Lux, leuk dat je die oefencross gaat rijden!! Altijd leuk om naar uit te kijken!!
Wo was braaf vandaag (afgezien van het stukje wandelen voor ze los ging, toen was het nog even hogeschool-kunsten !!) Eerst lekker lang buitengespeeld met d'r vriend en vriendin, hierna even gewerkt. Erg fijn lopen , voor de zekerheid toch even mijn bodyprotector aangetrokken, net als gister. Je weet nooit wat de voorspellingen zijn .. Maar ze liep lekker door haar lijf en was met haar aandacht waar ze zijn moest .
Ik woon wel helemaal in noord drenthe, maar ik vind dat ik daar best heen kan! Ben vorig jaar ook in noord-hollland geweest dus dan is dit wel dichtbij Het is voor mijn paard ook een goede oefening want die start dit jaar voor het eerst SGW
heb net contact met de knhs gehad en hetm min benodigde winstpunten voor het NK gaat zoiezo omlaag. In hetLnormaal 8 zullen er nu ong 4 worden, preciese aantal nog niet bekend,komt binnenkort in de paard en sport
Marieke_xXx
Geplaatst: 21-01-09 15:12
@ Jn; en hoe is het geweest? @ BVW; gefeliciteerd! @ Lotte; De spierpijn al wat over?
Ik ga even rijden!
TeZzz
Geplaatst: 21-01-09 15:14
Melanie: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je nieuwe paardje is leuk! PB: pfoe das idd wel heel veel werk! Gelukkig heb je af! Lotte: klinkt weer helemaal typisch Wolin fijn dat ze vandaag Vief: gaaf zeg!!! Marieke: fijn dat je springles zo fijn ging! Moet vast goed komen! Leuke hond heb je! BVW: gefeliciteerd met je verjaardag! Ook leuke honden! Iedereen met tentamens: succes met leren en maken!!
Vandaag me tentamen gehad en het ging wel redelijk denk ik. Behalve het gedeelte van bedrijfseconomie, maar daar ben ik dan ook heel slecht in maar de rest ging wel goed denk ik Vrijdag nog een presentatie van ons project en maandag en dinsdag nog herkansingen en dan bijna een week vrij
@ Bvw; Balen!! @ Tezz; Jammer dat bedrijfseconomie niet zo ging, ga je zaterdag naar Dj Twanny of niet?
TeZzz
Geplaatst: 21-01-09 15:49
BVW: balen dat je tentamen niet goed ging Succes met leren! Marieke: nee ga ik niet naar toe, sla even een zaterdag stappen over Mss kunnen we wel een keer meeten met stappen, we wonen zo dicht bij elkaar dat we elkaar vast wel eens tegen komen
zo alles is weer schoon, hoofdstel zadel laarzen schoenen paard en me stal
Snoekiej
Geplaatst: 21-01-09 17:00
Gefeliciteerd BVW!
Wij hebben een Golden Retriever, Vledder Ik heb voor het eerst met rijles een uur over de snelweg gereden Van Leiden naar Schiphol en weer terug. Ik vond het wel leuk Volgende keer moet ik een toets van module 1 doen (RIS methode), ben benieuwd of ik hem haal. Denk het wel