Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Junior Jump heet ie... Slijtage mag het bij mij niet zijn, heb ze nog maar een week. K heb het op beide voeten en op beide schachten zitten ze

Simmie schreef:rowo schreef:Junior Jump heet ie... Slijtage mag het bij mij niet zijn, heb ze nog maar een week. K heb het op beide voeten en op beide schachten zitten ze
Het lijken wel warmteblaasjes ofzo. Goed is het niet en ik zou er mee teruggaan. Niet over een week pas, maar linea recta!
T is nl een uur rijden. Mijn ma zei ook dat het wel warmteblaasjes leken. Net of er 2 lagen van mekaar af zijn ofzo 

weet precies hoe je je voelt, heb namelijk precies hetzelfde... Maar dat gaat allemaal goed komen hoor, 't valt vast allemaal mee 
Gave laarzen trouwens! Fijn dat je oefenparcours goed ging 
... Had er heel goed voor geleerd, maar vond het echt heel moeilijk. Had 6 vragen even opgelaten omdat ik er niet aan uit kwam met de gedachte ze, als ik klaar zou zijn met de rest, nog verder af proberen te maken. Maar tegen de tijd dat ik daar was, was het 5 voor 4 en we hadden maar tot 4 uur.. Dus heb 6 van de 27 vragen zo ie zo al fout omdat ik ze niet in heb kunnen vullen. Baal er behoorlijk van.
Maar ook engels heb ik volgens mij helemaal verknald.. Vond de teksten echt heel moeilijk, dus ook maar een paar keer gewoon gegokt.. Hoop dat bio en wiskunde volgende week wel gewoon goed willen gaan.. Anders zie ik de kans dat ik zak steeds dichterbij komen

Hij sprong alles is een keer
Hij ging alleen heel erg hard, maar kon nog wel goed sturen enzo

Heb al verschillende peptalks gehad, vooral m'n vriendje heeft me super geholpen
Maar hoef er volgende week nog maar 2 gelukkig 
Morgen lekker even Money rijden en nog wat leren en 's avonds lekker een avondje bankhangen met vriendje