ik zie veel blessures voor bij komen, rug, knieën, andere spiertjes en blaren (ook al is dat niet echt een blessure
verder mooi filmpje van parcoursje, maar wat een aparte donkere binnenbak? of lijkt dat gewoon zo?
ik ga zo even naar het UMCG bellen om een afspraak te maken over mijn stage en zal mijn paspoort ff ophalen die is klaar. en oja nog met school bezig en mijn peerdie even trainen
Evony
Geplaatst: 18-01-12 13:23
Mootje schreef:
Gatver, Weule Ik heb een collega die al anderhalf jaar met een botvliesontsteking loopt. Hij is nu weer heel rustig aan het opbouwen... Pijnlijk!
Botvlies of scheenbeenvlies ontsteking? Dat laatse had ik, ben nu ook weer aan het opbouwen. Veel op de hometrainer. Vanavond eerste voetbal training maar mag nog niet sprinten of kort draaien.
Mootje
Geplaatst: 18-01-12 13:27
De laatste geloof ik, shin splints. Ik ken alleen de engelse benaming
Vreselijk is dat, ben je wel een tijdje zoet mee! Ik lekker twee groeplesjes gegeven. Iets gas eraf en knie doet nu iets minder pijn Morgen nog twee en dan pas volgende week weer, kan dus even rustig aan doen! Danielle, ziet er niet verkeerd uit!
Oh is me niet eens opgevallen dat ze dat doet.. Ze wordt niet zwaar op de hand dus het is niet irritant.
EvelienH
Geplaatst: 18-01-12 13:59
Die twee stomme vossen ook!
Ik heb de zaterdag voor Vechmaal al vrij gevraagd, wordt weer gezellig!
Mootje
Geplaatst: 18-01-12 14:07
Eef, Ben jij nu al lid van een Belgische vereniging? Er zat toch een max. op het aantal x starten in België? TG, Bedankt voor je PB. Daar kan ik zeker wel wat mee Kris, Je deelnemers vonden het vast niet erg dat je gas terug nam tijdens de groepslessen
Nee van de Belgische bond vlp. Je merkt de laatste 2 jaar gewoon dat de Belgische ruiters de Nederlanders wat zat zijn omdat die vaak gewoon net wat beter dressuren
EvelienH
Geplaatst: 18-01-12 14:38
Nee, het is er nog niet door.
Iemand nog geinteresseerd in een zwart Devoucoux dressuurzadel, 17,5 inch?
Nee het is gewoon algehele ontevredenheid over dat veel nederlanders er met de prijzen vandoor gaan. De jurering kan je niet altijd even veel wijs van worden in België
Danielle leuk filmpje! Waarom was je paard in de stop geschoten eigenlijk? Wel fijn dat jullie nu weer zo lekker bezig zijn.
Vies die pullt ook, maar enkel in het bos wanneer hij vindt dat het best harder kan en ik juist vind van niet. Gewoon thuis of met crosstraining heeft hij het eigenlijk nooit gedaan.
Mijn eerste paard was ook een puller.... Echt niet prettig, want hij deed het met alles. Altijd maar weer een compromis gesloten die meer bij zijn wil lag dan de mijne
_lautje_
Geplaatst: 18-01-12 15:16
Leuk wij hebben nu klanten die komen kijken voor een tuiger die zelf tinkers hebben... Enig
Even een paar daagjes afwezig geweest, lig al een week plat. En dan denk je dat het weer wat beter gaat, speelt die 'hersenschudding' weer op, knallende koppijn. Ik mag aan het eind van de middag door de scan!!