Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:heel verstandig, stel je voor dat dat hoofd eraf valt
ik ook

_Jitske_ schreef:Lielle; moet je alleen wel uitkijken dat je niet té geconcentreerd wordt en bijna verkeerd rijdt
hier nog een

Halverwege een paar gebroken lijnen, dat vind ik erg fijn, kan Os niet zo uit elkaar vallen!
Maar echt leuk, ze mogen ook in huis, er zaten wat foto's bij dat ze in de hal liepen! Echt leuk, misschien dat ik toch eens ga kijken. In het begin durfde ik niet, bang dat ik ze gelijk mee terug zou willen nemen. Maar nu ben ik wel gewend aan het idee dat ze niet meer van mij zijn. 
). Maar van dat galoperen van schot tot schot heb ik afgelopen jaar uitgevonden dat dat een mooi oefening is tegen langwordende paarden. En tevens het aanspringen links en rechts vanuit stap ( of zelfs een achterwaarts) op en kleine volte werkt hiervoor ook super, ook al ben je nog laaaang niet Z.
, maar dat soort mensen lokken het gewoon uit om zo te reageren... En als je dat her en der hebt gezien, dan valt eerst je mond open van verbazing en kun je toch je lachen gewoon niet meer inhouden
Hij heeft er een handje van om "even voor te doen" hoe je op je paard zit.... hm, oke, als het zo erg is moet ik maar even door oefenen!
mijn instructrice benadrukte nog een keer duidelijk dat het echt een leuk dressuurpaard was
alleen dat er nog heel veel werk in zat... 

reeskees schreef:@ Bento, Als je die middendraf met veel lef rijdt, kun je m dan wel bijelkaar houden? Hiermee kan je die schot to tschot oefening ook doen. Hoeft niet perse dwarsover maar korte diagonaaltjes zoals van B naar K.

I
Lijkt mij zeer sterk aangezien Boijl heel klein is! En niemand hier weet er ook wat van! Hoe komen zulke geruchten ooit in de wereld? 

minnie_muis schreef:hmmm er wordt gezegd dat er hier in boijl ook 3 gevallen van rhino zijn!Lijkt mij zeer sterk aangezien Boijl heel klein is! En niemand hier weet er ook wat van! Hoe komen zulke geruchten ooit in de wereld?