[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:33

Dat sporten doe ik tijdens het werk hoor Rowo, ik geef zes uur groeples per week, dat valt dus gewoon onder mijn werktijden. Ik mag trouwens niet klagen hoor, ik heb twee dagen van 8 tot 22 en verder alleen maar dagen van 5 of 6 uur in in de weekenden meestal vrij :D
Voor een startende zelfstandige ondernemer niet slecht ;) Anders zou ik echt een tijd hebben voor twee paarden....

Moge bvw!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:34

Morguh!!!

Austin was trouwens afgelopen weekend 1e in het L1 met 197 punten en in de 2e proef hadden we 189. Zondag hadden we een balkje in de B en een balkje in het L. :D :D
Morgen naar Lanaken :D

Wat is dat filmpje wat ik overal op FB zie? Dus geen spam?
Shanouk, weer een drukke dag vandaag of mag je bijkomen?
Lau, leuke dingen in het verschiet dus!
Leliaardje, zelf gemaakte soep? :P
Bianca, handig dat je mag doorstarten.
Jeroen, moeten jullie het veulen ver wegbrengen? "ons" veulen moet uit de kop van Groningen komen,tegen de Duitse grens, arme mensen.
Kris, wat een lange dag! Gelukkig morgen vrij, even bijkomen.

Ik sta ook op de startlijst voor Ysselsteyn zag ik net :)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:38

Ochtend!

Noor :(:)
Hilde: Super zeg M!
Marijke en geert gaan het filmpje van Boekelo naspelen maar niet in de waterbak _O-

Niet te lang, straks weer naar school.
Dinsdag is me broertje weer met de witte naar les geweest. Dit x springles. Pascal(me broertje) was best zenuwachtig maar oh wat ging dat ook fijn. Zo makkelijk te rijden pony. Urban heeft 2 dagen vrij gehad. Om lekker te kunnen uitrusten. Vanavond nog wat springen en morgen aan de longe en dan heb ik al weer helemaal zin in Neede :D En het weer bericht is helemaal *\o/*

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:42

@ TG: van twente naar brabant, met trailer ruim 2 uur rijden... (zonder file...)

veel plezier in Lanaken, ben er ook ooit een jaar geweest, lange dagen, weinig slapen (veel drank en donders feesten :P )

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:42

Weule, niet om het een of ander, maar moet jij je woonplaats niet eens bijwerken?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:44

nee??? dames van twente waren gewoon weer kampioen hoor... en Twente staat ook gewoon aan kop.... ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:46

Zaterdagavond ga ik tijdens de wedstrijd het paard doen.... we komen zaterdagavond terug van Scheveningen en MOETEN om 6 uur weg omdat vriendlief anders Ajax niet kan zien. En door de tweestrijd bij ons thuis, ga ik veilig naar de paarden om ruzies te voorkomen :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:48

dat voetbal ook altijd :Y)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:50

lachen :P twente wint toch.... gisteravond ook even 8-1 overwinning meegepakt in de beker....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:51

Ja en Ajax maar een schamele 3-1 uit mijn hoofd tegen Noordwijk? Vriendlief zat weer te schelden voor de tv :=

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:01

Hoi allemaal.

Zie dat Jeroen al het een en ander heeft verteld wat hier de afgelopen dagen is gebeurd.
Ben nu de stallen aan het klaar maken voor Cacharel en nog een merrie.
Straks, net voordat ik weg ga na les, gaat Gucci van de moeder af en nog een veulen.

Spannend :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:16

Altijd spannend Dienke. Maar gelukkig zijn ze al veel gescheiden geweest en krijgt veulen een lief vriendje!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:26

Goeiemorgen

@ Leliaard zou wel heel grappig zijn als je daar zo in de waterbak bent en er staat ineens zo'n paard naast je.. oeps :+
@ Bianca dan weet je inderdaad wel waar je staat.
@ Jeroen zou het dan toch kearls eigen zijn??? Watergat is inderdaad op het hoofdterrein. Voor ons gezien het begin van het zandpad waar je het hoofdterrein op gaat. :)
@ Kris das een lange dag zeg!
@ Mandy ik kan er ditmaal niets aan doen dat het weer over hitsige mensen ging... ^) De volgende keren ga ik proberen niet te reageren maar moet er zo om lachen :+

Wij gaan zo even naar Schuurman hindernissen. Moeten nog lepels bijhalen voor het springparcours in de bollert. Daarna komt vriendinnetje Ula rijden en gaan we lekker samen het bos in en daarna gaan we de boog versieren voor mn broer en schoonzus voor het feest morgen avond.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:28

muts_marijke schreef:
Wij gaan zo even naar Schuurman hindernissen. Moeten nog lepels bijhalen voor het springparcours in de bollert. Daarna komt vriendinnetje Ula rijden en gaan we lekker samen het bos in en daarna gaan we de boog versieren voor mn broer en schoonzus voor het feest morgen avond.

Doe Berry de groeten van me :D En zeg maar dat ie Calypso een kusje van mij moet brengen :9

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:06

Noor de punten die Bianca had zijn in mijn regio heel normale punten voor de M2 en winnen met 175 punten ook. Dus als ik de punten van Bianca had (en die heb ik ook wel gehaald) dan vind ik dat dus echt geen ramp. In mijn geval is het probleem met Ferrose in de M2 dat ze te hectisch wordt en met thuis oefenen heb ik dat niet. Dus ik oefen de oefeningen van de M2 thuis maar het rijden van M2 op concours.

Verder zag ik dat Kris een lange dag had
BV gaat het veulen afspenen
Lau dat zijn toch ook leuke dingen
Leuk dat je in Ysselstein kan starten TG

Ferrose heeft plotseling een vrije dag. Ik zou vandaag dressuurles hebben maar die moest verplaatst worden naar morgen. Dus dan krijgt ze vandaag maar vrij

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:06

NOOR @ ik snap je punt, maar ik heb er zelf in de eerste proef te zuinig aan gereden en ook daardoor wat fouten gemaakt. We hebben het gefilmd en met het commentaar van een jury vind ik het wel heel leerzaam en ook leuk om te doen, ook al zijn de punten nog wat laag. Het gaat erom dat ik het wel heel leuk en leerzaam vond. De wedstrijd was op 10 km afstand, dus dat is de moeite niet. Ik start persoonlijk liever M2 rond 170 punten dan dat ik M1 ga rijden.
Ik vind het onzin dat iemand pas mag starten als je er echt klaar voor bent, maar hangt ook wel af van de insteek die je erin hebt. Ik wist dat ik nog geen winst zou rijden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:09

Met Zetje ga ik wel snel M2, omdat die de oefeningen wel beheerst. Maar t wordt natuurlijk nooit een dressuurpaard, dus langer in de M1 blijven helpt daar ook niet bij. En daarnaast moet ze nog voorlopig keur worden... en een Z geklasseerd paard helpt daarwaarsch nog wat beter in.

Met Avi een heel ander verhaal. Die is er nog niet klaar van en snapt de oefeningen nog niet... en ik heb dus geen zin om bij voorbaat te weten dat ik maar 170 punten ga halen. Daarnaast is de M2 een rotklasse en blijf ik liever langer M1 om daarna snel de M2 door te gaan.

Dus ik heb totaal een andere insteek dan jou Bianca.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:10

marijke dropt geert bij een andere hindernis
leliaardje was laat thuis en dus ook laat haar bordje soep gegeten
kris heeft lang dagje sportschool, maar verder inderdaad wel fijne werktijden
karen dat je op de startlijst stond had ik al gezien. (hopelijk kom ik er ook nog op)
dienke spannend veulens van ma af

gisteravond dressuurles gehad met puber bay.. hij was in het begin weer giga vervelend maar naar een half uur liep baytje <3
moet gewoon even goed streng gaan worden. dus straks en vrijdag ook nog maar dressuren.
nu eventing aan het kijken. (gister opgenomen omdat ik naar de les moest)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:12

Heb el eens met Trakkie in de ene proef 160 gereden en in de andere proef 190 in de M2. En die as er toch echt klaar voor :Y)

Pfff ik moet morgen in tenuedeville gekleed gaan. Dus dat zou eigenlijk een jurk moeten zijn, maar mijn poot is nog niet echt in een dergelijk aantrekkelijke vorm dat, dat verstandig is. Dus draag denk ik maar een robe manteau met zwarte legging.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:12

Ik snap dat concept ook niet :? Wedstrijden starten is hardstikke duur en het lijkt mij dat je start om winstpunten te halen.... Een jury is immers geen instructeur!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:14

ik start geen (dressuur)wedstrijden voor wp'en, mag versneld promoveren t/m Z. Ik start dus voro de ervaring of om op te leiden, en dan kun je kiezen voor een tegenvallende score. Maar een klasse starten terwijl je weet dat je er niet klaar voor bent zou ook mijn keuze niet zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:14

Ik snap het heel goed hoor. Ben met Hetje ook van ooit 1xL1 starten gelijk M2 gegaan. Meer onder het mom van eens kijken wat de jury ervan vindt. Thuis doet hij nl alles heel simpel, maar met crossen vaak niet. Dus wilde op wedstrijd wat meer oefenen en dan heb ik zoiets van start wel gelijk M2want de L1 heb ik toch niks aan.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:15

_lautje_ schreef:
Heb el eens met Trakkie in de ene proef 160 gereden en in de andere proef 190 in de M2. En die as er toch echt klaar voor :Y)

Zulke jury's laat ik sowieso buiten beschouwing :P
Nou ja, ieder zijn ding. Misschien kom ik er zaterdag ook wel achter dat ik beter nog geen Z2 had kunnen starten :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:16

O, ik zal ook best straks een klasse overslaan/niet uitrijden met Ukkie. Maar zoals nu start ik lekker L1, thuis loopt ze al een aardige M proef aan elkaar, maar ze moet eerst op wedstrijd fijner te rijden blijven, voor ik promoveer. En dan kan het goed zijn dat ik in een keer M1 ga starten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:16

Ik zei niet dat het aan de jury lag :P
Trakkie werd wel eens een beetje heet :Y)