Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BuenaVista schreef:Ik ben weer van Bathmen te paard!! ging echt lekker. 1e parcours 1 balk, jammer maar jah, hij sprong heel fijn. 2e parcours oversprong ie zich op hindernis 5, heb hindernis 6 wel gesprongen maar voelde m iets trekken in het rechterachterbeen. Ben bij hindernis 7 gestopt. Toen ik m afzadelde en ff zijn been checkte, voelde die idd iets warm aan.. Beter het zekere voor het onzekere. Een zeer goede bekende van hier![]()
heeft gewonnen. Wie dat is, vertel ik lekker niet!! 1 ding was wel: Ze/Hij reed super!!! Gefeliciteerd ...........!!!!
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker iedereen.
rowo schreef:BuenaVista schreef:Ik ben weer van Bathmen te paard!! ging echt lekker. 1e parcours 1 balk, jammer maar jah, hij sprong heel fijn. 2e parcours oversprong ie zich op hindernis 5, heb hindernis 6 wel gesprongen maar voelde m iets trekken in het rechterachterbeen. Ben bij hindernis 7 gestopt. Toen ik m afzadelde en ff zijn been checkte, voelde die idd iets warm aan.. Beter het zekere voor het onzekere. Een zeer goede bekende van hier![]()
heeft gewonnen. Wie dat is, vertel ik lekker niet!! 1 ding was wel: Ze/Hij reed super!!! Gefeliciteerd ...........!!!!
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker iedereen.
VIEF???