Haha, dan heb ik ook liever een muis, denk ik Zo'n veldmuisje ofzo, kan vast geen kwaad
Bij ons op school in her biologie-lokaal hebben we ook allemaal dieren. Slangen, ratten, en van die dieren die kunnen verkleuren(kom niet meer op de naam ). Die ook in de reclame van Redband zit! Bah, echt ranzig die dieren
Loempia heeft trouwens net nieuwe schoentjes gekregen. Ik kwam om half 12 thuis. Zegt de hoefsmit: mooi dat je er bent, ik krijg klein duimpje niet te pakken. Ik: huh ? Hij: ja hij laat zich niet pakken. Ik loop naar Loempia toe (halster had mn vader speciaal al omgedaan dat de hoefsmit dat niet meer hoefde te doen). En ik kan hem zo pakken, niks aan de hand haha, vond ik wel even grappig.
We hebben trouwens tralies uit zijn box gehaald. Nu kan hij ook met zijn koppie buiten de box. Aangezien het wel een slijmerd is . De eerste dagen dat de tralies eruit waren stond hij achter in zijn box. Hij vond het gewoon eng En nu staat hij mooi met zijn koppie naar buiten
ik ben ondertussen aardig wat gewend, mijn broertje begon met hagedissen, van die kleine gekleurde kleefkikkertjes, kameleons heeft hij ook nog gehad. Toen baardagamen (ofzo) en toen weer wat anders, en nu slangen . Nou neem maar een hagedisje ofzo. Die zijn niet eng .
Haha Kim, dat heeft mijn veulentje ook heel vaak. Ze is niet bang, gaat dan gewoon auwehoeren met anderen en telkens wegrennen. Als ik haar roep komt ze in galop naar me toe
Vond het echt de liefste huisdieren die ik gehad hebt. Hamsters, cavia's, konijnen, muizen gehad Maar ratten waren het leukste. Hele slimme en lieve beestjes Kim: Ja dat weet ik nog
Wat leuk dat de tralies er nu uit zijn. Is inderdaad wel echt iets voor Loempia Wel stout dat ie zich alleen door jou liet vangen
Vergeten de link te geven voor wat foto's van de crosstraining van dinsdag. Ben ook niet even blij met mijn houding af en toe. Daar moet weer ff wat aan gespijkerd worden