Ik moest vandaag even helpen in de manege met springen, er is namelijk kerstbokaal
Morgen foto's maken, en ook helpen met springen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Ik mest 1 keer per week de hele stal leeg en alle andere dagen mest en nat eruit en overige stro verspreiden met vers erover heen.
Ik haal bij Os elke vrijdag 4,5 kruiwagen uit zijn hok. Op donderdag krijgt hij meestal geen schoon stro meer.

Maar hij was zo irritant, thuis is hij los en nog iets "wankel" in aanleuning maar wel fijn te rijden. Op wedstrijd gaat hij echt heel erg kantelen en van je been afsluiten. En maar knagen etc. Ik weet niet of ik dat er wel uitgereden krijg.
Onbeperkt eten voor 18 euro, nou ik kan echttt niet meer 

tientjeh schreef:balen san, dat het dan op wedstrijd anders gaat dan thuis. Ik heb eigenlijk niet echt een tip voor een bitje.

Zo'n moeder zoek ik ook nog!

De punten krijgen we pas met de nieuwjaarsreceptie (lekker kinderachtig) maar goed, ik ben in ieder geval heel tevreden. De overdreven spanning was de vorige keer dan waarschijnlijk toch doordat het de 1e keer binnen was.

, wij hebben alleen 'maar' een springwedstrijdje en dressuur. Jammer genoeg is onze sfeer niet echt leuk
.
2 Februari heb ik mijn B Paarden Debuut springen ! 
Ben aan oefenen nu, en gaat goed ! Alleen af en toe nog beetje problemen op de dubbels.
.