[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:01

:=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:02

_/-\o_ :')
Ik drop hem gewoon bij een andere hindernis! Dan moet ie zich wel inhouden *\o/* :)) :oo

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:04

Goedenavond :Z
Ben ook weer thuis! Vorstin vanochtend even een kwartiertje onder het zadel door de wijk gestapt vanwege de dikke benen die ze na de crosstraining had/heeft. Daarna als een speer douchen en de trein in naar college. Daarna naar Utrecht, met een vriendin naar de rechtbank geweest. Was erg interessant! Toen lekker gegeten en criminal minds gekeken. En nu is het klokje weer rond en ben ik terug in Leiden!

Hoop gepraat hier weer geweest, maar ik wil vooral Noor en Margreet alvast heel erg veel sterkte wensen voor aankomende maandag :(:)

Mootje

Als jullie maar niet samen de watrtbak in gaan O:)

bvw

van de hitsige mannen in de cross is ook niks

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:07

oei net als dat filmpje van Boekelo??? Nee Mootje, de waterbak zit op het hoofdterrein... ik moet al die pottekijkers niet!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:11

ben heel benieuwd of Geert jullie nog herkend, hij is niet zo goed in gezichten onthouden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:12

ik ben ook heel slecht in gezichten, gelukkig herkennen mensen mij altijd heel snel aan frits

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:40

Noor heel veel sterkte!
Wordt wel jaloers van jullie neede verhalen ;)
Gelukkig beetje compensatie, vrijdag een feest waar ik chique moet (leuk met krukken :Y) ) en maandag lekker uit eten met Rim <3

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:46

Lautje heeft vanavond lekkerder gegeten dan ik :Y) . Was alleen thuis (en Paul kookt altijd): heb pan soep gemaakt met brood er bij :roll: .
Noor :(:)
Marijke: lekker zo'n buitenrit. Het was er heerlijk weer voor!!
Wat een spannende trailerritten worden dat met een walkietalkie =:) .
Oh Hilde........ MMMMMMMMMMM wat spannend!! En lekker met Cinderella gesprongen!
Mooi van de halthoud-vorderingen Danielle! Maar zo wordt hij nooit een Salinero!
Ik dacht Geert & Marijke al te herkennen op het Boekelo filmpje :+ .

Vanavond beestjes gevoerd en water gegeven. Is in m'n eentje nog best veel werk en ik was laat thuis. Zat na 9 uur met bord soep bij de TV.
Midsummer murders gekeken (kende hem al, maar ja). En nu dan maar weer eens pitten.
Trusten :evaw: .

PS: heb zin in Neede :):) .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 00:06

LAu @ sterkte met je knie nogmaals, toch heel vervelend als je niet op zo'n litteken bedacht was.

NOOR @ Sterkte met Nudine straks, ook al leef je er al een tijdje naar toe, het blijft wel heel moeilijk.
Wat betreft starten, ik mag versneld promoveren, dus heb geen enkele klasse doorgereden of gestart. Heb de L geloof ik 3 maal gereden toen ik nog geen cross reed en M1 eenmaal een paar maanden terug. Ik wilde nu een keer kijken hoe het beoordeeld werd door 2 verschillende juryleden. Kijken waar je staat. Thuis gaan dingen natuurlijk altijd beter dan in de proef. Voor prijzen rijd ik al helemaal niet meer, tenzij het geld is (dan kun je misschien gratis rijden.. :D ), dit waren ook bekers en rozetten, dus bij het pakken van mijn coupon was ik gelijk weg. Ik vind het zonde om M1 te gaan rijden, zonde van de tijd en van het geld, nu kijk ik gewoon hoe we groeien in de M2, dat vind ik veel meer een uitdaging. Ik had ook wel wat 7's, maar ook 3 en een 4 kwam voor. De gebroken lijnen rijd ik te groot bleek uit het protocol (en video), de keertwendingen waren al goed voor een 6 en zo ga je verder kijken. Stap - galop had ik eenmaal een 7, maar ook een 4, omdat hij dan net even niet reageert.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 06:48

Ik ben voor het eerst als eerste in het topic *\o/* !
Dat krijg je als je s'ochtends voor je naar college gaat nog snel even iets moet printen, wacht nu op mijn vervoer :o .

Lau: Gelukkig heb je genoeg andere leuke dingen om je mee te vermaken :) .
Noor: :(:)
MM: ik moest ook gelijk denken aan dat filmpje van Boekelo, dacht daar heb je weer zo'n kreclame dus zag hem ook echt niet aan komen, geweldig bedacht :').

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:26

Morning!

@ Bianca, maar als je 167 punten (dat was het toch) rijdt in een proef dan weet je toch thuis ook al dat je paard er nog làng niet klaar voor is? :o Tenzij hij de bak heel eng vond, het gewoon niet liep etc etc. Wat ik bedoelde te zeggen is, waarom zou je op wedstrijd gaan als het thuis blijkbaar toch nog niet bevestigd is. Anders rij je niet zulke punten m.i. Maar goed dat is mijn bescheiden mening natuurlijk ;)
@ Lau, leuk dat je toch wat leuks in het vooruitzicht hebt :D
@ Margriet, ben benieuwd naar de foto's :j

Was gister naar de film One Day. Op zich wel leuk, verrassende wending zit er in ieder geval in!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:29

leuk, een weekendje weg..........
jammer dat je van te voren zoveel moet regelen en doen, en als je terug komt weer een inhaalslag om de dingen te doen die je niet van te voren kon doen......
En waar gaan we heen????? ook dat weet ik nog niet. Kortom, ik moet echt nog even ergens wat zin gaan shoppen ofzo.....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:35

muts_marijke schreef:
ben heel benieuwd of Geert jullie nog herkend, hij is niet zo goed in gezichten onthouden.

lijkt ie op mij :P want ik dacht dinsdag ook dat vrolijk met evony had gepraat (en het bleek TG te zijn ) beetje blond van mij ;)

muts_marijke schreef:
@ alle neede-gangers! Het terrein ligt er goed bij! Hoofdterrein, dressuur en springen is op gras en de start en de finish is allemaal op het zelfde terrein.
Wij hebben vanavond de Z dresuur baan uitgezet voor 3 pony's _/-\o_ Wat een pokke werk zeg! Klopte geen bal van. Maar het is gelukt! Met een beetje fantasie is ie zelfs recht :)) 8)7

is het allemaal op die weide waar ook het watergat is (dus aan het einde of juist het begin :P van dat zandpad?)

rowo schreef:
Oh jullie laten het maar zo kort liggen ja? Dan is het toch bij lange na niet droog? Dat van ons lag vorige week dik 3 dagen, maar t was echt geen paarden spul :n

woensdag maaien, dan is het zaterdagavond droog zat.., niet helemaal hooi, maar dat hoeft ook niet persé, deze balen zijn voor de loopstallen. Droge balen hebben ze zowel bij dienke thuis als bij ons al genoeg (echt hooi zeg maar).

@ texelse: succes met 'zin' vinden....

wij komen misschien zondagmiddag ook nog kijken in Neede. Tenzij het veulen dat wordt weggebracht..., want dat kan misschien dit weekend ook al.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:49

Goedemorgen zeg!

Ik heb eerst even lekker op mijn gemak op de vroege ochtend bijgelezen. Jullie gaan zooooo hard!

TeeGee, gefeliciteerd met je halve veulen!
Margreet, dat is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen bij mijn trailer slopert, die van mij doet het alleen tijdens het stilstaan.
Joki, fijn toch dat de wissel al bevestigd is bij Ferrose?
Margriet, de ramen gister nog afgekregen?
Hilde, goed dat je nieuwe powny met sprongen vooruit gaat!
Noor, vast veel sterkte voor maandag!
Danielle, Perfect liep perfect, wat wil je nog meer?
Weule is druk op het land, moet ook gebeuren!
itsme, hoe was je dressuurles?
Tody, meesterlijk filmpje!
Rowo, heerlijk zo'n grote bak, ik kan dan ook altijd onwijs lekker lekker.
Mootje, gaat helemaal goed komen met de badkamer en wel foto's plaatsen!
MM, heeft bijna rechte banen uitgezet in Neede.
Tientjuh, veel plezier in Bathmen vandaag!
Evelien, een fijne dressuurles gewenst vandaag.
Snoek, dat klinkt als een lange dag die je gister gehad hebt!
Texelse, wil je een beetje "zin" om weg te gaan van mij?
Eef, wat was je lekker vroeg vandaag!

Ik zit natuurlijk weer op de sportschool, vreselijk veel spierpijn te hebben van mijn veel te actieve lessen van gister.
Gister ook nog springles gehad en dat ging niet heel slecht. Mijn nieuwe paard is zooooo anders dan die ik al had, die moest ik naar voren schoppen en deze is zoooo heet en bloedfanatiek, crossen gaat goed, maar een parcours springen is best lastig. Ook de ontspanning en lossigheid is echt iets waar we heel erg hard aan moeten werken!
Vandaag een lange dag op de zaak, van 8 tot 22, maar morgen lekker vrij!

Ik pak nog een bakje koffie :9k

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:54

Dat is zeker een lange dag Kris!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:56

En dan van 19 tot 21 uur ook nog twee groeplessen realiseer ik me nu -O-
Nadeel van zelfstandig ondernemer zijn....

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 08:58

Goedemorgen!
Kris jij bent dan zeker zelf ook helemaal afgetraind als je je eigen sportschool hebt!
Oeps MM en Geert in de waterbak?? Koud hoor!
Lau dat zijn wel leuke vooruitzichten! Veel plezier alvast!
Wij laten het ongeveer net zo lang drogen als Weule. Ze hebben het het liefst ook wat natter dan echt hooi. Natuurlijk niet van die stinkkuil, maar het is wel klam als je het vastpakt. :) Als je ze hier van beide een hoopje voorlegt gaan ze toch naar de net wat nattere kuil.

Zo ik zal weer klussen! :evaw:

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:01

@ margriet, dat zie je bij dienke thuis ook wel. dan liggen er 4/5 balen voor de loopstallen, eten eerst het natste op, en daarna pas het droge... (stomme beesten...)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:10

Afzien Kris! Maar... je hoeft nooit tijd te zoeken om na je werk nog te gaan sporten (behalve paardensport natuurlijk) ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:15

Goeiemorgen :wave:

@ Jeroen: oh voor het jonge spul. Die krijgen idd vaker het nattere. En hier thuis eten ze ook liever het 'net niet' hooi ipv het echte hooi.

@ Margriet: klus ze! Heb je al foto's?

En jeetje, het gaat weer over hitsige mensen hier := Marijke.... je moet ook niet steeds reageren, mensen gaan rare dingen van je denken :P

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:20

Moge Rowo.

Noor, dat klopt!
Margriet, was het maar zo'n feest. Als ik al dat lekkere verleidelijke eten zou kunnen laten staan misschien wel. Maar nu heb ik al dat sporten gewoon nodig om op hetzelfde gewicht te blijven :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:22

Jeetje Kris, lees nu je werktijd voor vandaag. Arme jij!
Knap overigens dat je naast het rijden en de zaak ook nog sport. Doe het je niet na!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:29

goeiemorgen!
kris wat een tijden