Yep, het is duidelijk weer avond aan het worden... Ik ging eigenlijk rijden, dus ga even een teentje buiten steken om te kijken of het droog is.... Heb er een hard hoofd in....
@ Karen: Bathmen is wel het regiokampioenschap... Ik ben in principe ook tegen 3 weken achter elkaar. Heb het er met mijn instructrice over gehad en zijn dacht dat ie het wel gewoon aan kon. Ik heb er voor en erna geen tot bijna geen concoursen.. Ik doe dus wel Diepenheim (oefenrondje), bathmen en barchem achter elkaar. Door de week gewoon 1 of 2 dagen rust en verder rustig wat dressuurwerk.
Mogge!! BV Proficiat. Hier is het ook rot weer, heb mijn fietsje vandaag maar laten staan en ben lekker met de auto naar het werk gescheurd. Heb zelfs nog staan te twijfelen tussen een shirt of een dunne trui..... grrr
Ik heb 2 sept en 15 sept sgw... Dan t/m 14 okt Diepenheim niks. Dan start ik um ook niet op gewone wedstrijden denk ik. HOoguit een keer nog een crosstraining. IMO moet ie dat wel aan kunnen. Als je je gezonde verstand gebruikt iig. Calyp heeft verder in april Westerbork gelopen en in juli Ede... Ook niet erg veel dus.
Heb vandaag voor het weest op mijn werk een headsetje op. Werd al uitgemaakt voor piloot door sommige collega's. Is erg fijn maar voel me er een beetje vreemd nog bij.
In het B kunnen ze imo makkelijk een keer drie weken achter elkaar lopen, zeker als je dan door de week niet te hard werkt met ze. Ik zou het zelf niet doen, maar dat komt omdat het voor mij allemaal wedstrijden zijn waarvoor ik 2,5-3 uur enkele reis in de auto zit. En dat maakt het voor zo'n dier zwaarder dan dat rondje door het bos
BV; gefeliciteerd!
Hier is het nogal herfstachtig, maakt ook niet uit, ik zit toch vast op stage
In de lagere klasses kan dat goed, Iris Pemen vertelde ons in Ede dat haar jonge paard al 5 (!!) weken op rij in Engeland Novice rubrieken liep (L/M niveau) en zij traint momenteel bij Lucinda en Clayton Frederiks, die zullen het wel weten toch??
TG; Ik zou er zelf nooit voor kiezen om 3 weken achter elkaar te doen, maar ik denk ook dat ze het makkelijk aankunnen. Fred loopt Gorssel, Neede, Diepenheim en ik denk Bathmen.