[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 12:46

Goeiemorgen!
Ik heb straks college, en daarna ga ik weer naar Vorstin. Vandaag maar weer ff in de binnenbak wandelen, want met die wind denk ik niet dat ik haar kan houden :D

@ PB, wij gaan met zijn 8-en, en stippelen de route wel van tevoren uit en regelen alles. Ik denk dat we gewoon met teveel mensen zijn om zomaar bij een hotel aan te komen wandelen. We weten ook wel wat we willen doen. De excursies gaan we ook daar pas regelen geloof ik. Alleen wat betreft het paardrijden wil ik zeker zijn dat ik echt een mooie te pakken heb :D

Fijn dat Weltsieger zo lekker liep Sussie!
Succes met je nieuwe baantje vandaag Vief!
Gaaf dat ze zo lekker loopt Marloes!
Veel plezier vanavond met je springles Benthe!
Gefeliciteerd PB :D Soms krijg je wel eens punten waar je echt niets van snapt :(:)

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:49

Ja, dat is wat anders als je met zn tweeen aan het backpacken bent en alles zo low-budget mogelijk doet :P
Ben heel benieuwd hoe je eht gaat vinden. Afrika was voor mij echt een vaan de mooiste dingen die ik ooit heb gezien.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 12:58

Ik denk dat Afrika voor mij ook echt het mooiste word wat ik ooit gezien heb. Als ik de plaatjes zie en denk aan dat ik dat in het echt ga zien, dan schiet ik al vol :o Afrika is echt het werelddeel waar ik het liefst heen wil, wat mij het meest trekt. Ik ga zoveel mogelijk natuur en dieren zien. De paardrijrit lijkt me ook helemaal geweldig. En bungeejumpen van de Bloukransbridge, de hoogste bungee ter wereld.. Ik ben benieuwd of ik dat nog durf als ik er ben, want ik schijt nu al zeven kleuren bagger :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:03

Respect als je gaat bungeejumpen. Ik durf dat echt niet. Heb echt hoogtevrees.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 13:09

Ik heb gelukkig geen hoogtevrees. Ik kan echt een kick krijgen van achtbanen etc, hoe hoger & harder, hoe beter. Maar daarin voel ik me veilig, met alle bescherming om je heen. Met bungeejumpen heb je alleen maar een elastiek aan je benen := En je moet volgens mij zelf springen. Ik weet niet of ik dat durf. Mijn moeder is een paar jaar geleden ook in Zuid-Afrika geweest (dezelfde route als we nu gaan doen ong), en die heeft daar ook van die brug gebungeejumpt.
Even ter informatie, dit is de brug:
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:12

Mijn god shanouk! Ben je levensmoe?
Dood- en doodeng. :oo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:12

no way! Ik heb ook hoogtevrees, moet er niet aan denken :n

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:18

Ik ben ook gek op achtbanen, maar dat gaat mij denk ik te ver. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:21

Afbeelding
:+:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 13:23

Haha, leuk die reacties hier :D
Ik durf ook nog niet te zeggen dat ik het écht ga doen, maar het is wel de planning :) Het is ook wel veilig, maar een heel ander soort gevoel van veiligheid dan een achtbaan. Ik denk dat ik echt doodsbang ben als ik echt besloten heb om te gaan, maar daardoor is het wel extra gaaf als je het toch hebt gedaan! Zolang ik maar geen 2 uur hoef te wachten voordat ik mag, want dan ga ik denk ik van mijn stokje :+ De weg naar het midden van de brug schijnt ook al eng te zijn, je loopt in een soort stalen kooi met allemaal gaas om je heen, maar je kan onder je voeten naar de afgrond kijken :=

Leuke foto PB :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:35

Ik zou het ook op mijn programma zetten :)) maar als het zo ver is. Dan ben ik denk ik super scheiterig maar als je het gedaan hebt dan heb je zo'n kick dat je nog wel een keer wilt denk ik :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:16

Leuke foto PB. Welk paard is dat?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:44

Poeh Shanouk ik weet niet of ik dat zou durven hoor! Vrees dat over die brug wandelen alleen een groot genoege kick voor mij oplevert.

Leuke foto PB! Ben ook wel benieuwd welk paard dit is eigenlijk ...?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:55

Snoekiej schreef:
Ik heb gelukkig geen hoogtevrees. Ik kan echt een kick krijgen van achtbanen etc, hoe hoger & harder, hoe beter. Maar daarin voel ik me veilig, met alle bescherming om je heen. Met bungeejumpen heb je alleen maar een elastiek aan je benen := En je moet volgens mij zelf springen. Ik weet niet of ik dat durf. Mijn moeder is een paar jaar geleden ook in Zuid-Afrika geweest (dezelfde route als we nu gaan doen ong), en die heeft daar ook van die brug gebungeejumpt.
Even ter informatie, dit is de brug:
http://farm4.static.flickr.com/3056/245 ... 873783.jpg

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffff 8-)

Ik zou zo met je mee gaan Shanouk! :D Hoe kicke is dat!? Ik ben ook verslaafd aan achtbanen.

Ik heb ook nog steeds een paardensafari in Afrika op mijn lijstje staan.. Maar ken niet veel mensen die dit ook aantrekkelijk vinden :n . Ik ben laatst op deze site gestuit :+: , lijkt me toch echt zo gaaf om dat te gaan doen. http://www.savannahhorsetrails.co.za/
Ik ga jouw site ook even doorneuzen ;) .

Jep, Afrika is een droom die ik absoluut nog waar ga maken :) . Ik ga misschien van de zomer naar Denemarken om daar met paarden door Denemarken te trekken en ook wil ik nog met een vriendin een B&B trekking door Ierland maken, zonder gids voor een week.. :)
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 18-11-09 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:59

Een goedemiddag trouwens :D .

Het stórmt hier :oo , niet te zuuunig. Wo zal wel jumpy zijn zometeen :) .
Net wat aan school gezeten, ik heb het streven dat ik vandaag alles af wil hebben wat er op mijn lijstje staat, dus ik ga nog wel even wat uurtjes hier zitten := .

@PB: :+:
@Corien: :(:) Jackson.. winterdipje..
@Vief: Succes!! +:)+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 16:28

Goede middag :)

Pffff windje he!! niet normaal zeg.

Jackson heeft weer nieuwe schoenen, en zit nu te wachten op de DA.
Hij had net nog koorts.

PB hij mag er wezen hoor!!! :+:
Snoek WOW dat zou ik echt nooit doen _O-

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 19:21

Corien: Het is wat met paarden en koorts. Sofie had het 2 weken terug ook al. 'maar' 2 dagen gelukkig. Op dat moment was ze niet aan het kuchen. Maar toen de koorts over was begon ze ineens. Ze is toen gechecked door de DA. Maar d'r longen waren helemaal schoon.
Tijdens het rijden in een binnenbak doet ze het nog wel een beetje. Maar buiten niet. Mama had d'r vandaag gelongeerd en toen deed ze niks. Gister in de binnenbak wel :=.

Had vandaag maar 1 uurtjes les op school. Maar moesten een opdracht voor morgen maken met zn 3en. Dat was alleen een ramp :=. Kwamen er echt niet uit. Dus dat gaat leuk worden morgen in de les :+.

Hoef morgen pas om 14.15 te beginnen tot half 6. Daarna hapje eten bij vriendinnen die daar wonen :D.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 19:40

Goedenavond!
Vorstin was weer onwijs druk net! In de binnenbak piept het met hard waaien altijd. Alle jaren dat ik daar al rijd is er niet aan de hand, maar net was ieder piepje een aanleiding om weer op haar achterbenen te gaan staan en een boksessie te laten zien. Gelukkig voelt ze zich weer goed :D

Ziet er gaaf uit ook die site Lotte! Op mijn site staat niet zoveel hoor ;)
Balen dat Jackson nog ziek is Corien :\

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:05

Goede avond

Leuke foto PB!
Hihi mooi dat ze zich iig weer goed voelt, Shanouk :))
Je vakantieplannen klinken gaaf en bungeejumpen .. := succes. Ik zou het echt niet durven .. hoogtevrees :7
Arme Jackie :(:)

Ik ga zomteen even springen met Lasko :)) .

Nu even eten.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:13

Hoooooooooooi :wave:

Wieeehhhh die Vorstin :P , mooi dat ze zich goed voelt Shanouk!! :D
Corien, hopelijk is hij gauw koortsvrij en voelt hij zich gauw weer beter!

Wolin was weer Wodan vandaag := .. Haar vriendlief liep in de paddock naast haar en Wo wachtte in de paddock er naast op haar buuf.. Wolin steigeren naar het paardje waar haar vriendje mee liep :oo .. Zo!! Je zou zweren dat het een hengst was... als je niet wist dat het merrie is. Dat doet ze zo makkelijk, hup op de achterbenen.. als een veertje. Ze was dus jaloers ;) .

Ik ben teruggebeld en de smid waar ik zo achter aan heb gezeten van de zomer komt maandag voor Wolin *\o/* !!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:41

Dit is Amati (No Limit).

Ben vandaag bij de othopeed geweest en wordt in januarri weer geopereerd. Ze gaan een kram eruit halen die nog in mn knie zit en nog een stuk meniscus. Niet heel ernstig dus en slechts 2 weken niet rijden :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 23:22

Fijn dat je nu niet zo'n lange herstelperiode hebt PB. Maar wel k*t dat je weer onder het mes moet. Heb je met Amati al gestart?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 23:34

Ga in december voor het eerst B springen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Thuis is hij héél stoer :D Maar op vreemd terrein is álles eng natuurlijk :+ MOet wel zeggen maandag sprong hij echt goed emt les.
Maar het is in het begin toch vooral laten wennen en leren. Verwacht niet dat hij gelijk simpel foutloos loopt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:34

Pb dat klinkt wel positief :) wel balen idd dat je weer moet worden geopereerd.
Lotte lekker paard heb je toch :P
Kim, ja tis echt lastig, die hoest, is wel nu aan het los komen :)

Jackson was weer aardig aan het bijtrekken, koorts was 37.8 :) Heb een pot antibiotica gehad voor zijn hoest, en mag wel weer rustig gaan rijden mits de koorts gezakt is en normaal en constant is, en dan lichte arbijt.

Ik ga nu naar bed, ben gebroken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:49

Moge, ik kan niet meer automatich op bokt hij logt elke x uit als ik weg klik, erg iritand