Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en maandag lekker uit eten met Rim
. Was alleen thuis (en Paul kookt altijd): heb pan soep gemaakt met brood er bij
.
.
.
.
.
), dit waren ook bekers en rozetten, dus bij het pakken van mijn coupon was ik gelijk weg. Ik vind het zonde om M1 te gaan rijden, zonde van de tijd en van het geld, nu kijk ik gewoon hoe we groeien in de M2, dat vind ik veel meer een uitdaging. Ik had ook wel wat 7's, maar ook 3 en een 4 kwam voor. De gebroken lijnen rijd ik te groot bleek uit het protocol (en video), de keertwendingen waren al goed voor een 6 en zo ga je verder kijken. Stap - galop had ik eenmaal een 7, maar ook een 4, omdat hij dan net even niet reageert.
!
.
.
.
Tenzij hij de bak heel eng vond, het gewoon niet liep etc etc. Wat ik bedoelde te zeggen is, waarom zou je op wedstrijd gaan als het thuis blijkbaar toch nog niet bevestigd is. Anders rij je niet zulke punten m.i. Maar goed dat is mijn bescheiden mening natuurlijk 

muts_marijke schreef:ben heel benieuwd of Geert jullie nog herkend, hij is niet zo goed in gezichten onthouden.
want ik dacht dinsdag ook dat vrolijk met evony had gepraat (en het bleek TG te zijn ) beetje blond van mij
muts_marijke schreef:@ alle neede-gangers! Het terrein ligt er goed bij! Hoofdterrein, dressuur en springen is op gras en de start en de finish is allemaal op het zelfde terrein.
Wij hebben vanavond de Z dresuur baan uitgezet voor 3 pony'sWat een pokke werk zeg! Klopte geen bal van. Maar het is gelukt! Met een beetje fantasie is ie zelfs recht
![]()
van dat zandpad?) rowo schreef:Oh jullie laten het maar zo kort liggen ja? Dan is het toch bij lange na niet droog? Dat van ons lag vorige week dik 3 dagen, maar t was echt geen paarden spul
Als je ze hier van beide een hoopje voorlegt gaan ze toch naar de net wat nattere kuil.

Marijke.... je moet ook niet steeds reageren, mensen gaan rare dingen van je denken