Loop echt minstens zes keer per alinea vast in de meest idiote dingen. Ga aan alles twijfelen en blijf steeds meer hangen in details. Heb mijn begeleider maar weer eens gemaild voor de verandering

Dit is echt voor het eerst dat ik meemaak dat het schrijven gewoon niet wil lukken

(en dat het voor het eerst is dat ik een artikel moet schrijven, dat ik mijn deadline blijf bijstellen en dat mijn engels om te huilen is helpt ook allemaal niet bepaald mee

En ergens in juni moet het uiterlijk binnen zijn bij de masterclasscommissie. En ik heb natuurlijk ook pas echt vakantie als het af is...
Nachtje doorhalen moet ik ook nodig doen Onide, heb nog zo'n enorme bult werk liggen hier dat wil je echt niet weten

Dat opstaan gaat vast wel lukken morgen, ga vannacht iig wel slapen, anders ben ik morgenavond op cursus niet zo scherp meer denk ik

Nacht niet slapen kan ik wel hebben, de hele dag buiten in de weer zijn ook wel(mesten hoef ik toch niet bij na te denken), maar dan na die dag buiten nog paarden staan kijken wil denk ik niet meer zo lukken...Heb nu de wekker om twee uur staan en dan moet ik naar bed van mezelf, kan ik nog 3,5 uur slapen als ik na het tanden poetsen meteen in slaap val.
O ja! Talida: super dat je crossles zo fijn ging! Dat was ik net helemaal vergeten