Geniet van jullie eigen wondertje.Ik ben net ruim een uur bezig geweest met bijlezen, omdat ik telkens in slaap zit te sukkelen.
Ben vandaag terug gekomen van 3 dagen trainen bij Alice. Wat was het weer gaaf zeg! Wel een dubbel gevoel omdat Beli voor het laatst met Amaretto mee was, aangezien die verkocht wordt. Maar wel een prachtig afscheid zo. Andere vriendin was mee om mijn nichtje haar pony ivm blessure van haar eigen pony. Wat deed dat gekke beest het goed zeg! En Edge heeft ook superfijn gelopen. Alice was heel tevreden over de sterk verbeterde aanleuning tov eind maart. Ik rij nu zonder martingaal omdat hij zonder beter springt en er niet tegen kan vechten.Soms mis ik hem wel, als die heel hectisch wordt met zijn hoofd. Maar daar hebben we dus 3 dagen keihard aan gewerkt en vandaag plukte ik daar echt de vruchten van, wat een topgevoel is dat!
Joey heb ik vanmorgen van kamp gehaald, dat ging helaas toch niet zo goed als we gehoopt hadden. Vanmorgen vroeg hem opgepikt in Ommen en toen terug naar Alice met Joey samen. Alice vond het leuk om kennis met hem te maken. En Joey vond het allemaal wel prima. Hij kon daar heerlijk tot rust komen in de caravan terwijl wij aan het rijden waren. Hij kan de volgende keer wel mee als groom, hihi. En nu weer lekker thuis met mijn mannen en beestenboel, ook lekker!

Brimstone nog gespot! Snap dat je hem naar huis hebt gehaald Inez! 

.
. Hij geniet van zijn slobber twee keer per dag en soms spot ik hem ook nog grazend, maar ik vraag me af hoe functioneel dat nog is. We wachten het maar af.
. Gezellig!!
Eerst haalde ik haar al uit de wei met een heel vreemd, keihard, bultje op de kogel. Niet warm, niet gevoelig en loopt gewoon goed. Wat moet ik daar nou aan doen? 
waarschijnlijk heeft tim daardoor al twee keer een blessure opgelopen! ze lopen elkaar gewoon in de weg in de paddock/weiland.