Ik heb toch de springles meegereden. Ze liep gewoon goed, eerst thuis nog even gelongeerd en ze was wat stijfjes. Ze wou tijdens het rijden ook niet fijn loslaten, denk toch dat ze last heeft van dr gewicht en eiwit. En afgelopen week natuurlijk alleen maar gestapt en rechtuit gereden. Dus heb rustig losgereden en maar een paar sprongetjes gemaakt, dat ging wel fijn gelukkig.
Goedemorgen! @Anthea: Fijn dat je toch lekker gesprongen hebt! @Andrea: Balen dat Madine toch nog steeds wat last heeft van het wondje! Hopelijk is ze snel weer de oude. @Vief: En je pumps alweer gevonden?? @Mistid: Dat is wel lekker dat je beugel eruit is!
@de examengangers: Succes maar weer vandaag! Nog even volhouden!
Ik had gisteravond dressuurles met Jipje en hij liep weer super fijn. Vanavond dressuurwedstrijd, hopelijk loopt hij dan ook zo fijn! Ga nu naar school en dan neem ik vanmiddag 'vrij' van school
benthe: succes vanavond examen gangers: alweer succes hou nog even vol!
Gister avond nog op verjaardag geweest, was wel gezellig. Nu maar weer even met het crossterrein bezig, en dan is dat klaar alles is alweer gemaaid enz.
@Rowo: Ja ik vind het ook wel een goede reden om eindelijk een middagje vrij te nemen Mijn studiegenoten vinden het wat minder, maar die hebben even pech @TG: Jipje loopt M1 op dit moment, hopelijk halen we vanavond onze laatse winstpuntjes in de M1. Nika loopt met moeite een B proef
@Rowo: Dat is inderdaad ook niet zo moeilijk Maar ben nu wel extreem veel bezig voor school voor mijn doen @TG: Jipje is niet meer de jongste en ik heb er een super fijn paard aan. Maar vanwege zijn leeftijd en gezondheid wil ik proberen toch nog een keertje M2 te starten wanneer ik hem voor elkaar heb en dan zien hoe het gaat. Mocht dat net zo 'makkelijk' gaan als de M1 dan durf ik misschien nog wel een keer Z1 met hem te starten Maar vooralsnog geen duidelijke M2 plannen hoor
Goeiemorgen!! Ik ben er inmiddels weer.. heb een hele leuke vakantie gehad!! Kwam vanochtend om 4uur weer, lag mijn lieve vriendje al lkkr bij mij in bed.. Had hem ontzettend gemist, dus dit was wel een heerlijke thuiskomst!!!
ruud: leuk een clinic daar leer je vast wel veel van.. en je hebt niks gemist hoor met de oefencross in biddinghuizen.. ik ben er keihard afgestuiterd.
Had zoiets gelezen, en die randen van de waterbak zijn erg hard bij Alice. Wij gaan zaterdag nog even lessen bij Alice. Zal de volgende keer een seintje geven. We willen nu ook even kijken hoe ons blonde spook het weer oppakt. En ook hier wil ik weer even focussen op mijn houding, zit en teugel- en beugellengtes.
Ik ga richting de gymzaal. Heb economie, das de enigste waar ik tegenop kijk Maja ik moet een 3,3 halen dan sta ik een 4,5 en dat word een 5 Dus nouja een 3,3 moet wel ongeveer haalbaar zijn hoop ik