[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:39

Mootje schreef:
Schokt dit jullie net zo als mij? Mootje @ [STW] Natuurkunde SE Havo 4 Pulsar
Dat moet je toch gewoon al weten in 4 havo :?

hahaa nu voel ik me even aangesproken... ik ben de 4 havo toch al even voorbij, maar ik zou het ook niet weten. Ik heb wel als excuus dat ik zo cijferblind ben als de pest en natuurkunde, scheikunde en wiskunde echt chinees waren voor mij. Ik snapte er geen hol van.
Als ik nu je bericht in dat topic doorlees, heb ik ook de neiging een woordenboek erbij te pakken. Ikke niet snap.

Ik zag trouwens mooie foto's voorbij komen! Wij hebben Vies ook eindelijk op gewicht, ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van hoe hij er nu uitziet. Voor mijn gevoel is hij wel veel te mager bespiert, maar qua vetmassa zit het nu wel oké. Ik vond hem altijd te dik en had het idee dat dat ook in de weg zat met het rijden.

CoriienRN

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:43

Eef ja hij zei: een snee in je vinger doet meer zeer :+ maar goed ze vrouw vertelde al dat hij nog wel meer last gaat krijgen aangezien ze een tas vol medicatie mee kreeg.

Ik ga maffe!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:44

Mootje: Ik heb het topic even doorgelezen, maar dit is inderdaad we erg zeg := .
De inhoud van een knikker hoort bij wiskunde uit de onderbouw, bovendien is het gemakkelijk op te zoeken in je binas, ik geloof dat deze persoon ernstig het verkeerde profiel heeft gekozen :+ .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:45

Anne, maar 4 havo heb je al je eindexamenvakken gekozen... Ik ga ervan uit dat je toch een bepaalde bètaknobbel hebt als je natuurkunde kiest O:)
Eef, lekker hoor! Waar ben je heen geweest?
Corien, dat is echt enorm schrikken :oo Slaap lekker!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:47

Moo daar heb je gelijk in :j Ik heb die vakken dan ook snel laten vallen toen het kon. Ik heb volgens mij wel nog scheikunde gehad tot en met de 5e, maar daar geen examen in hoeven doen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:49

Mo das zeker schrikken!!

Slaap leker al!!

EvelienH

Betaknobbel, bij mij zit daar een diep gat. :P Moet zeggen dat ik het ook totaal niet leuk vind/vond. Economie/ M&O lagen mij een heel stuk beter.

Ben naar de Fazanterie in Ulvenhout geweest.
Corien, slaap lekker!

Mootje

Anne, jij hebt zeker geen tweede fase gehad of wel?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:51

In Havo 4 moet je dat inderdaad al wel weten en anders weet je wel je binas te vinden lijkt me. Daar staat alles in... Maar je hoeft niet perse betaknobbel te hebben. Als je iets heel graag wilt kan je er ook voor gaan zonder knobbel. :)
Oeh lekker Evelien!
Jeetje Corien, dat is schrikken. Het zou je maar gebeuren zeg. Pffft..
Al klaar voor je weekendje weg Evie? Rijd je instructeur Bam dan of heeft ie vrij? Ga je nog cross training doen voor Vlietland?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:58

Sommige juryleden neem je ook niet serieus :+
Net heerlijk gereden met Ruby op wedstrijd, de ene proef wp, de andere 165 met als commentaar dat mijn paard toch wel een ernstig aanleunings probleem heeft. Filpmje terug gekregen, werd 1 keer wat strak in de bovenlijn en kwam 1 keer wat uit de aanleuning maar verder super netjes en constant >;) Maar iedereen had nogal tegen vallende punten die proef. Nummer 2 had dan ook 168 wat nummer 1 had weet ik niet.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:00

Ik heb denk ik wel een bétaknobbel, alleen neemt die knobbel bij mij de ruimte in waar je talenknobbel zou moeten zitten :+ .
Evony: Ach ja jurysporten :Y) , volgende keer beter .
Sann: Als ik weg ben rijd mijn moeder Bam nog een keertje, mijn insctructeur en hij heeft een dagje vrij. Donderdagochtend wil ik als het lukt met de tijd zelf nog even vroeg rijden.
ik ga maandag nog even een keertje trainen in BN.

Ik moet nog wat inpakken morgen maar verder ben ik op zich klaar voor dit weekend, iemand nog tips voor dingen die ik niet moet vergeten? (regenkleding, kaplaarzen e.d. heb ik aan gedacht)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:01

Eef: ach we hebben er iig wel om kunnen lachen met z'n alle :+ maar zo iemand neem je ook gewoon niet serieus :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:01

Evie veel plezier!
Evony dat noem ik een gevalletje *blinde jury heeft zelf eens achterstevoren op een paard gezeten _O-

Nu ben ik echt weg! *schop onder me kont!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:04

Goedenavond :)

Eef_Bam: Ik vind nu wel mooi eigenlijk, mag misschien iets voller maar niet te veel.
TG: Gaaf je 1* debuut!!! Misschien ga ik wel even kijken, is toch in de buurt en moet zelf zondag starten in Vlietland dus!!!
Joki: Leuk dat je dat hebt gewonnen, hopelijk gaat weer beetje goed nu ze weer rechtgezet is!!
Sannn: Die eerste foto is egt mooi van vero <3
Mirthe: Jij hebt veel bikini's nu zo te lezen :P
tientjeh: Mooi dat je zo heerlijk gesprongen hebt!

Ik heb onkruid uit de bak moeten halen vanavond, verschrikkelijk klusje......
Urban was egt heel mager en had totaal geen spieren toen hij kwam:
http://i56.tinypic.com/29e11k7.jpg
En nu is hij zo:
http://i56.tinypic.com/m915k9.jpg

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:09

CoriienRN schreef:
Evie veel plezier!
Evony dat noem ik een gevalletje *blinde jury heeft zelf eens achterstevoren op een paard gezeten _O-

Nu ben ik echt weg! *schop onder me kont!

ik had echt de neiging om te vragen of ze voor de volgende combinaties misschien mijn bril wou lenen of dat ik miss een brillen poetsdoekje moest gaan halen voor der :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:16

Hoi hoi

Wat een boel geklets hier. Moest gewoon 5 pagina's bij lezen.
Niet veel onthouden maar vroeg me wel af aan Jantine waarom je Uk niet bij Marielle hebt gelaten en jij zelf een nieuw paardje hebt gezocht? Als jou max met Uk dit wel zo'n beetje is. En Mariellen kon lekker in de B beginnen.

Vandaag gewerkt tot half 6 toen had ik het echt helemaal op. Thuis een lekkere salade gegeten met kip paardjes gevoerd en ga zo slapen. Ben moe.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:17

Moo: geen idee. Ik weet weinig meer van mijn middelbare school. Ben daar ten eerste als een zombie doorheen gegaan, maar heb later ook een ongeluk gehad en weet niet alles even helder meer van wat daarvoor gebeurde. Ik ben 7 jaar geleden afgestudeerd aan de havo.

Evony jammer dat je het niet eens was met de punten van de jury. Ik vraag me dan altijd af waarom zo'n jury precies zoveel lagere punten geeft dan een ander. Hebben ze een andere cursus gedaan? hebben ze hun dag niet?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:19

Marijke, ik heb het zusje aangeboden, maar die wou dat niet, vanwege hetzelfde verhaal als mij en eventuele verkoop over een aantal jaar. Wij hebben beide van onze ouders een paard gekregen en daar moeten we het mee doen. Dus als wij zelf een ander paard willen kopen, moeten we dat doen van de centen die we voor het 'oude' paard krijgen. Dus ik snap het van zusjes kant ook wel weer. Zij heeft nu een 3 jarige, waar ze hopelijk straks ook weer leuke centjes voor kan ontvangen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:19

Dat klinkt best heftig als je je zo weinig herrinert van je schooltijd Annetje, wat voor ongeluk heb je gehad?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:22

Ik ben 5 jaar terug aangereden door een auto terwijl ik op de fiets zat. Toen dachten ze in eerste instantie aan een (zeer) zware hersenschudding, maar nu achteraf zeggen ze toch wel dat het een hersenkneuzing is geweest. Er is in elk geval heeel veel informatie zoek in mijn hoofd :P Sommige dingen kan ik me lastig herinneren, of zijn gewoon heel vaag.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:22

oke dat snap ik Jantine. Had het niet zo bekeken. Dan kan ik het goed begrijpen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:25

Dat is best apart Annetje, wat voor dingen herriner je je dan echt niet meer?
Ik vind alles met der hersenen/geheugen ontzettend interessant :D .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:33

Anne, dan heb je wel de tweede fase gehad :j havo is voor mij al 10 jaar geleden en vwo 8 jaar :oo

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:42

Maar wat had scheikunde met de tweede fase te maken dan? Die connectie mis ik even.
Hoe wordt het systeem genoemd dat ze nu hanteren?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:48

Eef_Bam schreef:
Dat is best apart Annetje, wat voor dingen herriner je je dan echt niet meer?
Ik vind alles met der hersenen/geheugen ontzettend interessant :D .

haha, ja dat weet ik dus niet :D Soms als we het met vriendinnen over bepaalde dingen hebben die voor het ongeluk gebeurd zijn, dan moet ik heel diep graven om een of andere vage herinnering omhoog te kunnen halen. Mijn vriendinnen kennen bv al die leraren nog bij naam, ik echt niet meer. Sommige gebeurtenissen zijn ook echt weg geslagen.
Als je hersenen interessant vindt: Ik schijn mezelf uitgeschreven te hebben in het ziekenhuis toen, alleen kwam ik daar pas een week of drie later achter toen mijn moeder en ik het erover hadden. Ik zou gezworen hebben (en nog steeds) dat ik naar huis mocht. Blijkbaar heb ik zelfs iets moeten ondertekenen.
Ook net na het ongeluk, ik herinner me een neuroloog en voor mijn gevoel heeft hij met lampjes geschenen en was hij binnen 5 minuten weg. Ik vond dat al wat gek, maar het schijnt dus dat hij bijna een uur met me bezig is geweest.

de weken thuis na het ongeluk heb ik alleen geslapen en als ik wel iets wilde doen, dan wist ik amper wat ik deed. Ik kan me nog wel herinneren dat ik met mijn moeder een blokje om zou gaan en mijn schoenen aantrok. Ik had 1 schoen al gestrikt, maar ik moest me toch HARD nadenken over hoe ik die andere schoen moest strikken! Ik heb het zelfs nog verkeerd gedaan omdat ik niet om hulp wilde vragen :+ Sommige dingen die automatisme horen te zijn, waren opeens vreemd. Ik was ook allemaal spullen kwijt in huis omdat ik op de verkeerde plek zocht. :o
Achteraf wel grappig, maar het was toen vooral heel verwarrend. Ik kon me opeens inleven in dementerende mensen.