heleenxx schreef:Wat heb je dan voor wedstrijd Mistid, heb ik even gemist![]()
Gefeliciteerd Melanie, met je verjaardag en met Patrick!
En wat betreft Turijn. Daar heb ik je al voor de aankoop voor gewaarschuwd. Je kon de pijn in zijn rug op de foto's al zien. Ik denk dat dat paard dus echt door de pijn zo is gaan doen. Ik weet niet of er foto's van zijn rug zijn gemaakt, maar ik ben bang dat daar wel wat narigheid op te zien zou zijn. Als dat zo is, vind ik het heel oneerlijk dat zo'n paard dan weer in de handel terecht komt.
Hij is behandeld door de fysio een paar keer, en was daarna volledig van rugpijn af (is nog gecontroleerd door DA)
Enne, ook nu hij geen last meer heeft (Staat op dit moment in Renswoude op stal...) doet ie nog even naar.
Hij heeft lopen steigeren, bokken en lellen met en naar 2 meiden die erop reden daar, die laat gert meestal op paarden rijden, die zijn echt nergens bang voor. maar 1 vond het toch wel eng aan het worden zo.
Vandaag zouden ze er weer op gaan, gert wilt 'm proberen wel weer goed te krijgen (redelijk) zodat we er toch nog iets voor vangen, anders word het bijleggeld voor deze wel erg hoog.
Maar hij zei ook, hij is gewoon echt gevaarlijk, ik wil niet dat er iemand verongelukt. (dus ja... who know now.)
Maargoed, daar hou ik over op, alles is wel gezegd en de rest kan via pb

Heb btw Rick net even laten springen aan de longe, zag er goed uit, lekker rustig, hoofd netjes omlaag en ontspannen sprong ie.
Dus ben benieuwd, morgen springles

Ik ga zo even verder lezen.
Ik zag al pb met moeilijke Essay enzo