Tezz: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Wel stoer van je scooter dat je nu niet tot juni hoeft te wachten. Ik vind het alleen wel raar dat het zo lang duurt voordat je je certificaat krijgt.
@Lielle: Dat is wel fijn nieuws van Trammelant. En leuk van Raimier, wordt nog een echt dressuurpaard onderhand! Wij hebben ook nog een hele oude pony thuis staan van 35 jaar. Wordt nu ook wel wat ouder, maar gaat nog altijd goed. Is de opvoed oma voor de veulentjes. Ik hoop dat ze het nog lang volhoudt, want wil haar niet missen.
Vandaag lange dag gehad op school. Vanmiddag nog presentatie training gehad, want dat is niet mijn ding. Maar het gaat soms al wel weer wat beter. Zometeen naar springles.
Nika gisteren in de dressuurles gereden. Maar ze wou niet echt toe geven dus na 45 minuten wou het pas een beetje. Heb het gevoel dat ze een beetje scheef is dus wil haar eigenlijk even door iemand los laten maken. In de hoop dat ze dan weer wat fijner te rijden wordt in de dressuur. Jipje thuis gereden en die liep er weer als een jong ventje overheen. Dus was met hem wel super blij.
Ik ga nu omkleden en naar springles.
Voor degene die wedstrijd hebben vanavond: Veel succes en plezier.