Jep, rozengracht is inderdaad langs het station. Ik parkeren meestal op de burght. Dan hoef je alleen de brug over en dan sta je midden op het plein waar alle eettentjes zitten
Mijn schouderbeschermers voor mijn BP zijn gearriveerd En ik heb een kleine progressie met toc geboekt heb er een sjabrak op kunnen leggen Toen ik de wei in kwam lopen wist hij niet waar hij kijken moest en stond meteen achterin maar toen hij door had dat Beat het een erg leuk speeltje vond kwam hij toch ook maar even kijken en na veel rust tijd en ruimte kon ik het op een gegeven moment rustig op hem leggen Iets heels kleins waar ik super blij mee ben!
Snoekiej
Geplaatst: 07-06-11 13:56
Goeiemiddag! Net klaar met schoonmaken, zit nu aan een zelfgemaakte shake van aarbeien, banaan en yoghurt
Ben benieuwd Karen! Vorstin doet het er iig fijn op (maar die krijgt het erbij) Leuk dat je toch MB nog gaat rijden Noor! Jeetje Mirthe, jij hebt echt onwijs geshopt zeg Dat is fijn zeg Evony!
@ Karen stoer hoor. Hoop heel stiekem het volgend jaar ook te mogen.. @ Eef veel plezier in Bielefeld @ Mistid lekker geshopt dus. Veel plezier nog... @ Evony mooie overwinning met Toc
Snoek verkeerd idee heb daar echt geen tijd voor op dit moment... Noor mb gewoon starten!!!! Karen gaaaaaf!!!! Evie veel plezier! Zo dun is tie toch niet?
Vanavond poging prikken met Danny even wat M oefeningen doen En wat spekjes kwijt
Mistid: lekker geshopt, wanneer vertrek je naar Turkije? Evony: Fijn dat je dat gelukt is met Toc. Corien: Ik vind hem toch behoorlijk dun (als ik mijn stalgenoten mag geloven zelfs erg mager ), maar hij is op het moment wel erg slank voor een paard van 1.73, omdat hij zo groot is en dun lijkt hij kleiner en valt het dunne niet zo op: Hier zie je het niet zo heel erg:
Maar hier bijvoorbeeld weer wel:
Zo voor de cross is het wel goed dat hij zo slank is, maar persoonlijk vind ik iets voller wel wat mooier.
Hij heeft inderdaad een wat schralig kontje en kruis, Evie. Maar goed ben die van Jer gewend Maar dat moet inderdaad opgevuld worden met spieren, niet met vetjes!
Mootje
Geplaatst: 07-06-11 15:36
Bam is inderdaad een kg of 100-150 kwijt Evie Vind dat ranke veel gezonder voor een paard, maar hij lijkt spiertechnisch ook wel iets kwijtgeraakt te zijn! Veel plezier in Bielefeld
is ook een beetje haar bouw maar ze mag wel iets kwijt
Eef_Bam
Geplaatst: 07-06-11 15:40
Hij was al behoorlijk afgevallen qua vet de afgelopen maanden, en eigenlijk precies goed maar tijdens zijn koorts toen heeft hij ook een beste klap gehad wat betreft zijn spiertjes. Daarom gaan we ook hard aan het trainen, vooral op de dressuur want die achterhand mag wel wat bij!
Vorig jaar hebben we Bam op een weegbrug op stal gehad en toen woog hij 604 kg, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel hij nu zou wege.n
Sannnn
Geplaatst: 07-06-11 15:52
Gaaf Karen dat je in MB 1* gaat starten. ‘Jammer’ dat ik Vlietland heb anders was ik komen kijken, nu hangt dat beetje af van mijn tijden. Leuk Noor dat je ook naar MB gaat! Leuke set Eef, al lijkt hij inderdaad eerder zwart dan blauw. Maar dat is vaak zo. Super Evony!
Ik ben hier thuis toch potje jaloers.. Zusje gaat samen met moeders weekje naar New York. Gisteren geboekt en donderdag vliegen ze. Missen ze mijn verjaardag ook nog. Heb ze maar gezegd dat ze met heel leuk kadootje terug moeten komen.
Evony
Geplaatst: 07-06-11 15:55
Kan het me voorstellen Sann Zo deelde mijn moeder me laatst heel leuk dat zij naar madrid ging, en ik mocht niet mee
Oooeeeeh, dan zou ik ook héél jaloers zijn Sannn! Daar wil ik ook graag eens heen!
Evie, zijn die foto's van Oudkarspel?? Waar hebbie die vandaan dan?
Joki
Geplaatst: 07-06-11 16:06
Noor ik heb Pavo vanmorgen gemaild met de vraag over de selenium Sann wat ontzettend vervelend van je polsen en ook dat ze er zo weinig aan kunnen doen Billy is heel stoer TG wat stoer je 1* debuut Mistid is aan het shoppen geslagen Fijn dat je een shabrak op Toc kon leggen Evony EB ik vind dit wel mooi slank, maar ik houd van windhonden-modelletjes Sann daar zou ik ook jaloers van worden
Ferrose is weer behoorlijk rechtgezet. Was hard nodig, ben benieuwd hoe het nu aan gaat voelen. Donderdag mag ik er weer op en vrijdag gaat ze mee crossen.
Zag net dat er nog meer dresuurfoto's opgezet zijn, ik moest zo vroeg dressuren dat wij nog de enige ring waren, dus had 4 fotografen naast de bak staan , heb ik ook een keer dressuurfoto's, deze zijn leuker dan van die andere fotograaf:
Sannnn
Geplaatst: 07-06-11 16:10
Leuk Joki! Waar ga je crossen? Haha, zo ging het hier ook ongeveer Evony. Kon volgens zusje ook best mijn L debuut in Vlietland afzeggen zodat ze naar New York kon, gelukkig stak moeders daar stokje voor en gaan ze nu week eerder. Leuk dat ze ook eens keer foto's gemaakt hebben van de dressuur bij SGW.
Heb beetje last van studie ontwijkend gedrag, misschien de ban maar eens gebruiken.
Mootje, de wedstrijd is gewoon bij de FEI aangevraagd en goedgekeurd. Alleen heeft de KNHS niet de buitenlandse bonden uitgenodigd ofzo? Zo heb ik het begreopen.
Joki, ik ben benieuwd wat eruit komt.
Evie, ik vind hem er zeker niet verkeerd uitzien. TG heeft altijd een beetje een punt kont, dat heeft zn mams ook en is echt zn bouw en erg moeilijk op te vullen met spieren.