[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:31

Goedemorgen!
Ik ga nu even bezig voor school en hopelijk vanmiddag nog even naar de manege. Heb donderdag voor het laatst gereden dus het is eigenlijk wel nodig.

Rowo: Succes met leren.
Noor: Wat een domme actie van hem, deed ie idd vast expres. En sterkte deze week! Hopelijk krijgen jullie vrijdag goed nieuws te horen.
Kim: Gewoon even een stapje terug doen! Het vertrouwen komt vanzelf terug.
Tientjeh: Wat leuk :D Echt mooi hoe ze al zulke goeie "foto's" kunnen maken van in de buik

tientjeh

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:32

Ja het is heel apart dat je zo goed al een gezichtsuitdrukking kan zien. Bovenste gedeelte van het gezichtje lijkt op dat van mijn vriend. Echt 2 druppels vind ik zelf. Mondje konden we nog niet zo goed zien.
Vind zelf dit dus echt een jongenskoppie, dus waarschijnlijk sta ik raar te kijken als het toch een meisje word. Heb al zo lang het gevoel dat het een jongen is. Maar de kans is natuurlijk 50/50

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 12:34

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:37

over een pony springen heb ik al veel vaker gezien, in shows. Maar wel met ervaren combinaties (oa Alice volgens mij).

Mooi om zo'n plaatje te zien, tientjeh!
Kim, verstandig om even voorzichtig te doen! Vertrouwen komt wel weer als je gewoon rustig aan doet.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:39

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:41

Het komt denk ik ook omdat mijn buik natuurlijk ook nog niet over is. Dus misschien ben ik wel weer te vroeg begonnen met springen. Maar thuis/les ging het zo fijn dat ik dacht dat het wel zou kunnen.
Maar dat viel dus even tegen.

Jantine: wat een super foto! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 12:44

Capri is leuk :j
Ik heb net mijn zorgverzekering opgezegd... Vooralsnog geen post van mijn nieuwe verzekering, terwijl ik al 2x naar HR toegeweest ben :O Als ik weer beter ben, nog maar eens langs... Ik wil wel zeker weten dat ik verzekerd ben vanaf 1 januari!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:45

Goedemorgen!

Leuke filmpjes Margriet, ziet er niet verkeerd uit! Staat wel wat laag, mooi overstapmoment :) waar was dat? Ziet er uit als een mooie locatie
Ik was in Pruim Roden Anthea, stap niet zovaak in Groningen, ben er nu 1x geweest om uit eten te gaan na het stappen (om 5 uur 's nachts aan de pizza _O- ) normaal kan je haast niet lopen in Pruim, nu konden we overal zo langs.
Wij hebben niet veel goede bouwers. Zoals Caroline zegt zijn er 2 die echt fijn bouwen, en als ik in Overijssel start zijn daar ook een paar fijnen. Er zijn hier ook een aantal die echt zwaar prut bouwen. Overigens maakt het me weinig uit, opgegeven is opgegeven. Dan moet het heel absurd zijn wil ik niet starten.
Bij springen hebben we in de B&L selecties voor heel Drenthe, worden verreden tijdens een hippische week (voor de B&L volgens mij 5 rubrieken alleen al voor selecties, maar daar mogen ook mensen die niet voor de selectie mee doen in rijden). M&Z is ter plekke op de regio. Hoe het met dressuur zit weet ik niet, omdat ik dat niet doe op concours.
Och Noor, Mooi Wark :') vind er niks an, maar brengt wel veel sfeer. Komen volgens mij uit de Achterhoek
Wat balen Sussie dat Pancho zich heeft aangetikt! Hopen dat het niet ernstig is
Evelien, kon je niet later starten? Dat is in Drenthe nooit een probleem als je nog niet klaar bent. Oh, lees nu dat je al als laatste was. Als ze zo ingelopen waren hadden ze best even kunnen wachten.
Gelukkig heb je je sleutels weergevonden Evie :+ heb je er geen hangers aan?
Beterschap Noor&Mo!
Balen Karen! Hopen dat je het een beetje warm kan houden!
Een kilo chocola terwijl je er niet tegen kan :oo wat een dropzak :o
Sterkte deze week Noor :(:)
Ik denk dat die paarden met een vies apparaat zijn geschoren met koeienmessen erin, dan wordt het zo dramatisch :+ . Zo zag zelfs Ul er vorig jaar niet uit _O-
Mo, net andersom, paardenmessen hebben meer tanden, en veel fijnere. Koeienmessen hebben niet zoveel tanden en grotere ruimtes ertussen.
Een scheermachine moet je vooral schoonhouden & olieen. Papa haalt na het scheren de messen er nu steeds voor mij uit om de haren die er binnenin zitten weg te halen, olie erop en weer er in.
Dat gaat snel Jantine :D !
Dat is idd vervelend in het begin Kim, daar heb ik ook wel eens last van gehad.
Wat leuk dat je dat zo goed kan zien Jantine! <3

Ik zit nu op school, mijn eerste uur 'viel uit'. Bed lag zo lekker. Heb alweer kunnen regelen dat ik een uur eerder vrij ben, nu om 20 over 3. Anders om half 5. Was met de scooter gegaan, en 2 wegen + een kruispunt waren niet gestrooid. Dat rijdt minder makkelijk :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 12:47

Mistid, Zoals jij het zegt bedoelde ik het ook :o?
Goede bijleesactie trouwens! Hoe heb je vrij kunnen regelen?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:05

Kim :(:) Het is inderdaad heel logisch dat je, je vertrouwen een beetje kwijt bent. Dat heeft weer wat tijd nodig.
Mo, wat een goede met die verzekering, daar wordt je toch ook een beetje simpel van.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:21

goede middag!

Lau balen van je bak!
JANTIEN!!! AAch mooi zeg!! bij mijn vriendin zag het er ook zo mooi uit! ben benieuwd naar je babykamer!
Evelien hahah gekke carpi!
Kim :(:) geloof best dat je een deuk hebt op gelopen!
Mo pff wat een topic's _O-
Sluit me ook bij mirthe aan ;)

Ga zo even de stad in, kadotje kopen, en dan om 4 uur les instructeur smste dat hij alles een uur had verschoven :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:31

Tientjeh: wat een mooie foto's kunnen ze tegenwoordig maken van baby's in de buik! Echt leuk om te zien. Ik ben ook zeer benieuwd naar je babykamer!
Kim: logisch dat je vertrouwen een deuk op heeft gelopen. Rustig weer opbouwen, dan komt het vanzelf weer goed.
Mo: wat een topics jij elke keer toch weer vindt!
Mistid: fijn dat je eerder vrij bent! Mooie bijleesactie ook.
Corien: veel plezier met je les.
Evelien: gekke capri!

Ben nu aan het eten en dan even rijden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:34

Krijg net bericht dat het pad nog steeds niet ontdooit is :( Eind van de middag maar even hopen dat ze in de bak los kunnen.

Kim ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:35

Goeiemiddag iedereen :D.

Na lang niks van me hebben laten horen, ben ik er weer :D.
Heeft maar 1 reden, druk druk druk.

Ga zo de binnenbak ff opzoeken. Bijna alle sneeuw is hier al weg. Mag voor mij de aankomende weken/dagen wel zo blijven :).
Afgelopen vrijdag onvoorbereid op concours gegaan (4 dagen niet gereden en niet buiten geweest). Toch nog een winstpuntje. Mag zaterdag weer springen en zondag dressuur om 17.30 en 18.00.. Wie verzint het toch ook... Daar gaat je zondag :D.

Zag een onwijs mooi echo plaatje van de beeb van Jantine. Wat leuk :D :D
Gister Thijs en Viking nog ff geholpen.
Mandy: Weet je al of je prijs had van het weekend?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:37

Dienke, hoe gaat het met Viking? Onze paarden missenhem wel enorm! Eerste nacht is mijn vader nog uit bed geweest om zijn eigen paard te kalmeren. Die was helemaal gek en deed ook niets anders dan schreeuwen. Hoop dat het Thijs goed gaat met Viking!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:44

Ze zijn er heel erg gek mee. Gister ff geholpen met rijden en springen. Eerst iets onwennig, daarna ging het heel fijn. Hij geniet. Pa geniet. Mensen aan de kant genieten omdat het er heel leuk uit ziet, Viking en Thijs samen.
Viking had in het begin ook wel wat heimwee gehad. Slechter willen eten. (Gelukkig had ie iets reserve's ;) ).

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:47

haha hij had meer als reserves zat! Marielle reed hem nauwelijks meer en mams vind het zielig om dan minder te voeren. haha, dus hij was echt wel rond! Het lijkt inderdaad wel leuk, die 2 samen. Ben benieuwd of Uk hem straks herkend op wedstrijden. Uk en Viking waren zo gek met elkaar, was gewoon zielig om ze uit elkaar te halen. Die 2 deden niets anders dan kroelen en knuffelen samen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:48

Tien, Verkocht aan een bekende dus ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:48

Jep, hij blijft hier redelijk in de buurt. Dus we zullen hem straks regelmatig weerzien op wedstrijden denk ik! Hoop voor mijn zusje dat ze straks een leuk paardje weervind!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:50

En Uk naar zusje en jij een nieuwe geen optie :))

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:52

Zou ook wel een optie zijn, maar mijn zusje zou gek zijn als ze dat deed! Uk is eigenlijk niet echt verkoopbaar. Aangezien hij vergroeide spat in zn sprong heeft. Dus voor hem zullen we nooit meer een leuk bedrag kunnen krijgen. Ik denk dat mijn zusje dan liever zelf een nieuw paard koopt, dan dat ze Uk van mij overneemt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:29

Hee Dienke! Zag dat je nog genoemd werd in de P&S, wat schattig van dat meisje :)
Dat is dan ook wel logisch Jantine, maar heeft Uk er ook echt last van? Leuk dat Viking in de buurt is gebleven :)

Heb nu nog even een tussenuurtje. Net alweer een absentie rechtgezet omdat ik er gewoon was geweest die les. Mag wel met een bijzonder goede smoes komen wil ik niet op mijn donder krijgen dat ik er het eerste uur niet was.

Had ook nog een mail dat we een sponsordekje krijgen en dat er dit jaar eindelijk weer jassen beschikbaar zijn vanuit het HTC. Wellicht ook nog een excursie naar de pavo fabriek :)

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:09

Wat leuk zeg Jantine om via Dienke een beetje op de hoogte te worden gehouden. Maar zo te lezen staat Uk dus niet alleen nu, maar met het paard van je vader?

@ Dienke: wat fijn dat je weer naar de manege kan. Ga je zaterdag ook naar Vragender?
En ik weet nog steeds niet of ik prijs had of niet :\ Ze mailen niet terug en op startlijsten.nl staat ook nog niks.

@ Kim: gewoon weer lekker rustig en laag beginnen? En misschien met concoursen wachten tot je buik echt helemaal over is?

@ Evelien: leuke foto's van Capri. Vooral erg blije foto's! Maar geef hem eens ongelijk!

Net met de hand mijn bak ontdaan van sneeuw. Heb een hoefslag van ruim 2 meter vrij gemaakt en 2 voltes... :+

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:48

Mandy: Ik ga idd zaterdag ook na Vragender. 1x BB en 1x B en dan zondag gezellig samen met vriendje op concours na Hengelo G. Jij gaat dus ook?? Gezellig. Zag dat de zondag was afgelast ivm te weinig deelname.
Mirthe: Jah lief he.. Dat meisje geef ik les op de ponyclub. Schatje is het ook :) :)!!!
Mootje: Viking is verkocht aan een jongen die ik altijd donderdags in de ponyclub lessen heb. Zeer dichtbij dus :).

Net heerlijk gereden bij Nijhof. Dröpke was iets fris (heeft ie ook geen schuld aan). Maar echt fijn kunnen rijden. Ga morgen weer, maar dan lekker vroeg. Wil proberen er tegen 7.30u er te zijn. Heb ik tenminste nog wat aan de dag :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 15:51

Viking past niet echt meer in de ponyclub-les, toch :=
Waarom staat Drop bij Nijhof?