[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:03

Middag!
Jullie teuten lekker door, het topic rinkelt al nadrukkelijk :P

@ Jantine: leuk dat het paard van zusje zo dichtbij terecht is gekomen. Wel sneu voor Uk ;) Mooie echo's kunnen ze toch maken. Succes met de laatste loodjes! :)
@ Snoek: rijd je het zusje van Vorstin nu regelmatig?
@ Rowo: goed bezig. Ben benieuwd hoe onze bak is. Ik vrees nog niet goed, het is hier ontzettend mistig. Als het niet glad is, ga ik vanavond met de trailer op pad!
@ Mootje: knap je alweer een beetje op?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:07

Het schiet inderdaad al op!
Mo, griepje?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:08

Ik heb net gedouched en voel mij wel ok... 's Ochtends ben ik echt een dweil :+ Ik hoop dat ik morgen weer kan werken, want dit vind ik ook 3x niks!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:15

mo. Dröpke staat niet bij nijhof hoor. Ik rijd er elke keer heen met de auto en trailer. Kan er bij wijze van spreken dag en nacht na toe. Zeer ideaal.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:30

@ Dienke: is het opfokbedrijf in je profiel van jullie/je ouders? moet mogelijk op zoek, duurt allemaal nog een hele tijd hoor, maar keek even in je profiel voor een foto van Dröpke :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:23

@ SIM tis me nooit opgevallen eigenlijk hoe iedereen het doet... :D zal ik het nu ook zo doen dan :D Ik deed idd altijd de naam eerst. maar ben dus de enige die dat zo doet... :o ach ja....die personen moet je er ook bij hebben toch ... _O- Zal ik het de volgende keer vast weer op mijn eigen al vaste manier gaan doen zit er al zo ingebakken.. :P ...
@MOOTJE dan heb ik de laatste keer mijn messen ook wat botter gehad want ik had ook niet zo mooi strak als eerdere keren, vind het dan wel tegen vallen hoe snel de messen bot zijn. Had met die nl maar 3 keer geschoren of zo ?? Bull zag er niet zo erg uit als het topic, maar dan ik moet dan wel nieuwe messen gaan halen voordat dat wel gaat gebeuren... :D
@ TIENTJEH succes met de laatste loodjes...ppffff..... jij liever dan ik.... :o
@KIM rustig aan na je val, komt het vertrouwen vast wel weer terug.
@BV welkom hoor.. ;)

Ik ga vanavond lekker naar de dressuur les, hard bikkelen bij Wilma. :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:27

noor: op mijn hyves staan wel foto's van dröpke. In het profiel heb ik ze nie. Het opfok bedrijf is idd van ons thuis.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:31

Applaus voor Bianca. :D

Jantien, wat heerlijk dat jullie zo'n 1e onbezorgde zwangerschap beleven (op dat ene incident na dan); kun je er dubbel van genieten!

Kim, begrijpelijk dat je de kluts kwijt was in het parcours! Komt wel weer goed!

De wegen waren op sommige stukken behoorlijk glad vandaag. Rondom stal valt het mee, maar de onverharde wegen die hier rondom stal veel zijn, zijn echte ijsbanen! Kom met de trailer het terrein niet af. Te link!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:38

Wauw Jantine wat een gave foto van je baby!

Ik heb alle paarden lekker eruit gehad, maar bak was gewoon een soort ijsbaan. Ga woensdag maar gewoon naar les en morgen ergens rijden en donderdag kerstconcours in Roosendaal. Zal wel dik staan :+

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:03

Nou heb thuis kunnen rijden. Met Avi had ik nog wat last van plakken onder de ijzers, maar dat werd snel beter. Avi was braaf, Zetje daarentegen helemaal NIET. Ik had de deken afgedaan na het stappen en die op de grond gelegd. Toen ik daar het volgende rondje langsdraafde schrok ze daarvan en ging er onwijs vandoor; al bokkend met de kop tussen de benen. Het enige wat ik dacht is: zitten blijven en aan die kop blijven trekken. K heb het driekwart rondje volgehouden en toen stopte ze. Daarna ging ze er nog 1x vandoor en daarna ging het redelijk, volgens mij was ze van zichzelf geschrokken _O- Ze had ook vast een hele zere mond, jeetje wat heb ik in de bek lopen trekken :+ Zetje gaat dus maar ff terug in voer, dan moet ze maar wat dunner worden. Dit is ook niet wat, ze is zo mega mega fris de laatste tijd (en ze komt gewoon elke dag een uur of 6 buiten en wordt minstens 4x per week gereden).

@ Dienke: ik start idd B in Vragender. 1 na laatste keer. Dan zie ik je daar nog wel, gezellig :D

@ Laura: ach je hebt iig niks om je druk voor te maken, want een goede voorbereiding heb jij qua training ook niet echt gehad of wel? Lekker rijden en dan komt het goed. :j

@ Sim: hier zijn sommige stukken ook glad. Overdag is het wel mooi dooi, maar weet niet hoe het nu is. Moet ook nog weg met de auto. Je hebt overigens mega veel geluk met je binnenbak *jaloers*

@ Mootje: ben je van plan morgen weer te gaan werken? Aangezien je zegt s ochtends zo slap als een dweil te zijn. Hopelijk voel je je snel beter. Gelukkig heb je wel het goede weer uitgekozen om ziek te zijn, want buiten kun je toch niets ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 19:11

Net bij mijn pownie geweest. Pezen waren mooi dun, alleen de kogel l.v. was iets warm. Ik heb gestapt, gekoeld en gesmeerd met traumeel dus ik ben benieuwd naar morgen! Ik ben nu lekker aan 't koken :9

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:12

Nee, daarom. Ik zie het wel. Daarnaast moet ik wel zeggen dat Maat en er Het er wel altijd overheen willen. Alleen wat ze tussen de sprongen doen is weer wat anders natuurlijk :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:14

Rowo: gelukkig ben je blijven zitten op Zetje!
BV: welkom terug ;)
Laura: je kunt er wel vanuit gaan dat het dik staat op het kerstconcours. Mijn zusje start in het B. Ik weet niet wie er bouwt dit keer, maar meestal staat er in Roosendaal wel een fair parcours.
Sim: balen dat het zo glad is rondom je stal. Maar jij kunt in ieder geval wel binnen rijden.
Mootje: wat heb je precies eigenlijk?

Vanmiddag Weltsieger gereden. Hij deed echt super zijn best. In het begin sprong hij in galop achter weer de wissels om de pas, omdat hij wat spierpijn had van de training met mijn pa van gisteren. W raakte er zelf helemaal druk van in zijn kop. Dus maar even terug naar stap gezet en rustig laten worden. Daarna wel heel fijn kunnen galloperen en ook in draf liep hij erg goed. Daarna nog met Pancho gestapt. Heb geprobeerd te draven, maar hij liep echt niet goed. Dus toen maar twintig minuten gestapt. Hij was vanaf het begin te braaf voor zijn doen, dus ik had al het idee dat hij zich niet helemaal oke voelde.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:19

goede avond!

Jantien leuk dat hij in de buurt staat :)
Lau lekkere voorbereiding ;)
sim balen dat het bij jou nog zo glad is, hier niks meer te zien van de sneeuw, ja de weilanden :)
Sussie lekker gereden dus :)

Heb ook fijn gereden morgen weer :)

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:34

_lautje_ schreef:
Nee, daarom. Ik zie het wel. Daarnaast moet ik wel zeggen dat Maat en er Het er wel altijd overheen willen. Alleen wat ze tussen de sprongen doen is weer wat anders natuurlijk :+

Volgens mij maak jij je nooit druk om een parcoursje of wel? :+

@ Sussie: fijn dat je lekker gereden hebt. Heb je weer in je eigen bak kunnen rijden?

@ Corien: Ook lekker gereden zo te lezen? Je had les of niet?

Ik ga zo ff richting een vriendinnetje. :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:36

Rowo ja had les, hij ging eerst ff rijden toen ik, morgen weer.. was niet zo intensief hoor :)

Veel plezier bij vriendinnetje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 19:37

Corien, Hoe gaat het nu met je keel? Fijn dat je lekker hebt gereden!
Sussie, Mega verkouden, keelontsteking en verhoging... Ordinaire griep dus -O- Fijn dat W zo zijn best deed!
Lau, Lekkere voorbereiding :))
Rowo, Veel plezier bij vriendinnetje!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:40

Mootje goeed!! heb gister voor het eerst echt warm gegeten, rouwe andijvie stampot! :9 heerlijk!
moet nog wel uitkijken met gaapen, dat trekt nog een beetje voor de rest gaat het goed :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:42

Maak mij niet zo vaak druk. Maar als er in de omgeving/voorbereiding wat fout gaat (zoals vorige week dat mijn moeder uitgescholden wordt op het voorterrein) dan is alle concentratie weg en weet ik dat ik gewoon niet hoef te starten.
Maar ik ben wel gemakkelijk. Hetje is niet zo simpel en heb daardoor wel geleerd vandaag niet goed, volgende keer beter.

Sussie: Het zal idd wel dik staan. Heb er ooit B gereden met Stuart, maar die vond het nog niet zo heel geslaagd :D

Corien: Lekker dat je weer fijn hebt kunnen rijden!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:43

Kook ze mootje (of ben je al klaar?) Ik heb al lekker gekookt: spinazie a la creme met een gekookt eitje, aardappelgratinee en een beenhammetje uit de oven (zelf gekruid!). En dat voor een ordinaire maandagavond.....

Lekker weer gereden Corien! En heerlijk gegeten! Zal idd genieten zijn geweest.

Lau, gaat wel lukken met springen toch?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 19:45

Ja, ik had verse pasta met rodewijnsaus, bladspinazie en kip :9

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:46

KLinkt wel heel lekker Sim!

Als Hetje zo loopt als vorige week zeker! Man dat was echt fijn. Maatje was de eerste paar keer L heel fijn omdat hij meer respect had voor de sprongen en meer terugkwam, maar helaas is dat ook al over en knalt hij nu alweer rond als een soort kanonskogel op drift. :Y)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:46

Mo: KLinkt ook al zo goed.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:47

Koken is zo leuk en zeker als je er lekker de tijd voor hebt!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:48

Ja, heb gistreren van de Sint een kookboek van Jamie Oliver gekrgen. Jamie n 30 minjuten. Ben normaal niet zo van Jamie, maar dit is wel een heel handig boek. Hele lekkere dingen snel op tafel :D