Ik ben echt net wakker . Ben een dagje vrij van school, dus vond dat ik wel een keer lekker uit mocht slapen. Nou dat is gelukt. Zo even een broodje eten en daarna even wat dingetjes voor school op orde brengen .
Ik volg op het moment eigenlijk geen serie. Jaa Benelux next topmodel, maar daarvan kijk ik het terug op internet omdat ik op maandag avond clubles heb. Verder kijk ik af en toe een aflevering van verschillende series .
Kauwgom
Geplaatst: 17-11-09 13:30
Goeiemiddag
Vanmorgen ook uitgeslapen en pony's gereden en nu even bijgelezen wat iedereen te vermelden had. Zelf heb ik niet veel te melden vandaag Ik volg trouwens via tv alleen benelux next topmodel en via de pc gossip girl.
jipje_niekje
Geplaatst: 17-11-09 14:03
@PB: Zou hem wel willen hebben, maar voldoe denk ik niet aan het goede stalmanagement. Om over het geldboompje maar te zwijgen @Kim, MK en Snoekiej: Wat lekker dat jullie allemaal vrij zijn vandaag!!
Ik ben ondertussen weer wat verder met mijn analyse en heb net even een broodje naar binnen gewerkt
AntheaV
Geplaatst: 17-11-09 17:50
Wat een gaaf jurkje Tientje! Gewoon aantrekken
Ik ben ook fan van Grey's Kijk het alleen bijna nooit want heb op maandag les. Maar gisteren wel gezien Vond het ook echt een zielige aflevering.
PB: Ik heb vanochtend in de rij bij de Kiosk heel snel een blik geworpen op je stukje in de Yes
Vandaag wel een lekker dagje gehad. Heb ze al wat meer op een rij dan gister Nu net in Rotterdam. Morgen voor mijn nieuwe job naar Groningen voor een training.. Dus of ik dan 2 uur en een kwartier moet treinen vanuit Enschede of 2 uur en 3 kwartier vanuit Rotterdam maakt dan ook nog maar weinig uit
Zo Vief weer aan het reizen dus . Wat voor training moet je doen?
viefdepief
Geplaatst: 17-11-09 22:04
Ben vorige week na een pittige sollicitatie aangenomen bij Pepperminds. Heel kort door de bocht komt het neer op straatverkoop. Het huidige project is voor de Telegraaf, dus daar zal het naast de verkooptraining ook over gaan
Wel leuk zo naast mijn studie en mijn internet gehandel Wordt goed begeleid dmv trainingen en leuke collega's. Ben benieuwd of het wat is. Maar dat gaan we zien
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 17-11-09 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
CoriienRN
Geplaatst: 17-11-09 22:17
Vief succes dan morgen!
Kom net van stal en jackson hoest zijn longen uit zijn lijf En had 39.0 dus morgen maar de dieren arts bellen
Nou DA is net geweest, hij heeft een prik gehad, en moet zijn hooi nat maken, omdat hij dus nu luchtweginfectie heeft, moet even rustig aan doen, en koorts op blijven meten, dus morgen ochtend weer temperaturen, en morgen middag komen ze weer langs om te kijken of zijn prik heeft gewerkt. Dus ga niet lekker de nacht in, morgen denk een halve dag werken, kijken of dat kan.
Ik ben nu lekker op internet aan het speuren naar een adresje waar ik paard kan rijden in Zuid-Afrika. Het moet qua breedte tussen Kaapstad en Port Elisabeth liggen, we gaan niet echt hoog het land in (Tuinroute), en het liefst in een wildpark waar zebra's, olifanten, leeuwen, giraffen, neushoorns of iets dergelijks te spotten zijn. Als iemand nog een site weet ?
Dat is wel gaaf snoek Zal me tante eens vragen, kwam/komt vaak in afrika
Ik ga naar bed
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-09 00:46
Wow, eigenlijk heb ik net na dit bericht een hele gave gevonden! http://www.sanparks.org/parks/addo/tour ... .php#horse Je maakt een rit voor gevorderden van 3 uur door het Addo Elephant National Park. Je kunt er olifanten, buffalo's, zwarte neushoornen, zebra's en antilopes zien. Leeuwen en hyena's hebben ze in dat deel van het park niet (toch ook eigenlijk wel zo handig ) Je rijdt in groepjes van 1 tot 7 mensen, dus ook niet te groot.
Dat is héél gaaf Shanouk. Wij hebben voor Tanzania eigenlijk alle uitstapjes plaatselijk geregeld (behalve de Safari). Vaak staat er een hoop goeds in LoneleyPLanet.
Wow Shanouk dat is wel erg gaaf zeg! Corrien: balen van Jackson, hopelijk knapt hij snel op! Tientjeh: erg gaaf jurkje! Ik zou het gewoon aandoen. Zo'n mooi jurkje kan gewoon niet misstaan. Vief: succes met de training vandaag!
Gisterochtend Weltsieger nog gereden. Was enorm moe van de les de avond ervoor (met pa). In het begin was het dus net een duikboot en de vooruit was ook redelijk zoek. Maar nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat hij toch echt aan de gang moest, ging hij toch lopen! Echt mooi bovenin, op het achterbeen en op eigen benen. Was zo blij met hem! Zo goed had hij nog niet gelopen bij mij. Vandaag hebben ze vakantie. Want ze hebben de weg geasfalteerd en zijn nu bij de paarden de oprit enzo aan het afwerken. Met een grote kraan, vrachtwagens met zand en een hoop lawaai. Bovendien waait het hier behoorlijk en dan zijn ze toch al schrikachtig.
Sussie; fijn dat het gister zo lekker ging. Heerlijk als je zo'n goed gevoel overhoudt. Snoekiej; wow wat gaaf zeg, wanneer ga je eigenlijk weg? Corien; wat balen zeg, hopelijk knapt ie snel op Vivian; van harte proficiat, hopelijk bevalt je nieuwe baan je
Maandagavond les gehad met Fari en ze wordt steeds fijner en meer bevestigd. We nemen ook al veel oefeningen van de Z2 mee Mandy reed Zappa en dat leek ook heel fijn! Volgende week zondag mag Fari weer dressuren op concours, ben benieuwd hoe het in de ring weer gaat.
jipje_niekje
Geplaatst: 18-11-09 10:52
Goeiemorgen! @Vief: Succes bij je training vandaag! En hopelijk bevalt je nieuwe baantje! @Sussie: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen rijden gisteren! Hopelijk kunnen jullie het lekker vol blijven houden! @Malloesje: Fijn dat Fari weer zo lekker gaat met de dressuur. Hopelijk kunnen jullie zondag weer knallen in de dressuurring! @Corien: Hopelijk is Jackson snel opgeknapt! @Snoekiej: Gaat zeg!! Wanneer ga je weg eigenlijk??
Ik heb gisteravond nog gewerkt, was erg druk. Toen ik thuis kwam, de paarden gevoerd en maar is op tijd naar bed gegaan. Vanmorgen weer vroeg eruit om om 8.00 weer aanwezig te zijn op stage Vanavond lekker springles met Jipje, zaterdag weer voor het eerst sinds augustus springparcours met Jipje
Had gisteravond trouwens nog wedstrijd met Trakkie. Was 1ste met 188 en schijnbaar hoogste punten van de avond Was wel even een opluchting na zaterdag 169 te hebben gereden... Was me nog nooit eerder overkomen.