Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Volgens mij heeft renswoude nog nooit zo'n fijne opzet gehad. Waar normaal parkeren is, was nu losrijden cross, start en finish. Echt perfect. Vooral het losrijden is dan een stuk beter. Dressuur was er ook dus geen onnodige vertraging. Parkeren was nog een land naar achter, mooi ruim en nog niet ver weg. Top.
jesss_amigo schreef:Hier redelijk tevreden. In het springen twee balkjes door stomme ruiterfout![]()
Cross was heel hard werken. Paard vond alles wel spannend. Eerste uitdaging de heggen lukte, toen die hindernis erna nam ze ineens een halve stop, maar sprong vervolgens wel. Toen kwam dat dakje bij het water al. Had eigenlijk te weinig tijd me weer te herpakken, dus stond ze stil. Volkomen terecht. Daarna ff erom heen gereden en toen sprong ze hem super. Verder foutloos rond gereden, dus met 1 weigering over de finish. Voor deze pittige cross in combinatie met het warme weer ben ik niet meer dan tevredenToch weer een puntje erbij. En een mooie 7 en 7,3 voor de stijl
[ Video ]
vosje2010 schreef:Wat een mooie lijn had je te pakken door het water en naar het 2e dakje! Ik reed op aanraden - want leermoment - van Roxana door het water, maar paard lette veel te veel op de dolfijn en ik verloor alle impuls. Wel leermoment maar einde cross voor mij
Cioccolato schreef:Ik heb lekker water meters gepakt want wij zijn gek op water
Dus water in en door t water langs t bultje. Kwam je naar mijn mening veel fijner bij 8