xxitsmexx: die foto zag er uit als een nare val, kan me voorstellen dat je er nog goed last van hebt! Noor is blij SM: is je suikerziekte dan lastig te reguleren? Vief: dat gaat wel snel zeg, wanneer ga je precies verhuizen? Margriet: druk weekend gehad dus! Zelf ook nog geraced?
Gister ben ik op onderlinge wedstrijd geweest. Gewoon om te kijken waar ik stond, of ik binnenkort al officieel kan starten of toch maar even moet wachten. Paard was erg braaf met losrijden binnen en werd heel terughoudend toen ik naar buiten moest voor de proef. Voor mijn gevoel dus mwamwa gereden maar toch 188 punten . Toch maar wat wedstrijden gaan plannen vanaf nu aan!
Zet hem morge gewoon ff met een halstertje aan de longe, harde en zachte! Zie ik dan niks hou ik op! Moet me indd niet gek laten maken! Helemaal niet nu ik lees dat jullie ook zo wel eens zoiets hebben gehad! Maar nu ik al die crossen heb staan en er al een aantal heb moeten missen wil ik het echt niet weer moeten missen! Wij vinden het allebei echt het leukste wat er is! Hoop, hoop, Hoop
@ SM ti's indd een nare ziekte! Gelukkig kan je nog wel alles! Er zijn indd veel ergere ziektes! Dat denk ik ook wel eens als mensen zeggen: Ahhh heb jij nu al reuma??
M'n laptop is trouwens echt zwaar besmet volgens mij! Ding loopt alleen maar vast dus nog ff geen foto van het veulen!
floor01
Geplaatst: 16-04-12 21:15
Mootje schreef:
Floor, werd het paard terughoudend of stopte jij met rijden
Naar mijn idee heb ik nog nooit zo hard geduwd aan een paard . Misschien was ik de handrem vergeten .
Floor, ik was eerste 3 jaar perfect ingesteld, alles ging goed, voelde me goed. Maar ze hebben me de pomp aangepraat, en ja is was puber, ik denk word het beter van. Maar nee hoor werd alleen maar beroerder van die pomp. Kreeg ontstekingen op mijn buik en die is nogsteeds gatenkaas. Toen weer overgegaan op spuiten maar was toen zo ontregelt en ik heb er met de pet naar gegooid. Werd er gek van, en in het ziekenhuis maar weer andere dingen willen proberen, voelde me een proefkonijn. Nu gaat het redelijk maar ik ben niet snel tevreden over mezelf.
Toch nog nette punten gereden Floor! Wel een beetje reeel gejureerd?
Henny, nou reuma lijkt me ook echt niet fijn hoor! Maar heb je er veel last van? En iemand met MS die langzaamaan eigenlijk aan het doodgaan is (om maar even bot te zeggen) vind ik veel erger dan mijn suikerziekte wat niet erger of minder wordt.
Crossen missen wil ik ook niet in mijn woordenboek hebben hoor. lijkt me zo rot!
Vief, leuk dat je de OP gaat doen
Ik ga even wat printen en dan naar bed, wil me liever niet weer verslapen
Aaargh ik heb echt mijn dag niet! Ik deed op m'n werk de afwas, en het glas wat ik deed knapte zo kapot in mijn handen! Heb een dikke snee die meer dan een half uur heeft gebloed. Na 10 minuten afspoelen toch de bedrijfsleider even gebeld of hij even naar mijn vinger kon kijken omdat hij bhv heeft en er altijd mee op loopt te scheppen, plakt ie er een pleister op en zegt "kijk thuis maar of er nog glas in zit" droogkloot. Heb 3 pleisters volgebloed en het lekt nogsteeds wat.
Bianca, wat leuk dat je weer gaat combineracen! Wanneer is Yde? Doe je daar ook al mee?
Mister T
Geplaatst: 16-04-12 21:25
Ik reageer alleen ff snel voor een titel.. schoot me iets naar binnen en misschien vinden jullie het wat
" het seizoen is weer begonnen en zijn de eerste wedstrijden alweer overwonnen! " " het seizoen is van start en dat betekend een sneller kloppend cross (SGW)-hart "
@ SM nee dat is het ook zeker niet!! Vandaar die dikke knie weer eb kon ik ruim 1 week niks! Broeit die onsteking ineens weer heel erg op en kan ik amper lopen omdat die knie zo dik is! Nu strak van de medicijnen weer gaat het weer goed
@ Mistid zal je niet ff langs de EHBO gaan dan??? Misschien moet het wel gehecht dan!