Simmie schreef:Tuurlijk mag je hier meepraten Marije. Welkom.
Vertel eens wat over jezelf en je paard? Wij zijn niet nieuwsgierig, maar weten wel graag alles!
Snoek, wat fijn voor je. Jij en Mirthe veel plezier in Ermelo!
Jammer dat je gevoel niet zo lekker was met springen Evie. Misschien is strafkamp niet zo'n gek idee...
Nou het duurde even, maar hier nog even een introductie haha! Ben dus Marije, studeer nog (zo'n 2 jaar) en heb nu 5 paardjes (beetje uit de hand gelopen haha). Heb op dit moment 2 paardjes in de wedstrijden lopen, Winkie Pop (Sydney x Coronado) L springen en 2x B dressuur wedstrijd gestart. Vanavond gaat ze haar M debuut maken
En heb ook nog Volina (Matterhorn x Colino), daar spring ik M mee en l2 dressuur en met haar wil ik graag de crosswedstrijden gaan rijden. Heb dan nog 1 entermerrie (Edelweiss: Cicero v.d Paemel x Sydney, zelf gefokt), een 2 jarige hengst (Carthino x Quite Easy.. blijft waarschijnlijk te klein, dus staat te koop..) en sinds paar weken ook in het bezit van een 5 jarige Harley x Corland, die staat nu bij de zadelmak-maker. Foto's en meer info staat wel in m'n profiel of pb even 
Gaaf zadel zag ik voorbij komen! Ik heb nog nooit van dat merk gehoord
Rij zelf met Stubben springzadels, bevallen me prima 
@Vief: Niet echt een relaxte buitenrit zo te lezen! Gelukkig is het net goed gegaan!
Ik zal zo op springwedstrijd, gelukkig is het niet zo warm vandaag
Heb vanmiddag de SGW in Heino opgegeven voor het B springen, wordt dan m'n 2e SGW, iemand daar al eens gereden?