Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missmuts schreef:reeskees schreef:MissMuts, jammer dat je cross niet helemaal ging zoals je gehoopt had.misschien volgende keer beter? Doe je ook mee in Ede?
Ik heb ook een paard gehad (Menuet, de Goodtimes) daarmee stond ik na het dressuur en springen meestal bij de eerste 3, in de cross pakte ze ook super aan, maar op het water liet ze me vrijwel altijd zitten. "bekend"water ging nog wel, maar "vreemd" water was een ramp.
Ik heb net vorige week de coupons voor Ede en Maarsbergen op de bus gedaan... L dus. Misschien dat ik dat beter kan afzeggen. Ik wacht even de training van vrijdag af.
Wat heb jij met het paard gedaan?
reeskees schreef:En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
miss_jumpy schreef:reeskees schreef:En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
Dat vind ik echt een rottip van je, staat ze tot volgend jaar te wachten!!
miss_jumpy schreef:reeskees schreef:En anders vraag je het startnummer na mij aan en wacht je ff bij de waterbak, dan loodst Kees jullie wel door de waterbak
Dat vind ik echt een rottip van je, staat ze tot volgend jaar te wachten!!
miss_jumpy schreef:![]()
Ik kon het toch niet laten om er even over te zeuren