Had niet door dat ik zó hard ging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
renskek schreef:Ja Vief ging echt super
Ik had gisteren ook meegedaan. Ben over het eerste parcours heel tevreden! Normaal is ze altijd best sterk, maar nu was ze super fijn te rijden. Was foutloos, alleen in de barrage vergat ik dat ik er ook nog wat aan moest rijden. Ze was gewoon Te braaf, had ik 2 balkjes. wel goede stijlpunten
Met losrijden voor het tweede parcours was ze iets lauw. Met springen ook. In de ring sprong ze niet zo fijn en ik had 2 balken. Zet ik haar weer op de vrachtwagen, moest ze echt enorm veel plassen. Er heeft nog nooit zoveel plas bij ons in de vrachtwagen gelegenHad best een beetje medelijden, dat ze zo nodig moest.
viefdepief schreef:Kim:Wat hoor ik nu weer voor enge verhalen?
Maar ze zijn nu allemaal weer gevangen????
viefdepief schreef:Jeetje Rowo
Kims broertje heeft slangen en die ontsnappen nog wel eens.
Nou hoorde ik net dat haar moeder niks vermoedend een kastje opendeed en toen bijna een hartverzakking kreeg omdat er een sissende slang in zat. Ik zou me ook doodgeschrokken zijnSlang was al een poos weg, maar nu dus weer terecht. Vroeg me alleen af of ze nu allemaal weer gevangen zijn!
miss_jumpy schreef:viefdepief schreef:Jeetje Rowo
Kims broertje heeft slangen en die ontsnappen nog wel eens.
Nou hoorde ik net dat haar moeder niks vermoedend een kastje opendeed en toen bijna een hartverzakking kreeg omdat er een sissende slang in zat. Ik zou me ook doodgeschrokken zijnSlang was al een poos weg, maar nu dus weer terecht. Vroeg me alleen af of ze nu allemaal weer gevangen zijn!
![]()
als ik ooit kinderen krijg mogen ze dus echt geen slangen houden!!