Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missmuts schreef:reeskees schreef:MissMuts, jammer dat je cross niet helemaal ging zoals je gehoopt had.misschien volgende keer beter? Doe je ook mee in Ede?
Ik heb ook een paard gehad (Menuet, de Goodtimes) daarmee stond ik na het dressuur en springen meestal bij de eerste 3, in de cross pakte ze ook super aan, maar op het water liet ze me vrijwel altijd zitten. "bekend"water ging nog wel, maar "vreemd" water was een ramp.
Ik heb net vorige week de coupons voor Ede en Maarsbergen op de bus gedaan... L dus. Misschien dat ik dat beter kan afzeggen. Ik wacht even de training van vrijdag af.
Wat heb jij met het paard gedaan?
Waarschijnlijk is Ede wel bekend water voor hem
Gewoon nog es proberen. En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
...hahaha maargoed was leuk jullie weer te zien, alhoewel ik alleen Vief en Kim heb gezien...Een fjord is dan ook makkelijker te herkennen....
reeskees schreef:En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
miss_jumpy schreef:reeskees schreef:En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
Dat vind ik echt een rottip van je, staat ze tot volgend jaar te wachten!!
ik heb het verkeerd om gezegd, ik bedoelde een startnummer voor me
(schaam schaam schaam) miss_jumpy schreef:reeskees schreef:En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
Dat vind ik echt een rottip van je, staat ze tot volgend jaar te wachten!!

Dus wel zelfde gebouw!
miss_jumpy schreef:![]()
Ik kon het toch niet laten om er even over te zeuren
, ik zou jet vreeeselijk vinden als MissMuts daar de hele winter voor de waterbak staat te wachten
Dan wil ze helemaal niet meer sgw-en. En we moeten haar natuurlijk wel aan de SGW houden
ik woon er alleen 
uit de mooie polder
(vandaar dat ik gister ook in Venhuizen was)
ik zit ook op het NHL
.

)
Heb vanmorgen geschiedenis gehad, ging voor m'n gevoel wel goed, nu maar afwachten!
Even gevoerd, de knotjes erin gewerkt, nog even gepoetst en in de beschermers, op naar Westerbork!
Maar het was uiteindelijk nog goed voor 176 punten, viel dus nog mee.
Echt toppie!!!
) voor de cross en even op het dressuurterrein losgereden. De inspringbak was behoorlijk modderig dus ik heb maar een paar sprongetjes gemaakt. Ze trok behoorlijk op de sprong aan maar sprong verder wel goed.
Hij telde een beetje vaag af, maar goed, het is wel goed gekomen 
Ik miste wel even de afslag naar hindernis 2 en 3 maar dat was snel hersteld. Combinatie ging super!
Piano op en af. Ging ze erg simpel doorheen! Hindernis 6 was een grappige boomstam, hondenhok ging goed, op de "picknickbank" op de hei hadden we een iets mindere sprong omdat het niet helemaal paste, kwam omdat ik haar heel erg terug reed omdat het daar zo glad was. Het landhek en 10 gingen goed, hindernis 11, de houtstapel ging super! Was toch best een pittige voor de B maar ze nam een flinke sprong
Sprong voor het water was geen probleem en ik wou haar voor het water (je moest er alleen even doorheen) wat terugnemen maar mevrouw had blijkbaar zo'n zin in het water dat ik er maar gewoon in een lekker galopje doorheen ben gegaan, er zat echt geen enkele twijfel in! Hindernis 14 en 15 ook geen probleem en alweer gefinished. Wel iets buiten de tijd maar heb ook rustig aan moeten doen op veel stukken ivm de gladheid.
Even naar de dierenarts, alles was goed, hartslag van 64 en ze vond dat ze er goed uit zag!