lees ik ff snel bij zo laat en zie ik een heel leuk plan voorbij komen voor een weekend. Vind de KNHS ook veel te duur dus ik ben voor het alternatief....
zo het is niet zo heel erg druk geweest gisteravond.
paardjes lopen al weer buiten, ze zijn lekker aan het eten. Hier toch nog wel gevroren vannacht dus hoop niet dat het gaat regenen vanmiddag (wat ze voorspellen) want dan wordt het een glijpartij.
Even vraagje hier. Volgens mij is het hier een keer voorbij gekomen. Maar weet niet meer zeker Ik heb op de computer dat programma paint shop pro. Maar nu wil die niet meer mee werken dacht misschien kan diegene mij helpen die het programma ook heeft.
moguh: volgens mij kwam HET idee van noor??? ik heb alleen maar een klein 'ideetje' opgeworpen... @ misterT: het gaat erom dat je met de onderste letters een woord maakt dat zoveel mogelijk punten waard is... @ evelien: balen van je knie..., hopelijk wordt het niet erger.... @ leli: beterschap voor zieke paul.
nu naar buiten, de smid komt zo, blinghie krijgt weer nieuwe sandalen..
Goedemorgen Ik heb amper spierpijn. Heb vanochtend al gewoon weer 5 trappen gelopen Ik heb alleen wel blaren onder mijn voet waar de verhoging van mijn zooltje in mijn schoenen zit Ik had gisteren andere (dikkere) sokken aan dan normaal. Morgen kijk ik of de dunne sokken ervoor zorgen dat ik dit niet weer krijg!
Margriet succes vandaag! Mootje, dat is vreemd. Normaal krijg je juist blaren door wrijving en als iets te "los" zit. met een dikkere sok zou je dus eigenlijk geen last moeten hebben als je er normaal ook geen last van hebt.
Ik heb het idee dat het minder koud is dan gisterochtend! Maar wel weer regen voorspeld voor de middag, dus de paarden staan nu lekker al buiten.
Gatver. Regen kunnen we niet gebruiken. De bak is keihard bevroren dan krijgen we een ijsplaat.
Ik heb door Hetje's bokken van gisteren werkelijk over al spierpijn en gigantische rugpijn Is weer even wennen. Hopelijk doet hij zondag normaal op concours.
Mootje
Geplaatst: 18-01-12 09:42
Ik had het idee dat het aan 't broeien was.... Hoe een morgen koukleum ik ben, met sporten heb ik het bloedheet! Die anderen hadden dikke broeken aan en jassen, ik liep in een thermo met hardloopshirt (van die thermo had ik nog spijt) en een zomer-lange hardloopbroek
_Noor
Geplaatst: 18-01-12 09:44
Goedemorgen! Mootje, ik krijg ook blaren onder mijn voet van te dikke sokjes bij het lopen. Van die dunne rensokjes werken voor mij het best! Jeroen & Dienke, dat biedt wel perspectief natuurlijk. Ik ga er van de week een topic over openen, dan kunnen we daarin verder brainstormen!! MM, lief dat je wel helpen met de organisatie We moeten in onderling overleg maar even kijken wanneer het wordt! Margriet, hou je rustig hè Wordt het een groot feest met alles erop en eraan? Succes met je toets! Eef, bah wat balen van je knie zeg! Jij gaat toch regelmatig naar Bartels. Dat vind ik nogal een zak geld.... wel de moeite?
Gister beetje een baalavond. Had ont-zet-tend zin om te rijden en Jer volgens mij ook want die liet zijn hooi liggen en was erg ongeduldig om de box uit te komen . Ik dacht dat het nog wel kon in bak, maar hij was toch al teveel opgevroren en Jer was echt zoekende hoe hij moest lopen. Dus ik stond er alweer snel naast. Toen nog maar even gewandeld met TerrorJer, die vond het ook niet leuk. Vanavond dus geen springles. Ik ga niet met mijn losgeslagen projectiel naar springles als hij 3 dagen heeft staan niksen. Ik wil graag heel blijven. Vanavond thuis rijden en dan ga ik het morgen een keer in de verenigingsles proberen! Ben benieuwd. Gister nog wel even wezen hardlopen en dat vond ik maar een koud klussie!
Wat jammer Noor! Ik loop normaal in van die sokjes van de action Dan gaat het normaal gesproken wel goed. De verenigingsles is ook van M.S. toch, of ga je dressuren?
MargreetW
Geplaatst: 18-01-12 09:51
Noor en MM, ik vind het ook wel leuk om te helpen organiseren, dat woord is aan mij wel besteed. Alleen ga ik dus niet op een luchtbed slapen dat laat ik wel aan jullie over. Gaan de honden uit logeren en ik op vakantie met jullie. Tenminste als ik mee mag natuurlijk.
Mootje: was dat maar zo.
_Noor
Geplaatst: 18-01-12 09:51
Nee, helaas niet van M.S. Anders had ik daar allang gereden! De instructeur mag mij gaan overtuigen van zijn kwaliteiten.
AntheaV
Geplaatst: 18-01-12 10:05
Morning Gisteren springles, paardje pakte super fijn aan Helaas op het laatst wel 3 stops op 1 hindernis. Was totaal mijn eigen schuld hoor. Ik lette niet echt op en liet haar daardoor in de steek. De hindernis stond in een behoorlijk donker gat en toen werd ze bang. Maar voor de rest deed ze super haar best.
Noor: Jammer dat je bak bevroren was gisteravond Mootje: Balen van de blaren Eef: Balen van je knie zeg! Hopelijk helpt de fysio Kris: Ik zou maar wel even langs de h.a. gaan hoor Margriet: Succes met je toets Laura: Sterkte met je spierpijn.
Gister met springles heeft Richard het voorgedaan en ik mocht het nadoen Bari gaat echt met springen vooruit, ze wordt al een stuk sterker.
Jantine, ze hebben 2 (?) persoons kamers en een gezamelijke douche ruimte. Vief, wat leuk dat je GG zo kan bekijken. Renkse heb jij ook begeleiding van de Rabobank? Voor je eigen conditie? Joki, ik ga voor je duimen zaterdag! Mootje, morgen als in jumping morgen? Dan laat ik een DVD maken. Gisteravond springles niet gefilmd, Rem wil liever kijken. Goed van het hardlopen zeg! Ik zou dat nu niet hoeven te proberen, ik heb best wel last van de overgang warm/koud. Marijke, Rem kon er inderdaad wel wat af maar in zn gezicht kon je dat nooit zo zien eigenlijk. Trizone dus geen aanrader. Eef, wat balen van je knie. Margriet, succes!! Lau, ik ga misschien tot ook maar naar Waddinxveen, maar dan alleen met de vos. Noor, wat balen van de bak zeg en helemaal omdat je nu niet naar springles kan… Anthea heeft ook lekker gesprongen!
zo, smid weer weg, en alle stallen gedaan, helaas nog geen ijzers voor blingh, hoef is nog te kort aan de zijkanten, kunnen nog maar 2 nagels in..., dus voor de zekerheid nog maar 6/8 weken op blote voeten...
@ noor: idd handig, een apart topic, zag ook dat mm en margreet nog wel wilden helpen regelen, scheelt weer. er zijn natuurlijk ook nog wel andere opties als bij Dienke thuis. @ margreet: neem je een bed mee, bij goed weer kan die zo in de stal staan ( 5/6 verschillende schuren en in de zomer wordt alles helemaal schoon gespoten, dus kunnen dan evt. altijd 1 aparte schuur als 'slaapgedeelte' inrichten. ) toilet zit wel buiten bij de opvoelruimte. Douchen moeten we dan maar even kijken, want dat zou binnen moeten.
programma kun je wel mooi maken, excursie erbij naar dekstation van nijhof valt ook wel te regelen...
@ noor/mootje: ik wilde eigenlijk gistermiddag of vanmiddag nog heen harlopen, maar heb me ergens verstapt ofzo, de spier langs het scheenbeen is helemaal hard en pijnlijk... normaal nooit last van, maar nu gaan hardlopen lijkt me ff niet verstandig...
och, zo erg is't ook weer niet loop nog (net) niet kreupel, maar om dan gelijk nu te gaan hardlopen gaat wel ff te gek...
daNiielle_
Geplaatst: 18-01-12 12:51
Poe ik moest best veel bijlezen.
Afvallen. Dat talent heb ik helaas niet! Gezond eten lukt bij mij ook slecht, maar beweeg wel erg veel. Vief lompe opmerking van je stalgenoot zeg, sommige mensen denken ook echt niet na voordat ze wat zeggen. Gaaf die webcam op stal! Leuke nieuwe titel!! Ik denk dat de lengte wel moet kunnen. Jeroen goed nieuws, zal buurman minder blij mee zijn. Penitrair recht.... Haha ik lag even helemaal dubbel Leuk idee zeg om een crosskamp te organiseren, dan ben ik zeker aanwezig! De knhs weken zijn niks voor mij. Wil wel graag helpen met organiseren, alleen erg weinig tijd. Maar als er kleine dingen zijn dan roep maar hoor. Vlakbij het terrein in winterswijk kan je ook een mooie heuveltraining doen.
Ik heb heeeerlijk gesprongen met tessa Voor het eerst in het parcours de pelham ook thuis gelaten, en ze luisterde super op een trensje. Normaal wil ze als een idioot hard gaan. We hebben niet hoog gesprongen, gewoon laag voor de controle en rust. Hoewel ze op het filmpje al het gaspedaal iets te ver in heeft, maar het ging erom dat ze wel luisterde en ik niet maar wat mee hobbelde.
Op het filmpje is ook te zien dat ze weer op de sprongen aantrekt, niet meer als een bang muisje.
Zijn nog een berg verbeter punten hoor, maar we komen er in elk geval weer over.
Ziet er mooi beheerst uit, Danielle! Het pullen lijkt me alleen wel vreselijk irritant, of valt dat mee?
daNiielle_
Geplaatst: 18-01-12 12:59
Wat is pullen?
Ik denk dat je bedoelt dat ze haar hoofd zo in de lucht steekt voor de sprong?? Dat moet nog wat netter, maar onze hoofdzaak is dat ze weer op de sprong aantrekt. Ze deed dit eerder en maakte ze zich sterk, dat sterk maken doet ze nu niet meer, kan er zo wel controle over houden. Dus als ik iets sluit maakt ze ook nog wel een pasje bij, eerder trok ze dwars door me heen toen was het wel erg irritant!