[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:18

Nou mooi dat je wel tevreden was Anthea Lachen

Ik heb mijn stagedag er ook weer opzitten. Na het eten ook even met mijn paardje aan de slag, ben nog aan het twijfelen of ik hem longeer of ik een eindje met hem ga stappen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:40

mooi dat je tevreden bent andrea maar ik vind het raar dat je met officiele wedstrijd en dan BB niet het parcour af mag maken, mogen wij hier wel altijd. BB is toch oefen he dus..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:41

Hier mag je ook vaak de BB niet afmaken omdat het tegenwoordig vaak voor de B rubriek is die dan op een bepaalde tijd mag beginnen.
Gelukkig zijn er verenigingen, Hellendoorn bijv, die je na je 3e weigering nog een paar minuutjes laten doorrijden. Maar over het algemeen mag dat hier dus ook niet.

Met een gewoon oefenparcours natuurlijk wel!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:55

Maar er waren gisteren in totaal 120 starts (ook B en L) en als iedereen in de BB die uitgebeld was het parcours gewoon af mocht springen, dan kregen ze het programma nooit af voor het donker werd!
Volgende week ga ik waarschijnlijk naar het oefenparcours in Veendam dus dan kan ik mooi 2 rondjes springen en daar mag ik het wel afmaken.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:58

Hier mag ook geen parcour meer worden afgesprongen als je uitgebeld bent, het is direct het parcour weer uit. Omdat het dan sneller verloopt.

Heb me nieuwe scapa halster binnen Haha!, zal straks na het eten even passen. Heb vanavond vergadering.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:26

Kim: Goed dat je het er even uitgegooid hebt, vol goede moed op naar je andere examens!! Het moet toch ook wel raar lopen wil jij nog zakken.

Anthea: Fijn dat je tevreden bent, volgende keer gewoon weer opnieuw.

Het valt me trouwens op dat Anthea en Andrea heel vaak door elkaar gehaald wordt in dit topic Knipoog

Ik heb vanavond springles maar ik denk dat ik er niet heen ga. Ze liep gisteren ineens onregelmatig op linksvoor, het been waar nog een bult zit van een wondje. Het was ook pas na een halfuur ongeveer, in de rechtergalop liep ze niet helemaal rad. Peesbeschermers afgedaan en in het meertje rondgestapt en daarna nog even gedraafd, was ze weer gewoon regelmatig. Waarschijnlijk drukt de peesbeschermer er dan op, dus zo maar even zien hoe ze loopt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 20:07

*LOL* Deed ik eerst ook hoor Andrea. K verwarde jullie regelmatig!
Wel balen van Madine, maar komt vast snel weer goed.

@ anthea: hoe laat begon dat concours dan? Bij ons past de B amper op 1 avond, laat staan 3 rubrieken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 20:15

Anthea: Fijn dat het goed ging Lachen Wel jammer dat je hem niet af kon maken.. Maarja doe je niks aan.

Andrea: Klopt Knipoog Ik heb me ook wel eens vergist haha!
Balen dat Madine toch nog een beetje last heeft van het wondje.

Mijn lievelings (uitgaans)pumps zijn kwijt Boos!
Nu maar hopen dat ik ze in Utrecht heb laten staan bij vriendin.. Anders weet ik het ook niet Nagelbijten / Gniffelen
Nouja dan maar op wat anders naar Enschede.. 't is niet anders Haha!
Fijn avondje allemaal en succes morgen met de examens!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 20:28

Veel plezier Vief... misschien kom je m'n vriend nog wel tegen. Die gaat vnvd ook.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 20:51

Ik ga lekker slapen. Morgen de wekker optijd zetten en dan nog wat leren. Dat lukt me nu niet meer, na 2 examens gehad te hebben vandaag Knipoog.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 20:52

Kan ik me voorstellen Kim! Succes morgen en welterusten Doei!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:03

Andrea: ja dat viel mij ook al op Clown Balen van Madine

Rowo: het begon om 18:00u en je kon ook maar 1 parcours springen. Maar hier zijn de rubrieken nooit zo super groot. B en L meestal tussen de 50/60 starts en M en Z niet zo veel.

Vief: veel plezier vanavond. Wel jammer dat je je favo pumps kwijt bent

Kim: succes morgen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:07

Ja hier in Twente zijn die 2 rubrieken echt groot. B en L hebben er beide meestal 100 (en vaak nog wel meer), M zo'n 80 en Z/ZZ 40 ofzo. Maar ja twente is dan ook 'Springland'.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:11

Goedenavond!
Fijn dat het lekker ging Anthea!
Balen van haar been Andrea. Je hebt niet echt geluk de laatste tijd hè ? Ach gut

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:12

Dan zijn die rubrieken daar idd een heel stuk groter dan hier in de buurt. Wij hadden trouwens in Groningen met de indoorkampioenschappen wel bijna 70 starts in het L maar dat was echt een uitzondering.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:14

Ja hier noemen ze het zwak bezet met zulke aantallen. Binnenkort weer Almelose Ruiterdagen en dan zijn er 3 groepen B van 60, 4 groep L van 60 en 2 groepen M van 50... Zoiets komt hier vaker wel voor dan niet. Ik vind het wel mooi, want je hebt mooi veel verschillende concurrenten en rijd niet steeds tegen dezelfde.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:18

Ik woon dan een beetje in dezelfde regio als Anthea, en idd wij zijn het niet gewend, zoveel starts. Ik heb in Marum wel eens een keer met 150 mensen gereden in de B, voelde me toen echt een nummer ipv 'iemand'. (edit: niet denken dat ik me 'een groot ruiter' voel, hopelijk snap je het Clown ) Ik heb liever een wat kleiner concours, vind ik wel net zo gezellig Lachen Maar dat is ook persoonlijk.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:20

Ja hier kom je eigenlijk altijd wel dezelfden tegen. We hebben hier een paarr concoursen en daar hebben ze wel 3 of 4 groepen van zo'n 50 deelnemers in het L en ook het M en Z is hier veel voller. Maar een voordeel aan de kleinere rubrieken is wel dat je niet zo lang hoeft te wachten voor 2e parcours of prijsuitreiking Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:24

Hier heb je ook wel kleinere concoursen hoor, maar 1 springring bijv is bijna nergens. Ook heb je eigenlijk nooit een 2e parcours, omdat daar gewoon geen tijd is. Daarom is het meestal ook ingebouwde barrage, dus ben je direct klaar en hoef je niet te wachten. Behalve als je prijs hebt dan, maar die kun je vaak later gewoon ophalen.

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:24

heey ik heb weer is een vraagje maar ik heb het reglement voor de eventing nagekeken maar ik kan niks vinden over het rijden met een bepaald bit. ik rijd zelf namelijk altijd met de cross met een pessoabit, maar nou ga ik over 2 weken starten in de B maar ik heb geen idee of ik dan ook met dit bit mag starten???

weet iemand hier iets meer van? ik hoor het graag!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:28

Met passoa mag je gewoon crossen hoor Ja

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:32

Idd, ik start ook met pessoa Ja

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:43

Ben ook weer thuis.
Buitengereden met een vrienden en der haf.
Lekker alle cross paden onveilig gemaakt Extreme duivel
Hij ging hard Haha! Kreeg helemaal tranen in me ogen Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:25

Hier heb je wel bijna overal maar 1 ring staan. Een paar concoursen hebben wel 2 springringen, maar dan kun je vanuit het 1e parcours direct de 2e ring in voor het 2e parcours. Voor de rest kun je hier eigenlijk overal 2 parcoursen springen. Gasselte is de enige die ik ken hier in de buurt waar je maar 1 parcours kan springe. En Tolbert trouwens ook, maar dat is dan op donderdagavond

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 23:20

oke dan snap ik het idd wel..

vorig jaar dat ik nog bij piet raijmakers op stage zat was dat idd ook altijd zo vol, nu hier in noord holland is dat echt om te lachen..

20 in het b is veel en dat geld ook voor het l om over het m en z nog maar niet te praten, wel bijna altijd 2 parcoursen en dan loopt het soms nog uit, hoe ze het voor elkaar krijgen geen idee