluchtHadden om 14.00 uur een afspraak bij de kliniek.
Had die gekke Wolles 'gewoon' een hoefzweer. Alle stress omdat haar beentje weer dik was gelukkig voor niks, kwam echt door de zweer dat het been weer dikker werd. Uitgesneden en toen kwam er veel bloed en ook viezigheid uit. Voor de zekerheid de hele hoef ook nog op de foto gezet. Hoef zag er verder helemaal goed uit! Volgende week komt de hoefsmid, helaas kon hij dit weekend niet meer komen en dan gaat er een ijzer met een zooltje onder en mag ze gewoon weer lekker naar buiten en kan ik weer rijden