heeft gewonnen. Wie dat is, vertel ik lekker niet!! 1 ding was wel: Ze/Hij reed super!!! Gefeliciteerd ...........!!!!
Slaap lekker iedereen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heeft gewonnen. Wie dat is, vertel ik lekker niet!! 1 ding was wel: Ze/Hij reed super!!! Gefeliciteerd ...........!!!!
Slaap lekker iedereen. 

BuenaVista schreef:Ik ben weer van Bathmen te paard!! ging echt lekker. 1e parcours 1 balk, jammer maar jah, hij sprong heel fijn. 2e parcours oversprong ie zich op hindernis 5, heb hindernis 6 wel gesprongen maar voelde m iets trekken in het rechterachterbeen. Ben bij hindernis 7 gestopt. Toen ik m afzadelde en ff zijn been checkte, voelde die idd iets warm aan.. Beter het zekere voor het onzekere. Een zeer goede bekende van hier![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker iedereen.
rowo schreef:BuenaVista schreef:Ik ben weer van Bathmen te paard!! ging echt lekker. 1e parcours 1 balk, jammer maar jah, hij sprong heel fijn. 2e parcours oversprong ie zich op hindernis 5, heb hindernis 6 wel gesprongen maar voelde m iets trekken in het rechterachterbeen. Ben bij hindernis 7 gestopt. Toen ik m afzadelde en ff zijn been checkte, voelde die idd iets warm aan.. Beter het zekere voor het onzekere. Een zeer goede bekende van hier![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker iedereen.
VIEF???

Eerste parcours ging erg fijn alleen op de laatste hindernis had ik op de laatste van de dubbel een balk.. Echt balen, maarja niks aan te doen. 
Tweede springwedstrijd pas en super trots op Lipso 
!
Gelukkig doet alles het weer!
Hopelijk geneest het snel

(filmpje)