caro29 schreef:@ Mistid thanx voor de pb. jeetje wat heftig van stefan en dat in Hoogeveen of places.
Ga je zaterdagavond ook naar Bronneger? Barrierespringen
Ja ik wilde wel graag heen, niet persee voor het Barrierespringen maar meer voor het feestje achteraf
. Maar ik moet ook nog vervoer hebben (of een slaapplaats) & mijn ouders zijn het niet helemaal met mijn stapritme eens.
Fijn dat het draakje zo super ging gister Anthea! 
Ik zou graag de ORUN willen halen zodat ik verzekerd les kan geven. Een papiertje is toch altijd handig.
Wauw Mo wat een heerlijke sfeer op stal 
Ik geef 2 pensionklanten van ons les, maar ga me niet zomaar met iemand zijn/haar rijden bemoeien. Ik rijd Ilse haar paard dan ook zo af en toe en zeg dan wel wat ik voel, maar daar houd het mee op. Als ze hulp willen vragen ze het wel. Een vriendin van mij help ik dan wel veel met springen, die komt in de zomer ook naar mij toe om te springen. Die zegt juist tegen mij: als je fouten ziet meteen zeggen, ik wil deze niet in de stop hebben (had ze vorig jaar met een ander paard wel en is er toen gelukkig weer uitgekomen).
Hier op stal is wel een gemoedelijke sfeer. Heb er echt een hekel aan als klanten elkaar steken onder water uitdelen. Ik ben wel verplicht om altijd netjes hallo en doei te zeggen, stukkie klantvriendelijkheid
Nog een half uurtje school, gelukkig maar