Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de eerste twee keren waren kleintjes.
'k Zal denk ik 60 starten en barrage is 70 dan. 80 is nog te vroeg voor mij. Eerst beetje meer routine in de trainingen voor mij. Zeker als hij hard springt.
Dat is het belangrijkste.
Juist dat hij angstig is, is gewoon kilometers maken op ander terrein.
wat een goed nieuws van boxer. met de goede zorgen van jou komt hij er zeker snel bovenop!
kijk al uit naar de nieuwe kalender die ik hopelijk wel kan starten volgend jaar
eindelijk nog eens een cross hindernis van dichtbij
Hij staat wel al vreselijk dik in vacht, en ik twijfel om volgende week al te scheren, maar het is nog zo vroeg! Als we wat intensiever werken staat hij redelijk rap in het zweet en soms heb ik het gevoel dat hij wat meer 'puft' tijdens het werk, al kan dat ook aan zijn pens liggen.

Mijn nieuwe stalbaas, die bezig is met springpaarden, zei toen we toekwamen: "Uw pony heeft echt een goeie stap." Ik was echt in de 7e hemel, stom hé.

. Nu nog wat werken op de verfijning in dressuur en we zijn klaar voor nationaal te starten volgend jaar. Heeft iemand trouwens een tip qua bit? Ik spring met enkel gebroken rubberen babypelham en daar loopt hij echt heeeel fijn op, maar is natuurlijk niet toegestaan in dressuur. Normaal doe ik dat met watertrens maar daar loopt hij toch niet zo fijn en licht op als de babypelham..
!
Hebben jullie dazenval in de wei staan? Niet ver van Kwaremont?